Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Golden Tulip Shanghai





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
13 van 13 kamers weergeven
Alle foto's voor Yaqu Elite Twin Bed Room laden

Yaqu Elite Twin Bed Room
Alle foto's voor Miaoqu Deluxe Twin Bed Room laden

Miaoqu Deluxe Twin Bed Room
Alle foto's voor Grand Deluxe room 1 King bed laden

Grand Deluxe room 1 King bed
Alle foto's voor Quxiang Executive Double Bed Room laden

Quxiang Executive Double Bed Room
Alle foto's voor Yaqu Elite Suite laden

Yaqu Elite Suite
Alle foto's voor Miaoqu Deluxe Double Bed Room laden

Miaoqu Deluxe Double Bed Room
Suite
Alle foto's voor Premier Executive Suite laden

Premier Executive Suite
Alle foto's voor Elite Room (2 Beds) laden

Elite Room (2 Beds)
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Alle foto's voor Twelve constellations Theme Room laden

Twelve constellations Theme Room
Alle foto's voor Elite Room (Double Bed) laden

Elite Room (Double Bed)
Alle foto's voor Childlike Princess Room laden

Childlike Princess Room
Misschien vind je dit ook leuk

The St. Regis Shanghai Jingan
Jing'an
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Gratis wifi
9.2 van 10, Fantastisch, 209 beoordelingen
De prijs is € 195
inclusief belastingen en toeslagen
13 jul - 14 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No. 2000 Yan An Rd West, Chang Ning District, Shanghai, Shanghai, 200051
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Radisson Collection Yangtze Shanghai
Radisson Collection Yangtze Shanghai
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.4 van 10, Zeer goed, 509 beoordelingen
De prijs is € 68
inclusief belastingen en toeslagen
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer CNY 208 voor volwassenen en CNY 208 voor kinderen
- Toeslag voor lang parkeren: CNY 80 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je met een hulpdier reist, neem dan voor aankomst contact op met de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 07.00 uur tot 22.00 uur
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Jin Jiang Rainbow
Golden Tulip Shanghai Rainbow Hotel
Jin Jiang Rainbow Hotel Shanghai
Jin Jiang Rainbow Shanghai
Rainbow Hotel Jin Jiang
Golden Tulip Rainbow Hotel
Golden Tulip Rainbow
Golden Tulip Shanghai Rainbow(Original Rainbow Hotel)
Golden Tulip Shanghai Rainbow (formerly Jin Jiang Rainbow Ho
Jin Jiang Rainbow Hotel
Golden Tulip Shanghai Hotel
Golden Tulip Shanghai Rainbow
Golden Tulip Shanghai Shanghai
Golden Tulip Shanghai Hotel Shanghai
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Golden Tulip Shanghai
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
6 jul 2021
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
29 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 apr 2021
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 jan 2020
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 jan 2020
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
19 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
changhyeon
Reisde met een groep
10 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
changhyeon
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
KEN1, 三重県
Zakenreiziger
8 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KEN1
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Insoo
Zakenreiziger
26 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
가성비 최고입니다.

Insoo
6 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
23 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Xueyuan
17 dec 2019
Xueyuan
4 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 dec 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
17 dec 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
15 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Nisin
Zakenreiziger
13 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nisin
8 nachten verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
6 dec 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 dec 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
SASAKI
Zakenreiziger
3 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SASAKI
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 dec 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Y.S, 日本
Zakenreiziger
27 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Y.S
4 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
T
Reisde met partner
25 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
T
4 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Kitak
19 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place. Recommended!
Kitak
1 nacht verbleven in november 2019