Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Lorelei





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 97
21 jul - 22 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
8,6 van 10
Voortreffelijk
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een ligbad
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Western Style) laden

Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Western Style)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een ligbad
Alle foto's voor Japanese-Western style room laden

Japanese-Western style room
Alle foto's voor Casual Twin Room laden

Casual Twin Room
Alle foto's voor Standard Twin Room laden

Standard Twin Room
Alle foto's voor Twin Room For Single Use-Non Smoking laden

Twin Room For Single Use-Non Smoking
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

449 Haenosakicho, Sasebo, Nagasaki, 859-3236
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Okura JR Huis Ten Bosch
Hotel Okura JR Huis Ten Bosch
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 102
15 jul - 16 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Kinderclubkaart: JPY 1100 per nacht, (van 4 tot 5 jaar oud)
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1500–1500 voor volwassenen en JPY 400–800 voor kinderen
- Toeslag voor babybed: JPY 1100.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL LORELEI Sasebo
LORELEI Sasebo
Hotel HOTEL LORELEI Sasebo
Sasebo HOTEL LORELEI Hotel
Hotel HOTEL LORELEI
LORELEI
HOTEL LORELEI Hotel
HOTEL LORELEI Sasebo
HOTEL LORELEI Hotel Sasebo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Lorelei
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,0/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
18 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
hidetoshi
29 mei 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
hidetoshi
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
naori
28 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
naori
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie en kleine kinderen
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Keiko
13 mei 2025
Keiko
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Nobuko
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nobuko
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
KAZUE
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUE
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
HITOMI
5 mei 2025
HITOMI
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
hiroshi
28 apr 2025
Positief: Personeel en service
hiroshi
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met partner
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Yuuki
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuuki
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
mama
Reisde met een groep
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
mama
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
TOSHIKO
Reisde met familie
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOSHIKO
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Hiroto
Reisde met familie
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroto
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kazuhiko
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazuhiko
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
??
23 mrt 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Masami
11 mrt 2025
Masami
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Takashi
Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Takashi
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
IWAI
Reisde met familie
25 feb 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
IWAI
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
chiharu
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
chiharu
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
???
Reisde met familie en kleine kinderen
19 jan 2025
???
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
hochan
15 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hochan
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie
12 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
shizuko
11 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
shizuko
1 nacht verbleven in januari 2025