Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van Hotel M.A. Sevilla Congresos

4 out of 5
Hotel M.A. Sevilla Congresos
Alcalde Luis Uruñuela 2, Seville, Seville

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 281 van 685 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 285 van 685 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 69 van 685 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 31 van 685 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 19 van 685 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Ilse

Negatief: Comfort kamer
Dit hotel is geen 4 sterren waard.
De kamers waren veel te warm. Bij aankomst meer dan 26 graden. Bij navraag aan de balie was het antwoord datvde enige oplossing de verwarming uitzetten was op de bediening en de ramen een tijdje open zetten. Een andere kamer krijgen, kon niet. Met een hotel aan een drukke baan, niet ideaal. Maar de kamer warmde daarna weer direct op en ´s ochtends was het weer 26,7gr in de kamer. Slapen met zo´n temp. Is niet OK. Ook het lawaai van de straat was storend zelfs met de ramen dicht. Wel goede bedden en afgesloten parking aan 14 euro per nacht. Het hotel kan ook een opfrisbeurt gebruiken.
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel, but noisy
Friendly staff, great location if you need to be close to the airport. The rooms were big and comfortable. Just two things: there was no toilet brush and you can hear the television (quite loudly) of the neighbouring rooms
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Mathijs

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net en modern zakenhotel aan de rand van Sevilla. Maar weinig sfeervol. Ook de omgeving is niet gezellig. Wel gratis parkeren (op straat). Taxi naar centrum is 10-15 euro enkele reis.
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Andrés Vales op 26 okt 2022
Dear Guest,Thank you for comments, we will take note of them.We hope to see you again soonRegardsAndres ValesDirector

10/10 – Uitstekend

Karamat, Nijmegen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel voor een vier sterrenhotel schone kamers grote zwembad vriendelijke personeel Rustig omgeving kleine winkelcentrum in de buurt en restaurants
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van María Cuenca - Front desk manager op 31 aug 2020
Dear customer; Thank you for choosing Hotel MA Sevilla Congresos for your visit to Seville and then sharing your opinion. We are pleased to know your stay has been grateful. We hope to welcome you again. Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van María - Front desk op 9 jan 2020
Estimado cliente, Muchas gracias por su valoración positiva sobre nuestro establecimiento. Nos alegra que su estancia haya sido satisfactoria y esperamos volver a verle pronto. Saludos,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Airco was working perfect! Beds where good but no blankets en one thin pillow. Shower very good, only the room was getting wet during showering. Location disappointing, hotel overall disappointing
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Jose J. García - Front Desk Manager op 12 aug 2019
Dear valued guest, thanks for sharing your comments with us. We really regret that your experience has not lived up to your expectations. About our location we are from 5 min to airport, and very well communicated with city center , just 30 min by bus. Thanks again for your visit. Regards!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Pluspunten: nette kamer, ruime bed. Minpunten: erg gehorig (zowel geluid van buiten als van de andere kamers). De handdoeken roken naar chloor! Voor €73 per nacht hadden we in elk geval een goede nachtrust verwacht, maar het was zeer teleurstellend. De kamers zijn erg gehorig, zo hoorden we de buren praten en douchen/haren föhnen. Zij deden dit toevallig midden in de nacht, maar daar zouden wij in basis geen last van moeten ondervinden. Op basis van positieve reviews hebben we gekozen voor het hotel, maar voor ons was dit geen goede ervaring. Prijs-/kwaliteitverhouding was beneden maat. Ik zou dit hotel dan ook niet aanbevelen.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Jose J. García - Front Desk Manager op 22 jun 2019
Dear valued guest, thanks for your visit and for sharing your comments with us. We regret that your experience has not lived up to your expectations. We havetaken note about your comments and we´ll keep working every day in order to improve. Regards!!

10/10 – Uitstekend

abdikarim, Heemstede

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles is perfect
We hebben heerlijk twee nachten overnachten. Vlakbij vliegveld Grote zwembad. In de beurt veel restauranten o.a. McDonald
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Jose J. García - Front Desk Manager op 10 sep 2018
Dear Abdikarim, thank you so much for your comments. We really appreciate your feedback. Best regards!

8/10 – Goed

johan, pernis-rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel met openbaar vervoer voor de deur
goede ontvangst met advies over parkeergelegenheid i.v.m. te hoge auto.
2 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Jose J. García - Jefe de Recepción op 3 apr 2018
Dear Johan, thanks you so much for your feedback, hope to see you son, best regards!

