Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Aruna Senggigi





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 62
inclusief belastingen en toeslagen
23 jul - 24 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior eenpersoonskamer (King Size Bed) laden

Superior eenpersoonskamer (King Size Bed)
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior Twin kamer (Twin Bed) laden

Superior Twin kamer (Twin Bed)
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer (King Size Bed) laden

Deluxe tweepersoonskamer (King Size Bed)
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jalan Raya Senggigi, Lombok Barat, Senggigi, Lombok, 83355
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Rajavilla Lombok Resort
Rajavilla Lombok Resort
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, 34 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 180000 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 375000 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor extra bed: IDR 292500.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Graha Beach Senggigi
Aruna Senggigi Hotel
Graha Hotel
Graha Beach Senggigi Hotel Lombok
Aruna Senggigi Lombok
Aruna Senggigi Hotel
Aruna Senggigi Senggigi
Aruna Senggigi Hotel Senggigi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Aruna Senggigi
Beoordelingen
7,4
Goed
7,8/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
8 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Leendert
5 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed hotel met super ontbijt
Leendert
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
17 dec 2016
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ze doen hun best .maar kan soms beter.kom wel teug
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Eleanor
8 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eleanor
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Shawkat
20 mrt 2025
Top Rated Hotel
Shawkat
3 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
JOHNNY
24 feb 2025
JOHNNY
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Kevin
13 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A great hotel
Kevin
2 nachten verbleven in juli 2021
4/10 – Matig
Arru
Zakenreiziger
2 mrt 2020
Positief: Personeel en service
Arru
1 nacht verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
20 okt 2019
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 sep 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Akemi
11 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
全てに満足
Akemi
5 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
KC
8 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel but Wifi in room need stronger signal
KC
2 nachten verbleven in september 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
18 aug 2019
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Cold and unwelcoming
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 aug 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 aug 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
21 jul 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms damp and mouldy. Pool very nice.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
John
20 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
New Hotel
John
5 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Evan
3 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Would stay again!
Evan
4 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Louise
9 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Louise
3 nachten verbleven in mei 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
17 okt 2018
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
아루나 셍기기
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
William, Malaysia
23 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
William
2 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Alex
3 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Stay!
Alex
4 nachten verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Annika
10 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mukava hotelli keskustan tuntumassa
Annika
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2017