24 Guesthouse Jongno Tower
Hotel aan een rivier bij het shoppingcenter in Seoel met gratis ontbijt
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor 24 Guesthouse Jongno Tower





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Driepersoonskamer (1 Bunk bed, 1 Slide bed) laden

Driepersoonskamer (1 Bunk bed, 1 Slide bed)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Alle foto's voor Slaapzaal, alleen vrouwen (2 People) laden

Slaapzaal, alleen vrouwen (2 People)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

118, Jongno 5-ga, Jongno-gu, Seoul, Seoul, 110-835
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Eight Rest Hostel Jong-no
Eight Rest Hostel Jong-no
- Gratis wifi
- Wasservice
- Microgolfoven
8.0 van 10, Zeer goed, 2 beoordelingen
De prijs is € 53
inclusief belastingen en toeslagen
27 jul - 28 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: KRW 10000 per persoon (enkele reis)
- Kindertarief voor de luchthavenshuttle: KRW 10000 (enkele reis)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
24 Guesthouse Jongno
24 Guesthouse Jongno Tower
24 Guesthouse Jongno Tower Hostel
24 Guesthouse Jongno Tower Hostel Seoul
24 Guesthouse Jongno Tower Seoul
24 Guesthouse Hostel
24 Guesthouse
24 house Jongno Tower Hostel
24 Jongno Tower Seoul
24 Guesthouse Jongno Tower Hotel
24 Guesthouse Jongno Tower Seoul
24 Guesthouse Jongno Tower Hotel Seoul
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over 24 Guesthouse Jongno Tower
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
8,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep
6 dec 2020
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
Hyeonjeong
14 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hyeonjeong
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
sung
9 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
숙박에 불편함없는 집
sung
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Hirotoshi
20 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
広蔵市場から近くて便利
Hirotoshi
1 nacht verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
EUICHUL
16 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
EUICHUL
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
KEITA, 茨城県
10 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KEITA
4 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
keiko
4 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
keiko
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
マサンド, OSAKA
16 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
マサンド
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
立地最高。のんびりできます。スタッフさんが丁寧です。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
14 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 mei 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
リピありです!!!
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Jun Woo
23 apr 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
위치는 최고! 시설은....
Jun Woo
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 apr 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 apr 2019
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 mrt 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
mark
8 mrt 2019
Positief: Personeel en service
mark
3 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Song
7 mrt 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
오케이
Song
11 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
eunho
20 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
eunho
1 nacht verbleven in februari 2019
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Pakketten