Innosense Resort -In Chiba Resol-
Vakantiepark met een dakterras en een restaurant in Sanmu
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Innosense Resort -In Chiba Resol-





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
Hoogtepunten
Gemeubileerde veranda
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Alle foto's voor Luxe tent, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken, uitzicht op zee laden

Luxe tent, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken, uitzicht op zee
Hoogtepunten
Gemeubileerde veranda
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4159, Hasunumaha, Sanmu, Chiba, 289-1806
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Ducale Garden Hotel 99
Ducale Garden Hotel 99
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.6 van 10, Uitstekend, 50 beoordelingen
De prijs is € 114
22 jul - 23 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt met selfservice: ongeveer JPY 1500 voor volwassenen en JPY 750 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: JPY 3000 per huisdier (varieert op basis van verblijfsduur), plus JPY 2000 eenmalige schoonmaakkosten
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor vroeg inchecken: 10 procent van de kamerprijs (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: 10 procent van de kamerprijs (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Diner: JPY 6000
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Innosense In Chiba Resol Sanmu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Innosense Resort -In Chiba Resol-
Beoordelingen
7,6
Goed
8,8/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
14 jun 2024
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Izumi
Reisde met familie
26 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
犬と一緒に泊まりました
Izumi
1 nacht verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
YASUKO
4 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YASUKO
2 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
hiroyuki
25 dec 2023
hiroyuki
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
naoto
30 nov 2023
naoto
2 nachten verbleven in november 2023
2/10 – Ontzettend slecht
eisuke
27 okt 2023
eisuke
1 nacht verbleven in oktober 2023