KOKO HOTEL Sendai Station South

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Anpanman-kindermuseum en Winkelcentrum van Sendai

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor KOKO HOTEL Sendai Station South

Exterieur
Superior kamer, Meerdere bedden | Donsdekens, een bureau, gratis wifi, beddengoed
Lobby
Ontbijt
Ontbijt

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven

Standaard kamer, 1 twijfelaar

9,2 van 10
Fantastisch
(15 beoordelingen)

Hoogtepunten

Open haard
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een bidet
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
  • 13 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 Twijfelaar

Superior kamer, 1 twijfelaar

8,0 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Open haard
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een bidet
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 Twijfelaar

Standaard kamer, 1 queensize bed

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Open haard
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een bidet
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Standaard kamer, Meerdere bedden

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Open haard
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een bidet
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
  • 19 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Superior kamer, Meerdere bedden

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Open haard
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een bidet
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
  • 21 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Standard Semi Double Non-Smoking

  • Max. aantal: 2

Moderate Semi Double Room Non-smoking

  • Max. aantal: 2

Standard Queen Non-Smoking

  • Max. aantal: 2

Standard Twin Non-Smoking

  • Max. aantal: 2

Moderate Twin Non-Smoking

  • Max. aantal: 2
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
4-chome-7-1 Chuo Aoba Ward, Sendai, Miyagi, 980-0021

In de buurt

  • Anpanman-kindermuseum en Winkelcentrum van Sendai - 14 min. wandelen - 1.2 km
  • Universiteit van Tohoku - 14 min. wandelen - 1.2 km
  • Zuihoden-tempel - 2 min. rijden - 1.7 km
  • Sendai International Center - 2 min. rijden - 2.0 km
  • Rakuten Mobile Park Miyagi - 3 min. rijden - 2.4 km

Lokaal vervoer

  • Station Sendai - 4 min. wandelen
  • Station Itsutsu-Bashi - 9 min. wandelen
  • Sendai (SDJ) - 32 min. rijden

Restaurants

  • ‪おっぺしゃん イービーンズ店 - ‬2 min. wandelen
  • ‪KUA`AINA - ‬2 min. wandelen
  • ‪斎藤惣菜店 ころっけや - ‬3 min. wandelen
  • ‪つけ麺 おんのじ 仙台本店 - ‬1 min. wandelen
  • ‪東海一品香 - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

KOKO HOTEL Sendai Station South

Hotel vlak bij Anpanman-kindermuseum en Winkelcentrum van Sendai
KOKO HOTEL Sendai Station South heeft alles wat je nodig hebt. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een lift, rookvrije accommodatie en een automaat
  • Bagageopslagruimte en een 24-uurs receptie
  • Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 190 kamers hebben leuke voordelen zoals open haarden en airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis wifi.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met bidets en bad/douchecombinaties
  • Flatscreentelevisies van 40 inch met satellietzenders
  • Waterkokers, verwarming en schoonmaakservice

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (op verzoek)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Dun tapijt in de kamer
  • Gladde vloer in gemeenschappelijke ruimtes
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift (90 centimeter brede deur)

Meer

  • 1 gebouw
  • 8 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 40 inch met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Open haard
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Koko Sendai Station Sendai
KOKO HOTEL Sendai Station South Hotel
KOKO HOTEL Sendai Station South Sendai
KOKO HOTEL Sendai Station South Hotel Sendai

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij KOKO HOTEL Sendai Station South?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent KOKO HOTEL Sendai Station South voor parkeren?

Bij KOKO HOTEL Sendai Station South zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij KOKO HOTEL Sendai Station South inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij KOKO HOTEL Sendai Station South uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat KOKO HOTEL Sendai Station South?

