Hostel Blue Sea Rincon del Mar
Hostel aan het strand van San Onofre met een restaurant
Fotogalerie voor Hostel Blue Sea Rincon del Mar





Beoordelingen
7,0 op 10 – 
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 35
1 nov - 2 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon of terras 
Een plafondventilator 
Een privébadkamer 
Gratis mineraalwater 
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Alle foto's voor Economy vierpersoonskamer laden

Economy vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon of terras 
Een plafondventilator 
Een privébadkamer 
Gratis mineraalwater 
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Balkon of terras 
Een plafondventilator 
Een privébadkamer 
Gratis mineraalwater 
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Alle foto's voor Exclusieve tweepersoonskamer laden

Exclusieve tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon of terras 
Een plafondventilator 
Een privébadkamer 
Gratis mineraalwater 
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Rincon del Mar, San Onofre, Sucre, San Onofre, 707017
Over deze accommodatie
Hostel Blue Sea Rincon del Mar
Gelijkaardige accommodaties

RINCON DEL MANGLE
RINCON DEL MANGLE
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Bar
De prijs is € 36
19 nov - 20 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je btw (19%) dient te betalen bij de accommodatie. Niet-inwoners die betalen met een buitenlandse kaart of bankoverschrijving en die een geldig paspoort en toeristenvisum hebben, zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (19%) op toeristische pakketboekingen (accommodatie plus andere reisservices).
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer COP 100000 voor volwassenen en COP 100000 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: COP 500000 per voertuig (retour)
- Toeslag voor late check-in tussen 11.00 uur en 13.00 uur
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend. 
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd. 
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.  
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen 
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPal 
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben. 
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is ter plaatse geen warm water beschikbaar. 
Als je met een kind reist, kan je accommodatie de volgende documenten vereisen: Ouders die met een kind onder de 18 jaar naar Colombia reizen, dienen mogelijk de geboorteakte en het identiteitsbewijs (paspoort voor bezoekers uit het buitenland) van het kind te tonen tijdens het inchecken. Als een familielid of wettelijke voogd naar Colombia reist met een kind, dient het familielid of de voogd mogelijk een door de notaris bekrachtigde reistoestemming te tonen, met de handtekening van beide ouders, en een kopie van het identiteitsbewijs van beide ouders. Als slechts één ouder naar Colombia reist met het kind, dient deze ouder mogelijk een door de notaris bekrachtigde reistoestemming te tonen, voorzien van een handtekening van de andere ouder. Bezoekers die van plan zijn om met kinderen te reizen, dienen voor verdere ondersteuning voorafgaand aan hun reis het Colombiaanse consulaat te contacteren. 
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging. 
Accommodatie ook bekend onder de naam
Blue Sea Cottage Dive Center Hostel San Onofre
Blue Sea Cottage Dive Center Hostel
Blue Sea Cottage Dive Center San Onofre
Blue Sea Dive Center Onofre
Hostel Blue Sea Rincon Mar San Onofre
Hostel Blue Sea Rincon Mar
Blue Sea Rincon Mar San Onofre
Blue Sea Rincon Mar
Hostel Blue Sea Rincon Onofre
Hostel Blue Sea Rincon del Mar San Onofre
Hostel Blue Sea Rincon del Mar Hostel/Backpacker accommodation
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hostel Blue Sea Rincon del Mar
Beoordelingen
7,0
Goed
6,8/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
1 mrt 2025
Negatief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Edgar
Reisde met partner
6 feb 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Edgar
2 nachten verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Xope
Reisde met familie
31 dec 2024
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xope
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Edna
Reisde met partner
25 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edna
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
john
25 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
john
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Samir
14 feb 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Samir
3 nachten verbleven in februari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Cécile
8 feb 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ÉVITER
Cécile
2 nachten verbleven in februari 2024
4/10 – Matig
Joris
Reisde met familie
7 feb 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien placé mais sale et bruyant
Joris
1 nacht verbleven in februari 2024
4/10 – Matig
Andres Felipe
28 dec 2023
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Mal servicio.
Andres Felipe
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Margaux
30 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Margaux
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Jorge
4 jul 2023
Jorge
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Sandra
25 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sandra
4 nachten verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Eliana
13 jan 2023
Eliana
3 nachten verbleven in januari 2023
4/10 – Matig
Betty Cecilia
10 jan 2023
Betty Cecilia
3 nachten verbleven in januari 2023
6/10 – Redelijk
Piedad
Reisde met familie
10 jan 2023
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Piedad
3 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Leonardo
Reisde met familie en kleine kinderen
23 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leonardo
10/10 – Uitstekend
Mariana Lorena
21 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gran estadía en Blue See
Mariana Lorena
3 nachten verbleven in december 2022
4/10 – Matig
Anders
25 feb 2022
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Anders
4 nachten verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Ernesto
15 feb 2022
Ernesto
3 nachten verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Adalid
Reisde met familie
27 sep 2021
Positief: Personeel en service
Adalid
2 nachten verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Diego alejandro
Reisde met een groep
9 dec 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buen servicio y ubicación
Diego alejandro
2 nachten verbleven in december 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
7 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Yanet
28 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sitio tranquilo y seguro
Yanet
2 nachten verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
27 jan 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
DELPHINE
24 jan 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
DELPHINE
1 nacht verbleven in januari 2019








