Hôtel Le Pavillon de Saint-Lô
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Plage Verte
Fotogalerie voor Hôtel Le Pavillon de Saint-Lô





Beoordelingen
8,2 op 10 – 
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 81
inclusief belastingen en toeslagen
9 nov - 10 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort kamer laden

Comfort kamer
7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie 
Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed 
Een privébadkamer 
Gratis mineraalwater 
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie 
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed 
Een privébadkamer 
Gratis mineraalwater 
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

130, Rue De La Liberté, Saint-Lo, Manche, 50000
Over deze accommodatie
Hôtel Le Pavillon de Saint-Lô
Gelijkaardige accommodaties

Ibis Budget Saint Lo
Ibis Budget Saint Lo
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 348 beoordelingen
De prijs is € 69
inclusief belastingen en toeslagen
16 nov - 17 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 0.74 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 12.50 per persoon
- Toeslag voor huisdieren: EUR 6 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 13 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: EUR 15 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend. 
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd. 
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen 
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie. 
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Brit Hotel Lunotel
Brit Hotel Lunotel Saint-Lo
Brit Lunotel
Brit Lunotel Saint-Lo
Lunotel
Hotel Restaurant Lunotel Saint-Lo
Hotel Restaurant Lunotel
Restaurant Lunotel Saint-Lo
Restaurant Lunotel
Hotel Restaurant Lunotel
Le Pavillon Saint Lo Saint Lo
Hôtel Le Pavillon de Saint-Lô Hotel
Hôtel Le Pavillon de Saint-Lô Saint-Lo
Hôtel Le Pavillon de Saint-Lô Hotel Saint-Lo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hôtel Le Pavillon de Saint-Lô
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
6,2/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
7 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Bart
6 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een echte aanrader!
Bart
3 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Virginie
17 aug 2025
Positief: Personeel en service
Virginie
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Tiziana
Reisde met partner
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tiziana
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
jacques
29 jul 2025
jacques
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Karen Susanne
Reisde met familie
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Godt hotel
Karen Susanne
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Stéphane
19 jul 2025
Stéphane
1 nacht verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
ZOBIRI
Zakenreiziger
14 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ZOBIRI
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Leo
Zakenreiziger
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leo
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
6 jul 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Brigitte
4 jul 2025
Brigitte
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
David, Sturgis
31 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Gilles
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ce que l on attend d un hôtel
Gilles
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
John
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
John
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Gabriel
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gabriel
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
15 mrt 2025
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Samuel
Zakenreiziger
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Samuel
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
françois
Zakenreiziger
22 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
françois
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Stéphanie
Zakenreiziger
3 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stéphanie
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Stéphanie
Zakenreiziger
23 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stéphanie
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Fabien
Zakenreiziger
11 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabien
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Frederic
Zakenreiziger
20 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon séjour
Frederic
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Gilles
Zakenreiziger
14 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Je recommande
Gilles
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Gilles
29 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent séjour
Gilles
3 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Betsy
Reisde met partner
16 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Betsy
1 nacht verbleven in september 2024








