Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken, uitzicht op zee laden

Superior Twin kamer, niet-roken, uitzicht op zee
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bidet
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken, uitzicht op zee laden

Standaard Twin kamer, niet-roken, uitzicht op zee
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken, uitzicht op zee laden

Traditionele kamer, niet-roken, uitzicht op zee
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Servies voor kinderen
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken, gemeenschappelijke badkamer laden

Traditionele kamer, niet-roken, gemeenschappelijke badkamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Servies voor kinderen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Tsuda-machi Matsubarachinai, Sanuki, Kagawa, 769-2401
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Takamatsu Kokusai Hotel
Takamatsu Kokusai Hotel
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 310 beoordelingen
De prijs is € 96
23 jul - 24 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt met lokale gerechten: ongeveer JPY 1320 voor volwassenen en JPY 660 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
QUAPARK TSUDA Hotel Sanuki
QUAPARK TSUDA Hotel
QUAPARK TSUDA Sanuki
QUAPARK TSUDA Hotel
QUAPARK TSUDA Sanuki
QUAPARK TSUDA Hotel Sanuki
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Quapark Tsuda
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
7,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
9 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Marnie
Reisde met familie en kleine kinderen
29 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marnie
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
MASUMI
14 apr 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MASUMI
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
TAKEHIRO
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKEHIRO
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
PEICHEN
31 dec 2024
PEICHEN
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Junnko
7 aug 2024
Junnko
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Kengo
Reisde met familie en kleine kinderen
4 aug 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Kengo
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
JEHEON
6 nov 2023
JEHEON
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
mariko
22 aug 2022
mariko
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Naoki
7 aug 2022
Naoki
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
JUNKO
22 apr 2022
JUNKO
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Kumiko
2 apr 2022
Kumiko
2 nachten verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Takehiro
Reisde met familie
7 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Takehiro
1 nacht verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Nami
Reisde met familie en kleine kinderen
9 jan 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nami
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Masanori
Reisde met familie
28 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
また子どもとリピートしたいお宿
Masanori
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
31 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
景色が最高!


Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
TM, Tokyo
Reisde met partner, Reisde met familie
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TM
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
NORIKO
Reisde met familie
13 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NORIKO
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
懐かしい感じ
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Hideki
8 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hideki
1 nacht verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
29 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
CHIKA
19 aug 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
CHIKA
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 jul 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019