Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Logis Le Relais Vosgien





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Aparte slaapkamer
Een aparte privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

9 Grande Rue, Saint-Pierremont, Vosges, 88700
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 0.65 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
- Spatoeslag: EUR 45 per persoon, per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Ontbijttoeslag: ongeveer EUR 14 per persoon
- Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 20 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: EUR 20 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, ANCV Chèques-Vacances en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
LOGIS Relais Vosgien
LOGIS Relais Vosgien Hotel
LOGIS Relais Vosgien Hotel Saint-Pierremont
LOGIS Relais Vosgien Saint-Pierremont
LOGIS Le Relais Vosgien Hotel
LOGIS Le Relais Vosgien Saint-Pierremont
LOGIS Le Relais Vosgien Hotel Saint-Pierremont
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Logis Le Relais Vosgien
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
23 sep 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10/10 – Uitstekend
Sylvie
Zakenreiziger
14 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mieux qu'à la maison
Sylvie
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Pauline
Zakenreiziger
16 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
Pauline
1 nacht verbleven in september 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Mustapha
7 sep 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mustapha
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
manivet
Zakenreiziger
29 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
manivet
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Jerome
Zakenreiziger
4 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jerome
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Satisfaction zenitude
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2020
10/10 – Uitstekend
laurent
Zakenreiziger
16 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
laurent
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
CHRISTINE
17 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHRISTINE
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Eric
Zakenreiziger
14 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eric
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Roselyne
19 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent séjour en couple
Roselyne
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Cassandra
Reisde met familie
7 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cassandra
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Bruno
26 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Une surprise a a la campagne
Bruno
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Denis
15 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Denis
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Sabine
11 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sabine
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Sylvain
19 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sylvain
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Thierry
11 sep 2018
Thierry
1 nacht verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
9 sep 2018
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
sebastien
8 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sebastien
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tranquille pour un week-end en famille
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Barbara
19 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nettes Hotel, tolles Restaurant, nettes Personal
Barbara
1 nacht verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
Sylvain
24 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sylvain
2 nachten verbleven in oktober 2017
2/10 – Ontzettend slecht
Peter
13 okt 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Das Schlechteste kommt zum Schluss!
Peter
1 nacht verbleven in september 2017
8/10 – Goed
atef
13 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
business stay
atef
1 nacht verbleven in juni 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Hotel, Great Restaurant
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2017