Grand Allison
Hotel met een shuttleservice van/naar de luchthaven en fitnessfaciliteiten in Sentani
Fotogalerie voor Grand Allison





Beoordelingen
4,8 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Massages in de kamer
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Business suite laden

Business suite
Hoogtepunten
Ledtelevisie
Een apart bad en aparte douche
Een ligbad
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Massages in de kamer
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jl. Kemiri Raya No.282, Sentani, Papua, 99352
Over deze accommodatie
Grand Allison
Gelijkaardige accommodaties

Grand Abe Hotel
Grand Abe Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
6.0 van 10, 1 beoordeling
De prijs is € 26
inclusief belastingen en toeslagen
27 nov - 28 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante waarborg: IDR 50000 per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: 50 procent van de kamerprijs (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: IDR 499000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Grand Allison Hotel Sentani
Papua
Grand Allison Hotel
Grand Allison Sentani
Grand Allison Hotel Sentani
Grand Allison Sentani Jayapura
Grand Allison Hotel
Grand Allison Sentani
Hotel Grand Allison Sentani
Sentani Grand Allison Hotel
Grand Allison Hotel Sentani
Grand Allison Hotel
Grand Allison Sentani
Hotel Grand Allison Sentani
Sentani Grand Allison Hotel
Grand Allison Hotel Sentani
Grand Allison Hotel
Grand Allison Sentani
Hotel Grand Allison Sentani
Sentani Grand Allison Hotel
Hotel Grand Allison
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Grand Allison
Beoordelingen
4,8
4,8/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
4,8/10
Voorzieningen
3,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
3 nov 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
Matt
12 nov 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Matt
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Reinhard
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reinhard
2 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Wayne
26 mei 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Wayne
1 nacht verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
4 okt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
3 okt 2019
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019








