2 restaurants, serveren ontbijt, lunch, diner, internationale gerechten

Beoordelingen van The Den, ‘s-Hertogenbosch, a Tribute Portfolio Hotel

4 out of 5
The Den, ‘s-Hertogenbosch, a Tribute Portfolio Hotel
Magistratenlaan 54, 's-Hertogenbosch, North Brabant

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 97 van 137 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 31 van 137 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 137 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 137 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 137 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Merel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi en schoon hotel. Dichtbij het centrum.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Tine

Reisde met partner
Een prachtig hotel, op een prachtige plek met vriendelijke mensen!
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Kim

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel, quiet and clean. Close to the central station, about 20 minutes walk from the city center with shops.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Anous

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie schone kamers. Vriendelijk personeel. Airco maakte wel relatief veel kabaal. Vooral ‘s ochtends vroeg. Verder prima hotel.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Peter

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een heel net en mooie accommodatie en heel overzichtelijk. Fijn dat je vanuit het hotel via de lift over de brug naar het centrum kan lopen en het station is ook op loopafstand. Als we een minpunt moeten benoemen is het dat de klimaatbeheersing op de kamer het niet deed. Het bleef 22 graden of je de klimaatbeheersing aan deed of het raam open deed. De kamer werd niet frisser en het raam moest wel dicht ivm de spoorlijn . Ook vonden we op de vloer in de douche een stuk glas wat versplinterd was dit was dus niet opgeruimd.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Sylvia op 3 mei 2024
Dear Peter,Thank you very much for your kind review.It is always pleasant to have a feedback from our guests.We would like to apologise that you had this issues with the room, with your next visit you can contact with the Front Office, we are always here to help our guests.We hope to see you near in the future to enjoyed much better.Kind regards,Sylvia Front Office

10/10 – Uitstekend

Hilke

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, nette kamers, vriendelijk personeel. Geen kindermenu aanwezig, maar ze maken graag iets voor je wat de kinderen lekker vinden.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Roosanne op 19 feb 2024
Hi Hilke,Dank voor je positieve feedback! Dit vinden we uiteraard heel fijn om te horen. We doen altijd ons best om iedereen van te laten genieten :)We hopen u graag vaker te verwelkomen in ons hotel!Met warme groet,

10/10 – Uitstekend

john

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Brabantse gastvrijheid
Met veel plezier hebben wij een nachtje verbleven in het hotel. Het was een tussenstop voor een uitje elders in Brabant en de nabijheid van het station was ook erg fijn. Door het heerlijke ontbijt konden wij er lekker tegenaan. Ook de bar met uitzicht was erg leuk.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Roosanne op 18 feb 2024
Hi John,Dank voor uw uitgebreide en zeer positieve feedback! We zijn erg blij dat u uw verblijf zo heeft mogen ervaren en hopen dit ook zeker vaker te mogen doen :)Met warme groet,

10/10 – Uitstekend

Benjamin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gewoon top!
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Roosanne op 18 feb 2024
Hi Benjamin,Bedankt voor uw positieve feedback! We hopen u vaker te mogen verwelkomen in ons hotel.Met warme groet,

10/10 – Uitstekend

Martin

Goede ligging
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Roosanne op 18 feb 2024
Hi Martin,Bedankt voor uw positieve feedback! We hopen u zeker vaker te mogen verwelkomen in ons hotel.Met warme groet,

10/10 – Uitstekend

F.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Roosanne op 18 feb 2024
Hi F.,Thank you for your positive feedback! We hope to welcome you more often to our hotel.With warm regards,

8/10 – Goed

Martin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Roosanne op 18 feb 2024
Hi Martin,Bedankt voor uw positieve feedback! We hopen u vaker te mogen verwelkomen in ons hotel.Met warme groet,

10/10 – Uitstekend

Erik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net en goed hotel.
Net en goed hotel.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Roosanne op 18 feb 2024
Hi Erik,Bedankt voor uw positieve feedback! We hopen u vaker te mogen verwelkomen in ons hotel.Met warme groet,

8/10 – Goed

Hester

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Roosanne op 18 feb 2024
Hi Hester,Bedankt voor uw positieve feedback! We hopen u vaker te mogen verwelkomen in ons hotel.Met warme groet,