10/10 – Uitstekend

Adrianus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie kamer met uitstekend ontbijt
Mooie nette kamer in een groot hotel met een uitstekend ontbijt. Bushalte bijna recht voor de deur, is 30 minuten tot het centrum.
1 nacht verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
schoon ,vriendelijk personeel
Mooi hotel uitgebreid ontbijt en Proper ! Maar -punt geen dekens of wat ook ,alleen een Laken en een sprei met vlekken ...je kan de verwarming opzetten dat wel ,maar is erg droge lucht ,heb liever een lekker warm bed ,en iets koudere kamer dan ,dus heb echt koud gehad in bed ,lag er met fleece trui in dan maar . om Sevilla stad te bezoeken moet je bus nemen om de hoek of voor station ook, stopt wel direct voor hotel bijna de bus dan ...

10/10 – Uitstekend

Ruud, Barendrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer tevreden
Uitstekende prijs/kwaliteits verhouding!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Menno, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel, wel wat ver van het centrum
Op zich net hotel met prima kamers en goed ontbijt. Helaas tijdens ons verblijf van 2 nachten een overactieve werking van de airco (niet zelf te bedienen) waardoor het ijskoud was in de kamer. Zwembad was de eerste dag gesloten omdat het terras verhuurd was en de 2e dag wel open maar ook weer een feest op het terras waardoor je niet prettig bij het zwembad ging zitten. Qua ligging t.o.v. het centrum niet ideaal, was toch wel 20-25 minuten rijden.

2/10 – Ontzettend slecht

Francisco Fidel, Gent

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Slechte isolatie zowel binnen als buiten. Airco werkte niet in één van de heetste steden van Spanje! Bovendien was douche verstopt met overstroming als gevolg.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Decent hotel
Decent hotel (stayed here for business purpose), one thing that struck me was the extremely slow hotel internet connection speed. Otherwise very good value for the money. For a holiday stay in Sevilla I would recommend a hotel more downtown

10/10 – Uitstekend

Richard marius maurice, ESCALQUENS

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Usha

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideal place to stay for attending conference centre -only 5 mins walk. The Airport is near the hotel
3 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Fady

Positief: Netheid, personeel en service
Biggest downside is the Very Poor/ non existent WiFi. Couldnt do any work. I expected from a hotel which hosts conferences to have a good reliable WiFi but was very disappointed. Reported the issue fact that room phone not working 3 nights before checking out but nothing addressed/ nothing done. So if you'll be doing work/ travelling for business and need gpod wifi i would avoid
3 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Lawrence

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very spartan room for a 4 star hotel. Only had one glass. We also found the mattress and pillows not comfortable. Dropped a pill on the floor which rolled under the bed and found the area under the bed dirty and looked as though it had not been cleaned for some time. Not very good for a bed with an exposed floor under it. Good thing we only spent one short night.
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Alvine

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Staff is great. I gave them 5 stars. But the rooms are a little outdated and standard double still doesn't guarantee you have a double bed, which sucks.
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Tammy

Reisde met partner
Room was a decent size, comfortable bed, clean. Unfortunately our room overlooked busy street, so we heard traffic noise all evening. Wasn’t a convenient walk to grocery/convenient stores or restaurants for dinner. Uber to airport was expensive despite the hotel being fairly close to airport.
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Alejo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
En líneas generales estuvo bien, destacando el trato recibido por el personal del hotel.
2 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

James

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was ok but some disappointments. In a 4 star one might expect dressing gowns and tea/coffee making facilities. Parking expensive on site but plenty free on street parking around the hotel. Breakfast had a lot of choice but quality was ok. Surprised no fresh bread to cut but plenty of rolls and sliced bread.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Gabriel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quiet, modern well finished. Staff were great. Food ok.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Janice

1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

raquel

Reisde met partner
Positief: Netheid
Hemos tenido un problema personal. Hemos dejado el hotel una noche antes y no se ha reembolsado por parte del hotel. A la salida se indico que dependia de expedia y con posterioridad espedia dice que es el hotel quien no acepta el reembolso. No me parece serio.
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van María Cuenca - Jefa de Recepción op 5 apr 2024
Estimada Sra. Diez,Lamentamos que se haya llevado esa impresión del hotel, sin embargo, en la política de cancelación de su reserva se le informa que puede cancelar o modificar sin gastos hasta 7 días antes de su llegada, debido a que se alojó en Semana Santa. Sentimos que informando con tan poco margen de tiempo, y fuera de plazo, no fuese posible el reembolso de la última noche. El hecho de redirigirla a Expedia es porque cualquier trámite debe pasar por el intermediario por quien realiza su reserva.Quedamos a su disposición.Atentamente,

8/10 – Goed

Jonathan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

FRANCISCO MIGUEL

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Buena opción, para pasar la noche cerca del aeropuerto. Hotel confortable y de fácil acceso.
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Sandra

