Lobby

Beoordelingen van Comfort Hotel Orleans Saran

3 out of 5
Comfort Hotel Orleans Saran
232 rue Francis Perrin, pole 45, Saran, Loiret

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 84 van 571 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 240 van 571 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 148 van 571 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 64 van 571 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 35 van 571 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Kristof

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Old, not well maintained hotel
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van La réception op 17 aug 2023
Bonjour,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis et sommes désolés de ne pas avoir pu vous donner satisfaction lors de votre séjour dans notre établissement. Bonne journéeCordialement

6/10 – Redelijk

Jentine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very, very average
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van La réception op 13 aug 2023
Bonjour,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis et sommes désolés de ne pas avoir pu vous donner satisfaction lors de votre séjour dans notre établissement. Bonne journéeCordialement

2/10 – Ontzettend slecht

Bart

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Jonathan Bessaudou- Directeur op 7 jul 2023
Cher client, chère cliente,Nous vous remercions d'avoir pris le temps d'exprimer votre avis.Nous regrettons sincèrement que votre expérience à l’hôtel n’ait pas été à la hauteur de vos attentes malgré tout le soin apporté pour que les séjours de nos clients se déroulent au mieux. Sachez que ce n'est pas du tout en phase avec nos standards de prestation et nous vous présentons nos excuses pour cela.Toute l’équipe sera ravie de vous accueillir de nouveau dans l’espoir d’améliorer votre jugement.

2/10 – Ontzettend slecht

Corne

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Emelie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van La réception op 20 aug 2022
Bonjour, nous vous remercions pour votre commentaire et espérons vous revoir dans notre hôtel. Bien cordialement, La réception.

8/10 – Goed

Chiara

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Good atmosphere, good breakfast, very friendly staff
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Comfort reception op 12 aug 2022
Dear Chiara! Our staff thank you for your comments. Hope to see you soon in our hotel, Best regards

6/10 – Redelijk

Cedric

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Netheid kon beter. Schimmel in de badkamer. Ontbijt en bed waren uitstekend!
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van La réception op 13 aug 2022
Bonjour , Nous sommes désolés pour cet inconvénient , merci pour votre commentaire .

2/10 – Ontzettend slecht

Carmen

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een vieze kamer, badkamer vies, airco heeft al heel lang geen onderhoud of schoonmaakbeurt gehad. Heel erg gehorig in de kamer. Je hoort iedereen op de gang en de deuren die met een harde klap dicht vallen. Alles is oud en toe aan een flinke opknapbeurt. Hoofdkussen zijn net betonblokken. Alles was echt ver onder de maat.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van The Reception of Comfort Saran op 28 jul 2022
Dear Carmen, Thank you for yourcomments. We have took in consideration your comments and will do all necesarry to change the quality of cleaning. The works are planned in the hotel. Best regards

8/10 – Goed

Johannes

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kwaliteit laat te wensen over. Harde matrassen,m, stinkende douche en het 'uitgebreide ontbijt' was erg beperkt. Al met al een redelijk teleurstellende ervaring.
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van The Reception of Comfort Saran op 19 apr 2022
Dear Johannes. Thank you for your comments.We have took in concederation your clime about bathroom. We do our best to satisfy you during your next stay. Best regards

8/10 – Goed

GHD

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ruime familiekamer. Sober maar prima op een doorreis. Ontbijt prima, vriendelijkheid personeel zeer goed
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van la réception op 15 sep 2021
Merci !

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel heeft onderhoud nodig. Lampen zijn stuk, bedden zitten slecht uit en liggen hard. Roestige keuken, verkalkte kranen en vlekken op beddengoed en overal. Airco en verwarming zijn verkleurd en geel. Er hangt een oude rook geur in de kamers.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van L'équipe Comfort op 28 aug 2021
Dear Client, Thank you for your comment. We are sorry for not meeting your needs and are trying our best to improve.

4/10 – Matig

Robert

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Eric

1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van L'équipe Comfort Hôtel. op 16 aug 2021
Merci pour votre réponse.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
1-Er was een waterkoker in de kamers op de foto's, maar die was er niet. 2-Er was onvoldoende airconditioning in de kamer. 3-Ook al heb ik voor alles betaald, er werd van ons 3 euro extra in rekening gebracht, maar ik weet niet waar het voor was. 4-Personeel was behulpzaam en aardig.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van La réception op 13 jul 2021
Bonjour, Merci pour votre commentaire. Comme cela est spécifié dans les chambres nous avons en effet retiré les bouilloires dans les chambres du au Covid, vous pouvez nous demander à la réception ouverte 24h/24. Les 3 euros que vous avez du régler sont les taxes de séjours, qui doivent toujours être payées dans les hôtels. Nous sommes ravis de lire votre satisfaction concernant l'accueil. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau très prochainement. Bien cordialement,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van La Réception op 10 jan 2021
Merci d'avoir séjourné dans notre établissement. Nous apprécions vos commentaires !