10/10 – Uitstekend

Daniël

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parkeren niet heel goed geregeld, vooral heel duur. Kom met het OV. Kamer zeer net top, ‘s nachts naar de wc is vervelend door het melk glas in de badkamer is alles verlicht en is iedereen wakker. Voor de rest heel goed!
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Roosanne | Front Office Hotel The Den op 18 feb 2024
Hi Daniël,Dank voor uw uitgebreide feedback. De goedkoopste parkeergelegenheid bij ons in de buurt is de parkeergarage het Paleiskwartier, we zouden aanraden om dan eventueel hier te parkeren aangezien we helaas geen eigen parkeergelegenheid bij het hotel hebben :).We vinden jammer om te horen dat uw medegast wakker is geworden, we nemen dit zeker mee. We vinden het wel heel fijn dat de kamer en het verblijf verder wel goed is bevallen!We hopen u graag nog een keer te mogen verwelkomen. Warme groet,

8/10 – Goed

john

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Adrienn op 7 jan 2024
Dear John, Thank you so much for your feedback . We hoped that you enjoyed your stay at our property and we could see you again. Kind Regards, Team the Den- Adrienn -Front Agent

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Adrienn op 6 jan 2024
Dear Mr Michael,Thank you so much for the nice feedback. Hope to see you next time as well at our property.Have a great day!Kind Regards, Adrienn Bela -The Den Tribute Portfolio Hotel

4/10 – Matig

LMG

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Adrienn op 6 jan 2024
Dear LMG, Thank you for your review. Please do not hesitate to let us know how can we do better to make you feel satisfied for the next stay or how can we grow more higher level with our services.Have a wonderful day.Kind Regards, Adrienn Bela, The Den Tribute Portfolio Hotel

10/10 – Uitstekend

Liesbeth

Reisde met familie
Heerlijk verblijf gehad met ons gezin. Goed ontbijt en goede service
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Adrienn op 6 jan 2024
Dear Miss Liesbeth, Thank you so much for the really warm review hope to see you next time as well.Have a wonderful day!Kind Regards, Adrinn Bela - The Den Tribute Portfolio Hotel

10/10 – Uitstekend

Yvonne

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Adrienn op 6 jan 2024
Dear Miss Yvonne, Thank you for your review, We are happy to hear that you had a great time at our Hotel. Let us know if you have any comment how can we do even better. Have a wonderful day!Kind Regards, Adrienn Bela -- The Den tribute portfolio hotel

10/10 – Uitstekend

roger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Déna op 25 dec 2023
Dear Roger,Thank you for the top-notch rating! We are delighted to know that your experience was a perfect 5 out of 5. It means a lot to us that you had a great stay, and we look forward to the opportunity of hosting you again in the future.Best regards,Déna Guest Relations Coördinator

8/10 – Goed

Iris

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel met goed ontbijt. Brandalarm ging af.. maar geen communicatie van personeel wat er aan de hand was.. er was niemand buiten.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Anne op 2 dec 2023
Beste Iris,Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend dat tijdens uw verblijf het alarm afging. We zullen onze processen gaan verbeteren zodat een eventuele evacuatie beter zal gaan.We hopen u desondanks in de toekomst weer te mogen ontvangen. Met vriendelijke groeten,Anne Front Office

8/10 – Goed

Rob

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Anne op 22 nov 2023
Beste Rob,Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij The Den.We hopen dat u een fijn verblijf heeft gehad en we kijken er naar uit in de toekomst weer te mogen ontvangen.Met vriendelijke groeten,Anne Front Office

10/10 – Uitstekend

J.m.g

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een super mooi hotel met fijne bedden en een heerlijk uitgebreid ontbijt
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Roosanne op 20 nov 2023
Hi J.m.g,Bedankt voor uw positieve feedback! Wij hopen u vaker te mogen verwelkomen in ons hotel!Team The Den

8/10 – Goed

Erwin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Déna op 7 nov 2023
Beste Erwin,Het was ons een groot genoegen om u als gast te mogen ontvangen en wij waarderen het dan ook enorm dat u uw ervaringen online met ons deelt.We zijn zeer vereerd om te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf bij The Den. Om zo hoog te scoren is een fantastisch compliment.In de toekomst hopen wij u weer te mogen verwelkomen in ons hotel voor een volgend verblijf!Met vriendelijke groet,Déna Guest Relations Coördinator

10/10 – Uitstekend

Julia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Déna op 28 okt 2023
Beste Julia,Bedankt dat u de tijd hebt genomen om een beoordeling van uw recente verblijf te plaatsen en dat u ons een score van 5/5 heeft gegeven!Wanneer reisplannen u weer in Den Bosch brengen, kijken wij ernaar uit uw wederom in het hotel te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Déna Guest Relations Coördinator

