Hotel De Weyman
Hotel in de buitenwijken met een 24-uurs receptie en een restaurant
Fotogalerie voor Hotel De Weyman





Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden

Standaard eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Comfort tweepersoonskamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Comfort vierpersoonskamer, en-suite badkamer laden

Comfort vierpersoonskamer, en-suite badkamer
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Hoofdstraat 248, Santpoort-Noord, 2071 EP
Over deze accommodatie
Hotel De Weyman
Gelijkaardige accommodaties

Bastion Hotel Haarlem Velsen
Bastion Hotel Haarlem Velsen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.0 van 10, Zeer goed, 493 beoordelingen
De prijs is € 74
inclusief belastingen en toeslagen
30 nov - 1 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.50 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 12.5 voor volwassenen en EUR 5 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor babybed: EUR 5.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft geen classificatie gekregen van het toeristenbureau in Nederland. Voor het gemak van onze klanten hebben wij op basis van ons classificatiesysteem deze accommodatie een sterrenclassificatie toegewezen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
De Weyman
De Weyman Santpoort-Noord
Hotel De Weyman
Hotel De Weyman Santpoort-Noord
Hotel De Weyman Santpoort-Noord, The Netherlands - North Holland
Hotel Weyman Santpoort-Noord
Hotel Weyman
Weyman Santpoort-Noord
Hotel De Weyman Hotel
Hotel De Weyman Santpoort-Noord
Hotel De Weyman Hotel Santpoort-Noord
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel De Weyman
7,2
Goed
7,2
Netheid
7,6
Locatie
8,2
Personeel en service
6,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep, Zakenreiziger
2 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Gerda
28 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
relaxed
Gerda
1 nacht verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
Wim
26 sep 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niets is wat het lijkt...
Wim
3 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 aug 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Nancy
13 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Nancy
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Milena
12 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Milena
1 nacht verbleven in mei 2019
2/10 – Ontzettend slecht
A.
31 mei 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
geen aanrader
A.
1 nacht verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
19 mei 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Huiselijke sfeer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
3 jul 2018
Positief: Netheid
Eenvoudige eenpersoonskamer met een goede prijs
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
24 jun 2018
Positief: Netheid
Basic hotel voor een basic prijs
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi gelegen dichtbij Kennemerduinen Bloemendaal
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
20 mrt 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niet doen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 dec 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht geslapen dus moeilijk
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2017
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
22 okt 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niet wat we verwacht hadden
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2017
10/10 – Uitstekend
Jan
17 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jan
2 nachten verbleven in augustus 2017
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
11 jul 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Familie kamer klein en slecht
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
13 feb 2017
Prijs versus faciliteiten en kwaliteit prima.
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
17 okt 2016
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
rokerig geheel
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Loes, Bonaire
11 okt 2016
Positief: Personeel en service
Prettig hotel. Vriendelijk personeel.
Loes
6/10 – Redelijk
Jan, Den Haag
18 jul 2016
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Rommelige kamer welke niet schoon was
Jan
8/10 – Goed
Christel, Nijmegen
7 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
familie hotel.
Christel
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
23 dec 2014
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
huub
8 sep 2014
plek om te slapen
huub
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 aug 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer