Naama Bay Promenade Resort Managed By Accor

Luxe hotel op het strand, met een buitenzwembad

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Naama Bay Promenade Resort Managed By Accor

Luchtfoto
Uitzicht vanuit accommodatie
Restaurant
Uitzicht vanuit accommodatie
Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen

7,2 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Fitnessruimte
  • Bar
  • Op privéstrand
  • Roomservice
  • Zwembad
  • Receptie 24/7

Kameropties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Naama Bay, Sharm El Sheikh, South Sinai Governorate, 46691

In de buurt

  • Naama Bay-strand - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • Naama Bay - 1 min. rijden - 0.8 km
  • Hollywood Sharm El Sheikh - 2 min. rijden - 1.9 km
  • Domina Coral Bay-congrescentrum - 7 min. rijden - 4.5 km
  • Shark's Bay - 9 min. rijden - 5.7 km

Lokaal vervoer

  • Sharm El Sheikh (SSH-Internationale luchthaven Sharm El-Sheikh) - 11 min. rijden

Restaurants

  • ‪ماكدونالدز - ‬6 min. wandelen
  • ‪ماكدونالدز - ‬14 min. wandelen
  • ‪مجرشي - ‬14 min. wandelen
  • ‪أوتار الخليج - ‬14 min. wandelen
  • ‪سيناى دايفرز بار - ‬12 min. wandelen

Over deze accommodatie

Naama Bay Promenade Resort Managed By Accor

Hotel met een luxe stijl en een gezinsvriendelijk beleid vlak bij Naama Bay
Naama Bay Promenade Resort Managed By Accor bevindt zich dicht bij Naama Bay-strand en biedt een swim-up bar, een strandbar en een terras. Met een privéstrand, dineren aan zee en mogelijkheden om te duiken is dit hotel perfect voor je zonvakantie. Geniet van een sauna of een stoombad om tot rust te komen en verwen jezelf met een massage. Geniet van de fitnesslessen in de healthclub. Liefhebbers kunnen ook surfen/bodyboarden, roeien/kanoën en volleyballen op het strand. Blijf online met wifi in de gemeenschappelijke delen (toeslag) en geniet van shoppen ter plaatse en een tuin.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Een buitenzwembad met ligstoelen, parasols bij het zwembad en een swim-up bar
  • Een 24-uurs receptie, gratis kranten en een kluis bij de receptie
  • Een cadeauwinkel, massage- en behandelingsruimtes en meertalig personeel
  • Koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte, bagageopslagruimte en geldautomaat/bankservice
Kamervoorzieningen
De 520 kamers hebben volop comfort dankzij kluisjes en roomservice.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Wandgrepen bij de toiletten, rolstoeltoegankelijke toilettafels en draagbare badstoeltjes

Talen

Engels, Frans, Italiaans, Spaans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: internet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: wifi (toeslag), kabelinternet (toeslag)

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een strandbar
  • Een zwembadbar
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • BEACH BBQ RESTAURANT
  • Kona Kai Sushi Bar
  • Mountain Buffet
  • Parmizzanos Restaurant
  • Sharm Buffet Restaurant

Dingen om te doen

  • Beachvolleyballen
  • Buitenzwembad
  • Fitnesscentrum
  • Fitnesslessen
  • Piano
  • Roeien/kanoën
  • Sauna
  • Scubaduiken
  • Spelletjesruimte
  • Stoombad
  • Surfen/bodyboarden
  • Waterskiën
  • Windsurfen
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Kinderopvang
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Spelletjesruimte
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Aan een privéstrand
  • Barbecue
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad
  • Strandlakens
  • Terras
  • Tuin

Spa

  • Massage
  • Spabehandelingsruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Aangepast badkamermeubel
  • Geen lift
  • Handgreep naast het toilet
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijk zwembad
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijke sportschool
  • Verplaatsbare badstoel
  • Visueel brandalarm

Meer

  • 2 gebouwen
  • 3 etages

Kamervoorzieningen

Eten en drinken

  • Roomservice

Meer

  • Kluisje
  • Telefoon
  • Toegang via buitengalerij

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 15.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er kunnen 2 kinderen van 12 jaar en jonger gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Het is niet toegelaten om eten van buitenaf mee te nemen op het terrein.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de accommodatie. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Marriott Sharm El Sheikh
Marriott Sharm El Sheikh Resort
Marriott Sharm Sheikh
Marriott Sharm El-Sheikh
Sharm El Sheikh Marriott Hotel Sharm El Sheikh
Sharm El Sheikh Marriott Resort Hotel
Sharm El Sheikh Marriott Resort
Sharm El Sheikh Marriott Resort
Naama Bay Promenade Resort Managed By Accor Hotel
Naama Bay Promenade Resort Managed By Accor Sharm El Sheikh

Veelgestelde vragen

Beschikt Naama Bay Promenade Resort Managed By Accor over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Hoe laat kan ik bij Naama Bay Promenade Resort Managed By Accor inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 15.00 uur.

Waar staat Naama Bay Promenade Resort Managed By Accor?

Dit hotel in Naama Bay ligt aan het strand, op 10 minuten wandelen van Nationaal park Ras Mohammed, Naama Bay en Rode Zee. Ook Naama Bay-strand en Sinai Grand Casino liggen op een kwartiertje wandelen.

