Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hôtel La Roselière





Een terras, een koffiebar/café en een tuin vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Hôtel La Roselière. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een spelletjesruimte en een bibliotheek.
Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 122
inclusief belastingen en toeslagen
31 aug - 1 sep
Kameropties
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, voor 1 persoon laden

Tweepersoonskamer, voor 1 persoon
8,0 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

20 boucle de la ramée, ZAC de Chesnes Ouest, Saint-Quentin-Fallavier, 38070
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.10 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 13.00 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 35.00 per voertuig (retour)
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor babybed: EUR 10.0 per nacht
- Toeslag voor extra bed: EUR 10.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van juni tot september
Het zwembad is toegankelijk van 09.00 uur tot 21.00 uur
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hôtel Roselière Saint-Quentin-Fallavier
Hôtel Roselière
Roselière Saint-Quentin-Fallavier
Hôtel La Roselière Hotel
Hôtel La Roselière Saint-Quentin-Fallavier
Hôtel La Roselière Hotel Saint-Quentin-Fallavier
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hôtel La Roselière
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,0/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
12 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2022
6/10 – Redelijk
Stéphane
Zakenreiziger
12 apr 2025
Negatief: Comfort kamer
Stéphane
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Laurent
Zakenreiziger
19 mrt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
recommandé
Laurent
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Laurent
Zakenreiziger
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Laurent
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Roselyne
Reisde met familie
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roselyne
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Frederic
Reisde met familie
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Frederic
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Ankit
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ankit
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
David
20 jan 2025
David
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
HERVE
Zakenreiziger
6 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HERVE
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Mikaël
Zakenreiziger
4 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mikaël
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Bruno
Zakenreiziger
27 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bruno
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Jonathan
Zakenreiziger
13 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jonathan
5 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Edgar
3 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Edgar
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Gaël
Zakenreiziger
26 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gaël
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Emmanuel
Zakenreiziger
18 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Emmanuel
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
FRANCK
Zakenreiziger
8 jul 2024
Positief: Personeel en service
Séjour pratique à côté de l'aéroport
FRANCK
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
CLAUDE
Zakenreiziger
3 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
CLAUDE
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
19 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Philippe
Zakenreiziger
6 jun 2024
Positief: Personeel en service
Philippe
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Frederic
Zakenreiziger
15 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frederic
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Anthony
Zakenreiziger
10 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tres correct
Anthony
1 nacht verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
Carolyn
Zakenreiziger
7 dec 2023
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
No air shuttle, food is good. Bad communication
Carolyn
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
MIKAEL
Zakenreiziger
24 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MIKAEL
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Amaury
Zakenreiziger
17 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amaury
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Jon, Fircrest
7 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jon
1 nacht verbleven in oktober 2023