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Weinig voorzieningen.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Manon op 18 aug 2020
Hello, Thank you for your comment ! We are glad to see that you enjoyed your stay in our hotel ! We hope to see you again soon. Best regards

8/10 – Goed

john

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van la réception op 14 jul 2020
Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous revoir très bientôt.

10/10 – Uitstekend

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van la réception op 19 jun 2020
Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour et serions ravis de vous recevoir de nouveau prochainement.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De accomodaties was zeer goed.Mede gelet op de prijs kunnen veel hotels een voorbeeld nemen aan het vernieuwde geheel van dit hotel.Zeer goed voor overnachting
1 nacht verbleven in april 2020
Reactie van la réception op 2 mei 2020
Nous vous remercions pour votre commentaire positif ! A bientot

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Standaard netjes weinig sfeervol restaurant was dicht
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Receptie op 23 feb 2020
Hallo, het spijt ons dat ons restaurant gesloten is. Receptie van het hotel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles heel netjes met een goed ontbijt, voor een scherpe prijs
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van L'équipe Comfort Hotel op 21 nov 2019
onjour, Nous sommes heureux que vous ayez été satisfait de votre séjour dans notre hôtel et vous remercions d'avoir partagé votre avis en ligne. Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir de nouveau prochainement. Cordialement, L'équipe Comfort Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
De eerste week betaalden we €54 voor een nacht incl ontbijt. Twee volwassenen en twee honden. Acht dagen later moesten we het dubbele betalen.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van FANY op 2 okt 2019
Bonjour, Nous vous remercions pour votre commentaire positif et nous espérons vous revoir prochainement dans notre établissement. Cordialement, L'équipe COMFORT

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is ok for the minimalistic stay, a one night stop on your travels. Beds are, sturdy, funny cologne smell, overall clean. Front desk only french.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van L'équipe Comfort op 18 aug 2019
Bonjour, Nous vous remercions pour votre aimable commentaire. Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir de nouveau prochainement. Cordialement,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bedden slecht, gehorig, WiFi zeer slecht, restaurant was prima, aardig personeel
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van L'équipe Comfort op 14 aug 2019
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir partagé votre avis en ligne. Nous nous excusons pour les désagréments que vous avez pu rencontrer. Nous avons bien pris en compte vos remarques afin de nous améliorer. Cordialement,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met huisdieren, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, schoon en ontbijtbuffet is uitgebreid
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van FANY op 24 jul 2019
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous partager votre avis positif et nous espérons vous revoir prochainement. Cordialement, L'équipe COMFORT

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijt was prima. Rustig gelegen vlakbij snelweg!
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van FANY op 8 mei 2019
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous partager votre avis positif et nous espérons vous revoir bientôt. Cordialement, L'équipe COMFORT

8/10 – Goed

Bert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van L'équipe Comfort op 3 mei 2019
Bonjour, Nous tenons à vous remercier pour votre très bonne note. Nous espérons vous revoir très bientôt dans notre établissement ! L'équipe Comfort

8/10 – Goed

Dave, Amsterdam

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel vlakbij wat restaurantjes en het strand
Hotel is goed. Kamers zien er schoon uit. Ligt vlakbij het strand. Strand is niet voorzien van bedjes dus je moet je eigen handdoek en paradol meenemen. Wat geen probleem is natuurlijk. Ontbijt is erg goed in het hotel. Als het drukker wordt in de ontbijtzaal dan raakt het personeel het overzicht een beetje kwijt. Bijna alle tafels die dan niet zijn afgeruimd. Dit hotel ligt op een uurtje rijden van Bordeaux. De kosten Arcachon zijn hoog maar als je het wat verder opzoekt dan is het weer redelijk.
1 nacht verbleven in september 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Eenvoudig hotel op een groot bedrijventerrein.
Eenvoudig hotel met vriendelijk personeel. Registreren duurde ongelooflijk lang. Kamer stonk naar rook. Groot aantal peuken onder het raam. Goede bedden, goed functionerende airco, weinig druk op de kraan in de douche. Avondeten bestond uit alleen een koud buffet, met weinig versproducten. Goed ontbijt.
1 nacht verbleven in augustus 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Hoppekop

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slecht, Overboekt
Ondanks een boeking meer dan een week van tevoren was het hotel bij aankomst overboekt. Gezocht naar alternatieve locatie, belandde uiteindelijk bij een collega hotel in een tweepersoonsbed met twee kinderen en een volwassenen. Slecht hotel Dat zijn zaakjes niet op orde heeft
1 nacht verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Bald, Den Haag

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Oud hotel
Diner goed. Bedden goed. Ontbijt echter waardeloos. 2 mensen die zowel het uitchecken als de ontbijtzaal moesten bedienen. Gevolg: onvoldoende borden, kopjes, broodmand leeg, kaas op, enz.... Er hangt verder een geur op de gangen die doet denken aan een toiletverfrisser. Kennelijk in de sterk verouderde vloerbedekking gespoten om nare luchten te verdrijven.
1 nacht verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

