Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Amaranto





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Een koelkast/vriezer
Smart-tv
Luxe beddengoed
Draagbare ventilator
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Een microgolfoven
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

San Bosco 50 metros al sur de la, Bloquera Chavarria, San Juan, Alajuela, 20203
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 120 per voertuig (retour)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Amaranto San Ramon
Amaranto San Ramon
Hotel Amaranto Hotel
Hotel Amaranto San Juan
Hotel Amaranto Hotel San Juan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Amaranto
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
13 nov 2020
1 nacht verbleven in november 2020
10/10 – Uitstekend
Danny
14 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Danny
1 nacht verbleven in september 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
3 mrt 2020
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
1 feb 2020
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Hard to find with no window.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Verónica
24 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verónica
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Marcela, San José
Zakenreiziger, Reisde met partner
15 dec 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marcela
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Gabriela
18 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gabriela
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Yailyn
2 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yailyn
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Jimy Alonso
1 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jimy Alonso
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Lance
5 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lance
2 nachten verbleven in maart 2019