8/10 – Goed

Milena

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Roosanne op 12 nov 2023
Hi Milena,Thank you for your positive feedback! We would like to welcome you again in the hotel soon!Team The Den

6/10 – Redelijk

Johannes

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik vind het personeel, met name aan de receptie gemiddeld. Heel erg van een script, vriendelijk en correct, maar niets meer. Het ontbijt op de zondag ochtend is druk, en personeel doet wat het kan, maar het buffet is georganiseerd vooral om geen doorstroom te hebben. Hierover zou ik over nadenken.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Déna op 28 okt 2023
Beste Johannes,Dank u wel voor uw eerlijke feedback. We waarderen het dat u de tijd hebt genomen om uw ervaring met ons te delen.Het is voor ons van groot belang dat gasten zich niet alleen welkom voelen, maar ook een persoonlijke en attente service ervaren. We nemen uw opmerkingen over het receptiepersoneel ter harte en zullen zeker nadenken over hoe we de interactie met onze gasten kunnen verbeteren, zodat u zich niet alleen gemiddeld, maar helemaal welkom voelt.Wat betreft het ontbijt op zondagochtend, begrijpen we uw punt over de drukte en de organisatie van het buffet. We zullen dit zeker bespreken om ervoor te zorgen dat onze gasten een aangenamere ontbijtervaring hebben. Uw feedback is van onschatbare waarde, en we zullen er alles aan doen om onze dienstverlening te verbeteren. We hopen dat u in de toekomst weer met ons wilt verblijven!Met vriendelijke groet,Déna Guest Relations Coördinator

8/10 – Goed

Tamara

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor ons lag de locatie toch iets te ver uit t centrum (maar is persoonlijk..), en de kamer vonden we erg warm met ramen dicht, vlak langs station en weg, dus hierdoor raam dichtgedaan, en met airco slapen vinden wij zelf niet fijn.. maar we kregen wel korting, hoefden t bed voor onze dochter niet te betalen, dus vriendelijk personeel en goede service, en lekker ontbijt met ook daar heel vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Déna op 28 okt 2023
Beste Tamara,Bedankt dat u de tijd hebt genomen om een beoordeling van uw recente verblijf te plaatsen.Onze excuses voor het ongemak die u heeft ervaren betreft de airco in de kamer.Fijn dat mijn collega u hierin tegemoet is gekomen en de kosten van het extra bed van de rekening heeft gehaald.Wanneer reisplannen u weer in Den Bosch brengen, kijken wij ernaar uit uw wederom in het hotel te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,Déna Guest Relations Coördinator

10/10 – Uitstekend

Jan

Goed geregeld
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Déna op 10 okt 2023
Beste Jan,Het was ons een groot genoegen om u als gast te mogen ontvangen en wij waarderen het dan ook enorm dat u uw ervaringen online met ons deelt.Wij streven er continu naar om onze gasten de beste faciliteiten en diensten aan te bieden en het doet ons deugd dat u onze service waardeert!Wanneer reisplannen u weer in Den Bosch brengen, kijken wij ernaar uit uw wederom in het hotel te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Déna Guest Relations Coördinator

10/10 – Uitstekend

Marianne

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel, vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Déna op 10 okt 2023
Beste Marianne,We zijn vereerd dat u The Den heeft gekozen voor een verblijf in onze zo geliefde stad en we zijn dankbaar voor uw complimenten aan ons personeel, wiens vriendelijkheid en behulpzaamheid tot de sterkste punten van ons hotel behoren.In de toekomst hopen wij u weer te mogen verwelkomen in ons hotel voor een volgend verblijf!Met vriendelijke groet,Déna Guest Relations Coördinator

10/10 – Uitstekend

Jesse

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Its a new hotel and its nice and clean good beds to sleep on and a good bathroom
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Déna op 2 okt 2023
Dear Jesse,It was our great pleasure to have you as our guest and we really appreciate you sharing your experiences with us online.With our team, we try to make our guests feel as comfortable as possible and then your high rating makes us very happy.When travel plans bring you back to Den Bosch, we look forward to welcoming you back to the hotel!Kind regards,Déna Guest Relations Coördinator

10/10 – Uitstekend

Marijke

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel ligt op loopafstand van het centrum. Ontbijt is goed gevarieerd.
6 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Déna op 21 sep 2023
Beste Marijke,Hartelijk dank voor het achterlaten van deze recensie.Fijn om te lezen dat u een prettig verblijf bij ons heeft ervaren en heeft genoten van het ontbijt.Wij kijken er naar uit om u wederom te mogen verwelkomen bij The Den!Met vriendelijke groet,Déna Guest Relations

