Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 581 van 1009 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
581
Gastenscore: 8 - Goed. 315 van 1009 beoordelingen" "
8 - Goed
315
Gastenscore: 6 - Redelijk. 72 van 1009 beoordelingen" "
6 - Redelijk
72
Gastenscore: 4 - Matig. 28 van 1009 beoordelingen" "
4 - Matig
28
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 1009 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
13
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Hong Djie
Reisde met een groep
21 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel direct naast grote warenhuis en veel restaurant onder de begane grond en de bovenste verdieping. Tegenover hotel straat met verschillende restaurant. Uitstekend locatie.
Hotel heeft wasmachine om te gebruiken.
Hong Djie
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van HOTEL SKYPARK KINGSTOWN DONGDAEMUN op 23 mei 2023
DEAR. Hong DjieHallo, ich bin Dongdaemun, Hotel Sky Park Kingstown.Zunächst einmal vielen Dank für die Nutzung des Hotels.Wir werden unser Bestes tun, um unsere Gäste immer freundlich und sauber zu empfangen.Vielen Dank für Ihre wertvollen Bewertungen und wir hoffen, Sie wiederzusehen.
6/10 – Redelijk
takatoshi
Reisde met familie
29 apr 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
エレベーターが遅い。 サービスはワルい。
場所はめちゃくちゃ便利。
takatoshi
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
KAORI, ICHIKAWASHI
Reisde met een groep
28 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thank you for your feedback. We are glad to hear that you had a satisfactory experience at our hotel. If there is anything we can do to make your next stay even better, please do not hesitate to let us know. We appreciate your business and hope to see you again soon.
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
good location
Javier
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Skypark Manager op 11 apr 2024
Thank you for choosing Skypark Hotel! We are glad that our hotel's geographical location in Dongdaemun helped you travel. If you need anything during your stay, please feel free to contact the front desk. We promise to do our best to provide you with the best accommodation, and we look forward to your continued use.
8/10 – Goed
Helen
9 apr 2024
Helen
7 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
SAITO
8 apr 2024
SAITO
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
RINO
6 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A great hotel! I felt safe here as a woman travelling alone. The breakfast options were good and varied and it was incredibly handy to have a CU located in the hotel.
My room was lovely and clean. A really good size. My only issue was that the Aircon kept the room at a warmer temperature than I would like.
I'd definitely stay here again.
Denean
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Skypark Manager op 5 apr 2024
Thank you for choosing Hotel Skypark with confidence! I'm glad that the convenient location and interior facilities of the hotel helped you travel to Korea. We always strive to provide you with the best accommodation. We look forward to your next visit.
10/10 – Uitstekend
Yuhei
1 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
good
Yuhei
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Skypark Manager op 2 apr 2024
Thank you for sharing your experience with us. We are glad to hear that we were able to provide you with a comfortable stay. We strive to provide efficient and effective service to all of our guests, and we are happy to hear that we were able to meet your expectations. We hope to have the pleasure of welcoming you back to SkyPark Hotel in the future.
8/10 – Goed
Chie
31 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chie
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Skypark Manager op 2 apr 2024
Thank you for your feedback. We are glad to hear that you had a satisfactory experience at our hotel. If there is anything we can do to make your next stay even better, please do not hesitate to let us know. We appreciate your business and hope to see you again soon.
8/10 – Goed
YUKIKO
29 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was pretty hidden. But once we got there and was exploring the city it was a great location.
Nancy
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Skypark Manager op 29 mrt 2024
Thank you for using Hotel Skypark! I'm glad that the location of the hotel helped you tour Korea. We always strive to provide you with the best accommodation. We look forward to your next visit.
10/10 – Uitstekend
MAYUMI, Sagamihara-shi
Reisde met een groep
26 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is nice and clean. Its close to shopping and dinning area. Bus and subway train near by. The only thing i didnt like about the hotel was the heater on in the room. And i didn't know how to turn on rhe AC. So i just turn the heater off and had the window open.
KIMBERLY
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Skypark Manager op 18 mrt 2024
Thank you for your feedback on the Skypark Hotel. We are sorry for the heating-related inconvenience to you. In winter, you can only use heating, not air conditioning, so if it's hot, you have to turn off the heating. If you contact the front desk next time you stay, we will do our best to help you without any inconvenience. We look forward to seeing you again.
10/10 – Uitstekend
MIHOKO
Reisde met familie en kleine kinderen
16 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YURI
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel Skypark Manager op 18 mrt 2024
Thank you for your feedback. We are glad to hear that you had a satisfactory experience at our hotel. If there is anything we can do to make your next stay even better, please do not hesitate to let us know. We appreciate your business and hope to see you again soon.
10/10 – Uitstekend
SHIGEMI
Reisde met familie en kleine kinderen
2 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten