Fotogalerie voor Le Panoramic Hôtel





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Panorama tweepersoonskamer laden

Panorama tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, uitzicht op de stad laden

Tweepersoonskamer, uitzicht op de stad
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

113 Rempart des Augustins, Sancerre, 18300
Over deze accommodatie
Le Panoramic Hôtel
Gelijkaardige accommodaties

FÓLKLORE BOUTIQUE HOTEL
FÓLKLORE BOUTIQUE HOTEL
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Zakelijke services
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 11 beoordelingen
De prijs is € 125
inclusief belastingen en toeslagen
6 okt - 7 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.21 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 17 voor volwassenen en EUR 8 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 20 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor extra bed: EUR 25.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van juni tot oktober
Het zwembad is toegankelijk van 08.30 uur tot 21.00 uur
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Panoramic Hôtel Sancerre
Panoramic Hôtel
Panoramic Sancerre
Le Panoramic Hôtel Hotel
Le Panoramic Hôtel Sancerre
Le Panoramic Hôtel Hotel Sancerre
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Le Panoramic Hôtel
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jordy Johannes Petrus
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jordy Johannes Petrus
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Guido
Reisde met partner
6 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Guido
4 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Hannie
Reisde met huisdieren, Reisde met partner
29 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hannie
1 nacht verbleven in augustus 2021
6/10 – Redelijk
Bert
28 jul 2021
Bert
2 nachten verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Guido, Brussel
9 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Guido
2 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
24 jun 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Bertrand
Reisde met partner
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bertrand
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Duncan
Reisde met een groep
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Duncan
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jonathan
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonathan
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met partner
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Marina
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Marina
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Thomas
25 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thomas
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Caroline
21 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Caroline
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
David
14 jun 2025
David
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Michael, UCKFIELD
Reisde met partner
6 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
ERIC
1 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ERIC
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
John
16 mei 2025
John
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Pattie
Reisde met een groep, Reisde met partner
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pattie
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Bo
Reisde met een groep
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Topphotell i Sancerre
Bo
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Emmanuel
Reisde met een groep
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Emmanuel
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Philippe
5 mei 2025
Philippe
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Brandon
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brandon
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Douglas
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Douglas
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Anneli
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anneli
1 nacht verbleven in april 2025