Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor La Casa Del Piano Hotel Boutique by Xarm Hotels





Gratis ontbijt, vervoer van/naar de luchthaven en een poolbar vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij La Casa Del Piano Hotel Boutique by Xarm Hotels. Trakteer jezelf op een massage of andere wellness. Bij het plaatselijke restaurant met pizzagerechten kun je terecht voor een happy hour. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een dakterras en een droogkuis/wasserijservice.
Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke kamer laden

Klassieke kamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Alle foto's voor Klassieke Twin kamer laden

Klassieke Twin kamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Misschien vind je dit ook leuk

Estelar Santamar Hotel & Centro de Convenciones
Bello Horizonte
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Kinderzwembad
8.6 van 10, Uitstekend, 525 beoordelingen
De prijs is € 93
21 sep - 22 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Calle 19 # 4-76, Centro Histórico, Santa Marta, Magdalena, 470004
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: COP 100000.00 per verblijf
- Schoonmaakkosten: COP 3364 per persoon, per nacht
- Het is mogelijk dat je btw (19%) dient te betalen bij de accommodatie. Niet-inwoners die betalen met een buitenlandse kaart of bankoverschrijving en die een geldig paspoort en toeristenvisum hebben, zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (19%) op toeristische pakketboekingen (accommodatie plus andere reisservices).
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: COP 35.000 per voertuig (enkele reis)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Als je met een kind reist, kan je accommodatie de volgende documenten vereisen: Ouders die met een kind onder de 18 jaar naar Colombia reizen, dienen mogelijk de geboorteakte en het identiteitsbewijs (paspoort voor bezoekers uit het buitenland) van het kind te tonen tijdens het inchecken. Als een familielid of wettelijke voogd naar Colombia reist met een kind, dient het familielid of de voogd mogelijk een door de notaris bekrachtigde reistoestemming te tonen, met de handtekening van beide ouders, en een kopie van het identiteitsbewijs van beide ouders. Als slechts één ouder naar Colombia reist met het kind, dient deze ouder mogelijk een door de notaris bekrachtigde reistoestemming te tonen, voorzien van een handtekening van de andere ouder. Bezoekers die van plan zijn om met kinderen te reizen, dienen voor verdere ondersteuning voorafgaand aan hun reis het Colombiaanse consulaat te contacteren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Casa Piano Hotel Boutique Xarm Hotels Santa Marta
Casa Piano Hotel Boutique Xarm Hotels
Casa Piano Boutique Xarm Hotels Santa Marta
Casa Piano Boutique Xarm Hotels
Casa Piano Xarm Hotels ta ta
Casa Del Piano By Xarm Hotels
La Casa Del Piano Hotel Boutique by Xarm Hotels Hotel
La Casa Del Piano Hotel Boutique by Xarm Hotels Santa Marta
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over La Casa Del Piano Hotel Boutique by Xarm Hotels
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
12 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
16 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Judson
14 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The best hideaway in the middle of the city
Judson
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Ana, Port of Spain
12 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ana
1 nacht verbleven in maart 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Mariana
10 mrt 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not a good experience
Mariana
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 mrt 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Hayder
4 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon hôtel.
Hayder
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
16 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Mike
10 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice experience
Mike
2 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
5 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Eric
1 jan 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eric
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
3 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Kevin, Paris
10 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Magique
Kevin
4 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
william, palma de mallorca
24 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
william
4 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Claudette
9 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Claudette
2 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Sara, Perth, Australia
12 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great value for money
Sara
2 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Homey Comfy and Cosey.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Carol
13 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Colombian Holiday
Carol
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Sebastian
19 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sebastian
2 nachten verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
Walter
16 jan 2018
Positief: Personeel en service
Walter
2 nachten verbleven in januari 2018