6/10 – Redelijk

Roy

2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Déna op 20 sep 2023
Beste Roy,Hartelijk dank voor uw recente overnachting in The Den. Enkel met de feedback van onze gasten kunnen wij onze service blijven verbeteren. Mocht u nog verdere feedback hebben kunt u altijd contact met ons opnemen. Ik hoop dat de stad 's-Hertogenbosch aan uw verwachtingen heeft voldaan en dat we u snel weer mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Déna Guest Relations Coördinator

8/10 – Goed

Albert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ver uit centrum beperkt vervoer
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Déna op 20 sep 2023
Beste Albert,Het was ons een groot genoegen om u als gast te mogen ontvangen en wij waarderen het dan ook enorm dat u uw ervaringen online met ons deelt.In de toekomst hopen wij u weer te mogen verwelkomen in ons hotel voor een volgend verblijf!Met vriendelijke groet,Déna Guest Relations Coördinator

10/10 – Uitstekend

Melda

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen
Mooie nette hotel, vriendelijke personeel. Goede ligging
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Déna op 20 sep 2023
Beste Melda,Bedankt dat u de tijd hebt genomen om een beoordeling van uw recente verblijf te plaatsen en dat u ons een 5/5 heeft gegeven.We zijn dankbaar voor uw complimenten aan ons personeel, wiens vriendelijkheid en behulpzaamheid tot de sterkste punten van ons hotel behoren.Wanneer reisplannen u weer in Den Bosch brengen, kijken wij ernaar uit uw wederom in het hotel te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,Déna Guest Relation Coördinator

8/10 – Goed

Ilse

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Déna op 20 sep 2023
Beste Ilse,We zijn vereerd dat u The Den heeft gekozen voor een verblijf in onze zo geliefde stad en willen u bedanken voor het delen van uw positieve ervaringIn de toekomst hopen wij u weer te mogen verwelkomen in ons hotel voor een volgend verblijf!Met vriendelijke groet,Déna Guest relations Coördinator

10/10 – Uitstekend

Francie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het personeel was geweldi behulpzaam, netjes en correct. De kamers waren super!
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Déna op 20 sep 2023
Beste Francie,Het was ons een groot genoegen om u als gast te mogen ontvangen en wij waarderen het dan ook enorm dat u uw ervaringen online met ons deelt.Het doet ons plezier om te lezen dat u een fijn verblijf bij ons heeft ervaren en we zijn dankbaar voor uw complimenten aan ons personeel, wiens vriendelijkheid en behulpzaamheid tot de sterkste punten van ons hotel behoren.In de toekomst hopen wij u weer te mogen verwelkomen in ons hotel voor een volgend verblijf!Met vriendelijke groet,Déna Guest Relations Coördinator

10/10 – Uitstekend

Hanneke

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een geweldig hotel , zeer vriendelijk personeel , heerlijk en zeer uitgebreid ontbijt …… !!! Een schitterend hotel wanneer je o.a. Den Bosch wil bezoeken !!
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Déna op 12 sep 2023
Beste Hanneke,Het was ons een groot genoegen om u als gast te mogen ontvangen en wij waarderen het dan ook enorm dat u uw ervaringen online met ons deelt.Ontzettend bedankt voor uw fijne review. Wij zijn erg blij om te horen dat u ons personeel zo vriendelijk vind. Wanneer reisplannen u weer in Den Bosch brengen, kijken wij ernaar uit uw wederom in het hotel te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,Déna Guest Relations Coördinator

8/10 – Goed

Jeroen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel met dito crew. Parkeren kan om de hoek in garage.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Déna op 28 okt 2023
Beste Jeroen,Bedankt voor uw review en waardering van 4 sterren! We zijn blij te horen dat u een positieve ervaring met ons hebt gehad. We streven er altijd naar om onze service te verbeteren en feedback van gasten zoals u is daarbij van onschatbare waarde.We hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,Déna Guest Relations Coördinator

10/10 – Uitstekend

Stephanie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Déna op 12 sep 2023
Dear Stephanie,Thank you for taking the time to post a review of your recent stay and for giving us the score 5/5.I hope the city of 's-Hertogenbosch, met your expectations and we can welcome you back soon.Whenever the travels brings you back in the future I will be of service for you and your guests for any special requests.Kind regards,Déna Guest Relations Coördinator