P.J.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van L'équipe Comfort op 3 mei 2019
Bonjour, Nous tenons à vous remercier pour votre très bonne note. Nous espérons vous revoir très bientôt dans notre établissement ! L'équipe Comfort

6/10 – Redelijk

Gerard

Positief: Personeel en service
7
Ligt ver van de eet voorzieningen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Traveling
My experience was good. Nice and help full servants.
1 nacht verbleven in september 2017

6/10 – Redelijk

Alba, Amsterdam

Negatief: Netheid, comfort kamer
Hotel close to Leo Parc Aventure
Op foto lijkt het hotel erg mooi rustig/ontspannend maar hotel was erg heel basic. Auto is belangrijk want hotel ligt in een industrie terrein. Qua prijs is het goed voor een tussenstop bij reizen naar een ver land. Carrefour ligt in de buurt.
2 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Bill, Hulst. Netherlands

Positief: Netheid, comfort kamer
Convenient hotel close to main highway
Used as a stop over on the way to South West France. Convenient and comfortable. Breakfast was good enough but too little staff for the large number of stop-overs that day.
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Paul, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent stop over hotel
Great value for money. Friendly, English speaking staff. Clean room. Dog was no problem. Close to motorway. We can recommend this place as a stop over on your way through France.
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg vriendelijk personeel, nette kamers en goede service
1 nacht verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

wim, zweden

Prima standaard budget hotel

8/10 – Goed

Bennie

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede prijs/kwaliteit verhouding
De kamer zag er netjes uit, alleen jammer dat we het bad niet konden gebruiken omdat de stop er uit was. Met ontvangst zat er een man achter de balie die best goed engels sprak (dit zie je niet vaak in Frankrijk). Hij hielp ons zeer goed. Met uitchecken zat er een vrouw achter de balie, zij kon helaas heel gebrekkig engels waardoor we wat moeite hadden met hetgene wat we wilde vragen. Maar over het algemeen zijn wij zeer tevreden over de kamer en het verblijf geweest.
Reactie van Emilien op 14 nov 2016
Dear Sir, Madam, Many thanks for this feedback. We hope to see you soon. Best regards

6/10 – Redelijk

Bald, Den Haag

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed voor 1 nacht verblijf
Hotel is gunstig gekegen tov centrum stad en de snelweg. Van binnen geeft inrichting, receptie, ontbijtruimte en kamer het gevoel van oubolligheid. Men is hier en daar aan het renoveren geweest. Op onze kamer hingen nog hele ouderwetse koperkleurige schemerlampen aan de muur waarvan er slechts maar 1 het deed. Men had in deze lampen spaarlampen gezet die echter veel te groot waren voor de fitting met als gevolg dat de kappen van de lampen geheel los lagen en zo nu en dan op de grond vielen. Voor het overige vakt te melden dat de kamer ok is. Matras van het bed goed, badkamer klein maar schoon. En vooral dat laatste vinden wij heel erg belangrijk. Tot slot: de receptionist sprak ook Engels!!! Dat vinden wij sowieso bijzonder want alles is verder alleen maar Frans. Zoals de tv zenders. Zelfs Amerikaans en Engelse films/series worden in het Frans gesynchroniseerd!! Het is van de gekke voor ons gevoel in een Europa dat zogenaamd 1 is of moet worden??????

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van Emilien op 16 jan 2016
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

8/10 – Goed

Jacques

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van Emilien op 16 jan 2016
Bonjour Monsieur, Merci pour ce commentaire . Bien cordialement,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reactie van Emilien op 16 jan 2016
Bonjour, Merci pour ce commentaire. Bien cordialement,

6/10 – Redelijk

Arent W.

Prima overnachtingshotel.
Prima overnachtingshotel, dichtbij de autoroute voor een lage prijs. Ontbijtmogelijkheid was prima, bijbetaling. In het weekeinde geen avondeten mogelijk op deze lokatie en ook niet in de onmiddellijke omgeving.

6/10 – Redelijk

Robert, 's-Hertogenbosch

Positief: Netheid, personeel en service
Goed voor een overnachting
Vlak bij de snelweg. Receptie 24 uur open. Nette kamer. Geen lawaai. Goed ontbijt.
Reactie van Emilien op 13 nov 2015
Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Wil, Schiedam

Positief: Comfort kamer
Simpel maar voldoende
Simpel hotelletje met ruime kamers (wij hadden 1x 2persoonsbed en 1x 1persoonsbed en nog zat plek voor een campingbedje). Ontbijt weinig, maar eigenlijk alle basis is aanwezig, zoals stokbrood, croissants, yoghurtjes. Avondeten is niet zo lekker.

6/10 – Redelijk

mehri, nederland

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
goed
het hotel was niet slecht maar het eten was slecht

6/10 – Redelijk

Groen, Haarlem

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verblijf prima. Helaas geen lift

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima voor overnachting
Netjes,,rustig gelegen ,weinig last van verkeersweg Vriendelijk personeel. Prima hotel!!