Exterieur

Beoordelingen van The Shilla Seoul

5 out of 5
The Shilla Seoul
249, Dongho-ro, Jung-gu, Seoul

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 830 van 1007 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 99 van 1007 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 41 van 1007 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 1007 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 18 van 1007 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Aaron

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
There were stains on the carpet floor in the room. Guest from (Korea were treated differently from other foreign guests (especially cultures with brown or darker skin).
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Haeyoung

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

kazuaki

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ゆっくりと過ごすにはとても良いホテルでした
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It could be overcrowded on weekends. If you need bed guard or any kids safety amenities, reserve on advance as they don’t have enough in stock!!
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

SHOJI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Myong

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great room and breakfast
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Yoshiko

1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

jinjoo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
On this trip, I stayed at Lotte and then at Shilla. And then in Tokyo, I stayed at Imperial hotel. To jump to the conclusion, I would stay at Lotte on my next trip. The Shilla room was beautiful but not useful or functional. Not enough storage or drawers like Lotte. The best room was the Imperial hotel. It has tons of drawers and yet is very tastefully decorated. The room on the imperial floor was like a room in another universe…….so quiet. The Shilla hotel was so noisy with young people……..in the elevator, at the 23rd floor lounge…….practically everywhere. It was a BIG contrast to the Imperial hotel in Tokyo. Also the Shilla lounge was worse than the lounge at Lotte, in terms of food selection, convenience, quietness and the availability of seats. At Shilla lounge, they charge almost 1700,000 won for a guest at the Happy Hour which is a dinner essentially. It is too much. The Shilla concierge was helpful. I give 5 stars to them. Overall, Shilla is a good hotel but it did not live up to its Samsung reputation in my opinion. Shilla paid a lot of attention to the beauty and elegance of the room but not enough attention to the details and the need of a guest I felt at Imperial Hotel, I suggest that Shilla restudy their goals and decide what kind of guests they want to have. I am a professional and was traveling alone. I stayed at Shilla for about a week in the lounge - accessible room.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Rocel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Joohyun

1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Michiyo

2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Joon

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

RIN

スタッフの細かな気配りが感じられます。 タクシー運転手への行き先の確認や、タクシーのナンバープレートをメモして手渡してくれたり、トラブルがないように配慮してくれてるのが感じられました。
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Elise, Arlington

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very high quality hospitality, excellent amenities in the hotel, amazing day and night views of Seoul
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

CW

3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Samantha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were friendly and helpful. Their breakfast buffet was excellent. The room was a little too small. Usually I can tell the difference for my VIP treatment. I didn't think I got it in comparison to other experiences.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Liz

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

TAKASHI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Viviana

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
First time in Korea and we were so impressed by The Shillas hospitality. Great service, accommodations and amenities. Will definitely be back!
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Minju

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Chris

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was fantastic and took great care of me. Able to answer any of my questions as well as drive me to the front of the property upon arrival as well as drop me off at the bus station free of charge. Would absolutely stay here again.
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Patricia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love this hotel
5 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Deborah

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was very clean and very nice. There were lots of dining options on site, plus a very good bar. The hotel staff was very helpful about arranging transportation.
4 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Daisy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff friendliness No coffee store
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Lauren

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was just as lovely as everyone has reported. The front desk, room service, bellmen, etc, were all so very friendly and kind. Every staff person we met went out of their way to help us and offer a first class welcome. They were exceedingly polite, especially with our language barrier. Many of them spoke English fluently. It was just wonderful to be treated so well.
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

YUKIYO

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても綺麗で安心して過ごすことができました。また泊まりたいと思えるホテルでした。
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

HIDEKI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

QIAN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staffs are amazing! Definitely recommend!
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Mitchell

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

shigeyuki

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ホテルスタッフの気遣いがよかった。また、利用したい。
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

SoonYoung

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

SHIZUKA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Debra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The greeting was fantastic for three tired travellers. Would highly recommend The Shilla. The service was from the heart and was the best way to make foreigners fell welcome and at home. Would return.
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

NORIKO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

INJAE

1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Michael, Troy

3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Jason

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Classic Korean vibe is very unique to Shilla Hotel. The room is a bit on the older side but still it was good.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

YUKO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

shuichi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

yousook

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Yi Ying

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

sarah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had the best time at the Shilla Hotel. Everything and everyone was great!
4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

SUNGHOON, Ulsan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
한국 최고의 호텔을 이용하면서 높은 품격이 함께할 수 있러서 좋았습니다.
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Sumin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Boram

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Joonsung

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Ali

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had one of the best nights over there and I highly recommend it to anyone who wants a place with very upscale views and services.
3 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

CHIKAKO

2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

JOOHYUN

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
직원의 서비스는 훌륭하나 객실 상태가 그다지 좋지 않습니다. 소파의 청결 상태가 좋지 않고, 화장실 바닥과 세면대 곳곳에 물 얼룩이 그대로 남아있습니다. 명성을 생각하면 청결이 매우 아쉽습니다.
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Seong Ho

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024