Beoordelingen over Naama Bay Promenade Resort Managed By Accor

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 153 van 483 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 143 van 483 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 79 van 483 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 45 van 483 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 63 van 483 beoordelingen

7,6/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

4/10 – Matig

Leslie OHara

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Mohammad

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

لا انصح بالسكن

فندق لا يستحق نجمه اثاث قديم مبنى متهالك ازعاج عمال النظافه عدم عزل الغرف عن الضوضاء الخارجيه
1 nacht verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Unexpected of a Marriot Hotel

I got a room on Marriot Sharm El Sheikh Mountain Resort. I have stayed in many Marriot Hotels in many other countries so I do have high expectations for this one. The Good : Quiet Room, comfortable beds and pillows, ice clean pool, nice selection for breakfast and buffet (though you have to cross over to the Beach Front Marriot right across the Marriot Mountain Resort), walking distance to Naama Shopping Area where you can get a wider-selection of restaurants and souvenir shops. The Bad: The room is in bad need of a major renovation, including the toilet and bath where there are broken tiles. The TV set does not work, the telephone set is also not working, the Ref functions like another cabinet as it does not work. While someone comes to clean-up the place, it is not done thoroughly and there are even dried lipstick stains and hair in the coffee cups. No slippers provided which is basic in many of the Marriots I've stayed in elsewhere. WiFi is only free in the public areas and is charged 55 EGP per day in the rooms where you'd likely want to work if you are on a business trip. For a business traveler these may seem trivial as you mostly need a place to rest after a long day. But for a Hotel carrying the Marriot name one would really expect better. And hopefully this feedback helps them improve. I rate them a basic
Comfortable bed and pillows, quiet room and
CRT type colored TV is defective
Dirty coffee cups after several runs of cleaning by hotel staff. Seems like they don't check these for cleanliness.
7 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Morghen, Paris

Reisde met een groep
Positief: Netheid
The hotel is alright compare to the price is a good ratio. The swimming pool is nice and the access to the beach cool too. The personnel of the hotel are smiling but nobody speaks English properly except the guys on the reception. However, a morning I let my safe deposit box open, and I was in my balcony just in front of the swimming pool and when I get to my room the cleaning man was surprised, I went to see my safe, and after counting my money I realized that the guy stole 100€. 2 bills of 50€. I had 600€ in cash with only bills of 50€. Very disappoint for a Marriott. When I tried to talk to the cleaning guy, he did not understand anything. My room was 522, mountain side.
6 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

basha, saudi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
the private beach of this hotel is spectacular and one of the most clean beaches of ne'ama bay. the staff are super friendly all over the place. always my spot whenever im in Sharm Al Sheikh
8 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful resort, has multiple restaurants and pools, and the beach area was clean and not too crowded. A close walk to any other shopping or restaurants as well. Friendly staff and very secure property, highly recommended!!
4 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Internet keep turning off which caused my carrier to charge for internet service. I got charged $30 extra dollars and also paid the Marriott for upgraded internet. I was very upset!
4 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

C, USA

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There are apparently two Marriott Hotels located directly across the street from each other, which I did not know when I made the reservation. The beach and the mountain property. I don’t require a room with a view of the beach as long as the room is nice... But... The beach and the mountain properties are two completely different buildings. I stayed at the mountain view hotel... Was very disappointed with the hotel and the building. The ocean view building is across the street and judging by the lobby, etc... The beach building seems nicer and the pictures shown on the site are from the beach building, of course. I trusted the Marriott name and was very disappointed. Room and building is old and ugly... Some of the few power outlets in the room don’t work. I had TWO maintenance issues in my room. Gave me an iron that didn’t work... The staff often act as if you’re annoying them if you request anything. Bed wasn’t very comfortable. Television was old and outdated. Breakfast wasn’t that good... Looked better in the beach building... Over there they said mountain property wasn’t allowed to get breakfast in the ocean property... made an exception for me one morning, which was nice and I appreciated. But that was the ocean building. I seriously considered abandoning the room for a different hotel... Ended up just toughing it out... But... I wouldn’t stay at this hotel again. If you decide to go with Marriott in SSH... Get a room that does NOT begin with 5,6, or 7.
3 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sinceramente me ha decepcionado tanto el alojamiento que verdaderamente no lo recomiendo a nadie. En el hotel no se permite nada practicamente... todas son restricciones y prohibaciones .. simplemente por ser un hotel de 5 estrellas , es decepcionante
8 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Daniela

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vorab muss mal gesagt werden, dass Expedia den Fehler gemacht hat nicht anzufuehren auf welcher Seite man wohnt! Das Marriott ist in 2 Seiten geteilt, eine Strandseite mit guten modernen Zimmern und die Bergseite mit abgewohnten Zimmern und schlechtererm Service fuer Budget Touristen wie Russen die nur 500 Euro fuer eine Woche all inklusiv zahlen. Nachdem ich schon seit vielen jahren immer im Marriott Strand gewohnt habe, dieses mal das erste Mal ueber Expedia gebucht - hat der Manager freundlicherweise mir persoenlich ein kostenloses Upgrade fuer die Strandseite gegeben durch jahrelange Marriott Treue und Bonvoy Karte. Ich finde Expedia muss genau definierern wo die Leute wohnen um Enttaeuschungen zu vermeiden. Die Bergseite ist abgenutzt und ausserdem muss man taeglich einen langen Fussmarsch zum Strand machen - kein Spass!
8 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Omar

Positief: Comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

mahmoud

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Bjørn

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good reception, Nice people, good surroundings, Nice and central location. Breakfast could be more international. I was satisfied with the stay and will recomend Marriott to others
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

8 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

MAJED

Positief: Personeel en service

Nice Hotel.

The location of the hotel is excellent and it’s closed to all the cool area. I like it and highly recommend it.
3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
11 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Maher, المملكه العربيه السعوديه

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

اسو فندق

فندق سي جدا لا يستحق اسم الماريوت فيه
2 nachten verbleven in juli 2019