HOTEL R9 The Yard Shikokuchuo
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Shikokuchuo
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor HOTEL R9 The Yard Shikokuchuo





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 48
21 jul - 22 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Een microgolfoven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Een microgolfoven
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

939-15 Kawanoecho, Shikokuchuo, Ehime, 799-0101
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

HOTEL LiVEMAX Iyo Mishima
HOTEL LiVEMAX Iyo Mishima
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Zakelijke services
6.2 van 10, 145 beoordelingen
De prijs is € 31
3 aug - 4 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Schoonmaakkosten: JPY 800 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
R9 The Yard Shikokuchuo
HOTEL R9 The Yard Shikokuchuo Hotel
HOTEL R9 The Yard Shikokuchuo Shikokuchuo
HOTEL R9 The Yard Shikokuchuo Hotel Shikokuchuo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL R9 The Yard Shikokuchuo
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,6/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
30 mei 2025
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Asahi
5 mei 2025
Asahi
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Sophie
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sophie
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Liv
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liv
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Ito
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ito
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
YOSHIMASA
Zakenreiziger
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
モーテルのような快適さ

YOSHIMASA
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Shirley
Reisde met partner
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shirley
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshimi
Reisde met familie
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yoshimi
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Shiho
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shiho
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
chiaki
28 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
chiaki
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
ATSUSHI
Reisde met familie
9 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ATSUSHI
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
CHIUNG CHU
Reisde met familie
25 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHIUNG CHU
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
KOHEI
Reisde met partner
18 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KOHEI
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie en kleine kinderen
18 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
MISATO
Reisde met familie
16 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MISATO
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Tatsuhito
Reisde met familie
25 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tatsuhito
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
po wing
24 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
非常好的貨櫃屋形式酒店
po wing
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Haruo
23 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Haruo
1 nacht verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
yasushi
25 feb 2024
yasushi
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
TAIHSIN
Reisde met familie
3 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TAIHSIN
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
TAKURO
29 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKURO
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
FUKAYA
8 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
FUKAYA
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
TAMAI
Zakenreiziger
26 aug 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
出張にて
TAMAI
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
nobuhiro
Zakenreiziger
12 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nobuhiro
1 nacht verbleven in mei 2023