3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Malcolm, lowestoft

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great rooms with huge beds. Only 5 mins from airport. Food in bar area was very good and plentiful. Breakfast looked superb but we had to get to airport early so missed out. Great value and great quality.
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Manuel

1 nacht verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Manuel

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Horrorosa la atencion
Nos robaron en la puerta del hotel Llevo un mes intentando que me hagan una factura y tanto el hotel como hotels.com se niegan a hacerla. Se pasan la pelota unos a otros sin dar una solución.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van María Cuenca - Jefa de Recepción op 21 feb 2024
Estimado Manuel,Lamentamos la situación que describe.Con respecto a la factura, tal y como le hemos explicado por email y teléfono, usted realizó su reserva y pagó a Expedia, quien debe emitirle la factura por realizar el pago a ellos, y no directamente al hotel.Expedia da también la opción de realizar su reserva siendo pago directo en el hotel, y en este caso, sí que el hotel es responsable de emitirle una factura, pero si el hotel recibe el pago de un intermediario y no del cliente final, el hotel emite factura a dicho intermediario que realiza el pago, en este caso Expedia paga al hotel, y usted paga a Expedia.Le hemos enviado un certificado de estancia, pero lamentamos no poder emitirle factura por lo descrito anteriormente, usted no pagó al hotel por los servicios contratados, sino a Expedia (página web hoteles.com).Esperamos le puedan dar una solución pronto y quedamos a su disposición.Atentamente,

10/10 – Uitstekend

Maria

Beautiful view
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van María Cuenca - Jefa de Recepción op 21 feb 2024
Muchas gracias por dedicar parte de su tiempo en valorarnos. Nos alegra saber que su estancia fue de su agrado.Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo en otra ocasión.Atentamente,

8/10 – Goed

maria

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Correcto
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van María Cuenca - Jefa de Recepción op 21 feb 2024
Muchas gracias por dedicar parte de su tiempo en valorarnos. Nos alegra saber que su estancia fue de su agrado.Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo en otra ocasión.Atentamente,

10/10 – Uitstekend

Nagihan

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van María Cuenca - Jefa de Recepción op 21 feb 2024
Muchas gracias por dedicar parte de su tiempo en valorarnos. Nos alegra saber que su estancia fue de su agrado.Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo en otra ocasión.Atentamente,

10/10 – Uitstekend

Beatriz

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van María Cuenca - Jefa de Recepción op 21 feb 2024
Muchas gracias por dedicar parte de su tiempo en valorarnos. Nos alegra saber que su estancia fue de su agrado.Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo en otra ocasión.Atentamente,

8/10 – Goed

Jose Alfonso

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van María Cuenca - Jefa de Recepción op 21 feb 2024
Muchas gracias por dedicar parte de su tiempo en valorarnos. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo en otra ocasión.Atentamente,

10/10 – Uitstekend

Maria del mar

Positief: Netheid, voorzieningen
Personal y estancia muy agradable , mejor de lo esperado ,repetiría y recomiendo sin duda.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van María Cuenca - Jefa de Recepción op 21 feb 2024
Estimada Maria del Mar,Muchas gracias por dedicar parte de su tiempo en valorarnos y recomendarnos. Nos alegra saber que su estancia fue de su agrado y es una gran satisfacción recibir comentarios como el suyo.Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo en otra ocasión.Atentamente,

10/10 – Uitstekend

Joaquín

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van María Cuenca - Jefa de Recepción op 23 mrt 2024
Estimado Joaquín,Muchas gracias por dedicar parte de su tiempo en valorarnos, y además tan positivamente.Nos alegra saber que su estancia haya sido de su agrado.Atentamente,

10/10 – Uitstekend

Virginia Veronica

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van María Cuenca - Jefa de Recepción op 21 feb 2024
Muchas gracias por dedicar parte de su tiempo en valorarnos. Nos alegra saber que su estancia fue de su agrado.Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo en otra ocasión.Atentamente,

10/10 – Uitstekend

Blandine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Escale reposante
Passage d'une seule nuit avant de reprendre notre avion. Arrivées en soirée et parties très tôt, nous avons été très bien accueillies par une hôtesse bilingue anglais et elle nous a proposé de réserver notre taxi de suite pour le lendemain matin 5h, ce qui était parfait pour nous.
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Rachel Marie

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastique
Hôtel toujours à la hauteur de nos attentes. D’une grande propreté. Services au rendez-vous. Personnel polyglotte.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Manuel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo bien
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Daniel

3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van María Cuenca - Jefa de Recepción op 21 feb 2024
Muchas gracias por dedicar parte de su tiempo en valorarnos.Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo en otra ocasión.Atentamente,

10/10 – Uitstekend

Yolanda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Amelfi

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
13 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Juan Gabriel

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Visita en familia y experiencia inmejorable.
2 nachten verbleven in januari 2024