Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Lassa





Beoordelingen
6,8 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Badjassen
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Badjassen
Een privébadkamer
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3, Yonsei-ro 2ga-gil, Seodaemun-gu, Seoul, 03779
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor extra bed: KRW 30000.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL LASSA Seoul
LASSA Seoul
HOTEL LASSA Hotel
HOTEL LASSA Seoul
HOTEL LASSA Hotel Seoul
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Lassa
Beoordelingen
6,8
6,4/10
Netheid
7,2/10
Personeel en service
5,6/10
Voorzieningen
6,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
5,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
20 jul 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Christopher
17 jun 2025
Christopher
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Terrielyn
7 jun 2025
Terrielyn
4 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Mathilde Bach
10 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dårlig oplevelse
Mathilde Bach
11 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jaehwan
Reisde met een groep
1 feb 2025
Positief: Personeel en service
Jaehwan
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
HYEONGWOOK
Zakenreiziger
25 okt 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
HYEONGWOOK
1 nacht verbleven in oktober 2024
4/10 – Matig
Jong Hwan
17 mei 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jong Hwan
1 nacht verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
Jong Hwan
17 mei 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Jong Hwan
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
JONG HWAN
10 mei 2024
JONG HWAN
1 nacht verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
Man-Jong
25 apr 2024
Man-Jong
1 nacht verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
sangyun
Zakenreiziger
2 nov 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sangyun
1 nacht verbleven in oktober 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Jamil
Zakenreiziger
29 okt 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jamil
4 nachten verbleven in oktober 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 mei 2022
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
별로였어요
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Jae choon
14 apr 2022
Jae choon
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
CHOI
Zakenreiziger
8 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHOI
1 nacht verbleven in november 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Heejin
Zakenreiziger
18 aug 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
정말 최악
Heejin
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Gabriel
13 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Better than I expected.
Gabriel
2 nachten verbleven in februari 2021
8/10 – Goed
Ahrim
Zakenreiziger
22 jan 2021
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ahrim
1 nacht verbleven in januari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
26 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
깔끔해요
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2020
8/10 – Goed
jinku
Zakenreiziger
16 okt 2020
Positief: Personeel en service
위치가 매우 좋음
jinku
1 nacht verbleven in oktober 2020
2/10 – Ontzettend slecht
SeongWang
Zakenreiziger
15 okt 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SeongWang
1 nacht verbleven in oktober 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
29 dec 2019
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
3 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 sep 2019
Positief: Personeel en service
金額相当に過ごしやすい。エアコンだけ注意
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019