Kohan no Yado Yoshidaya
Ryokan aan een meer met een spa en een 24-uurs receptie
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kohan no Yado Yoshidaya





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 112
16 jul - 17 jul
Kameropties
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken laden

Traditionele kamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Badjassen
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

261-1 Ryotsuebisu, Sado, Nigata-ken, 952-0011
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Sado Resort Hotel Azuma
Sado Resort Hotel Azuma
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
9.2 van 10, Fantastisch, 81 beoordelingen
De prijs is € 580
23 jul - 24 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Kinderen t/m 12 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kohan no Yado Yoshidaya Inn Sado
Kohan no Yado Yoshidaya Inn
Kohan no Yado Yoshidaya Sado
Kohan no Yado Yoshidaya
Kohan no Yado Yoshidaya Sado
Kohan no Yado Yoshidaya Ryokan
Kohan no Yado Yoshidaya Ryokan Sado
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kohan no Yado Yoshidaya
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Shiho
Reisde met familie
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Shiho
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Magdalene
Reisde met partner
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Magdalene
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Christine
Reisde met partner
19 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christine
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
HIROYUKI
29 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROYUKI
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
hiroyuki
Reisde met familie
27 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hiroyuki
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Ya Wen
Reisde met een groep
24 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
值得推薦的住宿



Ya Wen
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Jonathan
18 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jonathan
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
TAKAKO
Reisde met familie
4 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
美味しい食事と温泉のあるホテル
TAKAKO
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Yasutoshi
Reisde met familie
3 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasutoshi
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
DEBORAH
31 okt 2024
DEBORAH
3 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
ISIBASI
31 okt 2024
Negatief: Netheid
ISIBASI
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Hideko
11 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hideko
2 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
YOKO
20 sep 2024
YOKO
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
SHOUKO
Reisde met een groep
13 sep 2024
SHOUKO
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
atusi
Reisde met partner
13 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
atusi
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
kawashiri
8 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
kawashiri
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
sayuri
Reisde met partner
28 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
sayuri
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Robert
6 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
3 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
MIKI
16 mei 2024
MIKI
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
RICHIKO
11 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
RICHIKO
3 nachten verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
Molly
4 mei 2024
Molly
3 nachten verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 apr 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
TEO ENG
18 sep 2023
TEO ENG
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Ranson
7 aug 2023
Ranson
1 nacht verbleven in augustus 2023