Dit hotel ligt in Downtown Sendai, op 2 km afstand van Asaichi-ochtendmarkt en Anpanman-kindermuseum en Winkelcentrum van Sendai. Ook Ginza-dori en Aoba-dori-straat liggen op 5 minuten wandelen. Station Sendai ligt op maar 4 minuten wandelen en naar Station Itsutsu-Bashi is het 9 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over KOKO HOTEL Sendai Station South

8,4

Zeer goed

8,4

Netheid

8,0

Voorzieningen

8,4

Personeel en service

8,4

Milieuvriendelijkheid

8,0

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 108 van 220 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 57 van 220 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 35 van 220 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 220 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 220 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

SUZUYO

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
お出汁をいただきました。ポイントで安く泊まらせてもらったのに感激です。
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Standard japanese hotel. Nice and close to transportation. Firm beds. Good size room. The area for breakfast was small and cramped, i don't know if this is normal, or just a really busy morning?
2 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

tetsuhiro

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝食会場が少し狭い
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Hiroyuki

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
リーズナブルですが、充実の内容でとても良かったです。
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Shu Jie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff and great location
1 nacht verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Akemi

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
周りにコンビニや飲食店が多く立地は良かったですが、ダブルベッドが狭かったり洗濯機が一台しか無かったのが少し懸念点でした。
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Shin

4 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

ゆきえ

Positief: Netheid, personeel en service
2階に泊まったのですが、ちょっとタバコ臭いっのがきになりました。雨だったから、湿度で色々な臭いがしたのかもですが、、、朝ご飯もお部屋も満足です
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Shin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
連泊しているが全て良かった。また使いたいと思います。
1 nacht verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Uto

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
× めちゃくちゃ汗臭い部屋でした。シャワールームが特にひどく、カビの匂いと合体してウッとなるレベル。 クーラーは温度設定を下げても同じペースで同じくらいの温度しか吐き出さず、外で熱中症になりかけて帰ったので結構きつかったです。 アメニティに関して、今回急に生理になったので、急になった人のためにフリーナプキンがあればいいなと思いました。 (生理と熱中症のダブルタッグで匂いにより敏感になっていた可能性もなくはないけど、でも明らかに外や廊下とは比べ物にならない臭気が溜まっていた。) 見た目は基本綺麗だったけど最初に入ってとりあえずトイレ、と思ったら洗面台に陰毛っぽい毛が居て、完璧!とは言えないかなと思ったので星一つ下げました。 冷蔵庫は今まで体験したホテルで最も小さい。2リットルの水を入れたらもう他はほぼ入らない。コンビニが近いので別にそこまで問題ではない。 ⚪︎ シャワーはめちゃくちゃすぐに熱い湯が出るしシャワーヘッドも細かくて詰まってなくて気持ち良い。 シャワールーム一室のサイズは、値段の割に広く感じました。 セブンイレブンとファミリーマートに挟まれ、目の前にはドラッグストアと、お土産にできそうな地酒をたくさん扱った日本酒屋さん。 仙台駅からも歩いてすぐ、仙台市場なんて目と鼻の先って感じで、短期の旅行者にはありがたい立地でした。 交通の便はいいのに車の音が全然聞こえないのも良かったです。 とにかく臭すぎたので総合は⭐︎2にせざるを得ませんが、臭気以外は概ねいい感じのホテルだったと思います。 でも芳香剤ガンガン撒かれるよりはマシなのかも。。。
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Shin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
文句無しです。また行きたいと思います。
6 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Pathama

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

まな

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Tomoyo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Spacious and super clean. All employees were amazing.
2 nachten verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

Véronique

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
good point: located near the station very negative points: the bed for 2 people is 1m30 large!!! no cupboard, no drawers in the room Also, there was construction work going on in the building opposite our window at 11pm!! the receptionist told me that it was "about to finish"... We were not informed in advance.
3 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

albert

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quite good
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Shin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
八木さんの対応に感謝してます。また利用します。
5 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Yasunari

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

お薦めのホテル

綺麗で良い
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Shin

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
快適でした。フロントの八木さんの対応に感謝です。
11 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

yasuhiko

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Hori

2 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Shigeki

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Lordan Tristan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was great!
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

mitsuaki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

TERUYUKI

1 nacht verbleven in juni 2025