Qoya São Paulo Paulista, Curio Collection by Hilton
Luxe hotel met een dakterras en een spa
Fotogalerie voor Qoya São Paulo Paulista, Curio Collection by Hilton





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis extra bedden
Smart-tv
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Smart-tv
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, toegankelijk voor mindervaliden laden

Superior tweepersoonskamer, toegankelijk voor mindervaliden
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Smart-tv
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Alle foto's voor Premium kamer, uitzicht op de stad laden

Premium kamer, uitzicht op de stad
7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Smart-tv
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Alle foto's voor Double Room Deluxe laden

Double Room Deluxe
Alle foto's voor Twin Room Superior laden

Twin Room Superior
Alle foto's voor Room Superior laden

Room Superior
7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)
Alle foto's voor Double Room Premium laden

Double Room Premium
Alle foto's voor Suite Junior laden

Suite Junior
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Hyatt Sao Paulo
Itaim Bibi
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.017 beoordelingen
De prijs is € 190
inclusief belastingen en toeslagen
28 nov - 29 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Alameda Santos 86, São Paulo, SP, 01418000
Over deze accommodatie
Qoya São Paulo Paulista, Curio Collection by Hilton
Gelijkaardige accommodaties

L'Hotel PortoBay São Paulo
L'Hotel PortoBay São Paulo
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.011 beoordelingen
De prijs is € 260
inclusief belastingen en toeslagen
18 nov - 19 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer BRL 118.65 voor volwassenen en BRL 59.32 voor kinderen
- Valetparkeerkosten: BRL 35 per nacht
- Toeslag voor huisdieren: BRL 150 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor vroeg inchecken: 50 procent van de kamerprijs (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen vanuit Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Qoya Sao Paulo Curio by Hilton
Qoya São Paulo Curio Collection by Hilton
Qoya São Paulo Paulista, Curio Collection by Hilton Hotel
Qoya São Paulo Paulista, Curio Collection by Hilton São Paulo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Qoya São Paulo Paulista, Curio Collection by Hilton
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
17 aug 2025
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
carlos
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente
carlos
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
André
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
André
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Luis Alberto
Reisde met familie
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luis Alberto
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
KYEONG DU
24 jul 2025
KYEONG DU
18 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Andreas
24 jul 2025
Andreas
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Deniz
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Deniz
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Paula
17 jul 2025
Paula
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Shiloh
15 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shiloh
4 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
David
14 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unexpected surprise.
David
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
SHOJI
14 jul 2025
SHOJI
6 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Claudemar
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Claudemar
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
KYEONG DU
5 jul 2025
KYEONG DU
28 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
itamar
29 jun 2025
itamar
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Sasha
16 jun 2025
Sasha
5 nachten verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Marcos
Zakenreiziger
10 jun 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Marcos
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
PATRICIA
9 jun 2025
PATRICIA
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Paola
Zakenreiziger
8 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paola
5 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Fabiano
6 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabiano
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
3 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
SANDRO
Reisde met partner
3 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SANDRO
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Larissa
Zakenreiziger
30 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Larissa
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Letícia
Zakenreiziger
29 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Letícia
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
David
Zakenreiziger
29 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
David
14 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Rodrigo
28 mei 2025
Rodrigo
1 nacht verbleven in mei 2025

