8/10 – Goed

Francien

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Déna op 20 sep 2023
Beste Francien,Hartelijk dank voor het delen van deze review en dat u ons een score van 4/5 geeft. Fijn dat u zo van uw verblijf in The Den genoten heeft. Wanneer reisplannen u weer in Den Bosch brengen, kijken wij ernaar uit uw wederom in het hotel te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,Déna Front Office

10/10 – Uitstekend

Leonie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Anne op 23 aug 2023
Beste Leonie,Hartelijk dank voor uw hoge punten aan de hand van uw verblijf in Hotel The Den.We hopen dat u een fijn verblijf heeft gehad en we hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen.Met vriendelijke groeten,Anne Front Office

8/10 – Goed

Bas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Anne op 23 aug 2023
Dear Bas,Thank you for your review.We hope you have enjoyed your stay at Den Bosch and we hope to welcome you back in the future.Kind regards,Anne Front Office

6/10 – Redelijk

Hiske

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Problems with staff at the reception. On two occasions there was nobody present for at least ten minutes, with guests waiting for check in.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Anne op 23 aug 2023
Dear Hiske,Thank you for sharing your feedback with us.We have taken the feedback internally and will make sure the desk is never unoccupied again.We hope to welcome you back in the future.Kind regards,Anne Front Office

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kamer was prima, ontvangst hartelijk, douche was niet slecht maar had niet heel veel druk. Ontbijt was een rommeltje, te veel mensen, te weinig plekken, slecht aangevuld en onoverzichtelijk wat waar stond. Keuze was ook niet heel groot.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Anne op 15 aug 2023
Beste,Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen tijdens uw verblijf. We zullen de feedback omtrent het ontbijt zeker delen met ons team om te zorgen dat we onze processen kunnen blijven verbeteren. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groeten,Anne Front Office

8/10 – Goed

Monique

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel! Vriendelijk personeel, ziet er allemaal netjes uit. Enige minpunt is dat de kamers gehorig zijn. De buren hadden de halve dag en nacht een nogal luidruchtig bedfeest waar wij mee van moesten genieten. We hebben dit gemeld en begrijpen dat dit niet aan het hotel ligt. Vandaar 4 sterren in plaats van 5.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Anne op 15 aug 2023
Beste Monique,Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen tijdens uw verblijf.Wat vervelend om te lezen dat u last heeft gehad van de naast gelegen hotel kamer. We hopen dat u desondanks een fijn verblijf heeft gehad en we hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groeten,Anne Front Office

10/10 – Uitstekend

Hiske

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Het hotel was netjes. Wat jammer was dat het ontvangst beter had gekund. We hebben min. 10 in een lege lobby moeten wachten op personeel. Een avond later was het weer het geval. Verder was het netjes
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Anne op 15 aug 2023
Beste Hiske,Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen bij ons in Den Bosch. Wat vervelend om te lezen dat u heeft moeten wachten, dit is niet de standaard die wij naleven, onze excuses hiervoor. We hopen dat u niet te min een fijn verblijf heeft gehad en dat we u in de toekomst weer mogen verwelkomen.Met vriendelijke groeten,Anne Front Office

8/10 – Goed

Nina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Anne op 15 aug 2023
Beste Nina, Hartelijk dank voor uw mooie cijfer voor uw verblijf bij ons in Den Bosch.We hopen dat u een fijn verblijf heeft gehad en we kijken er naar uit u in de toekomst weer te mogen ontvangen.Met vriendelijke groeten,Anne Front Office

10/10 – Uitstekend

Anne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We werden vriendelijk verwelkomd door de dames van de receptie en gedurende het verblijf hebben zij ons telkens goed geholpen! (Bijvoorbeeld met room service, bioscooptickets boeken en spullen bewaren na uitchecken zodat we de stad nog even in konden zonder tassen) De kamer was prachtig en ruim, met een heerlijk bed en mooie badkamer met heerlijke douche. 's Avonds genoten van het room service menu en 's ochtends was er uitgebreid en lekker ontbijt. Enige minpunt zou zijn dat de keuze voor room service qua eten zeer beperkt is.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Déna op 3 aug 2023
Beste Anne,Hartelijk dank voor uw lovende woorden over ons hotel en uw complimenten aan ons personeel, wiens vriendelijkheid en behulpzaamheid tot de sterkste punten van ons hotel behoren.Wanneer reisplannen u weer in Den Bosch brengen, kijken wij ernaar uit uw wederom in het hotel te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,Déna Guest Relations Coördinator

10/10 – Uitstekend

Hans

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dicht bij station, centrum op loopafstand.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Anne op 1 aug 2023
Beste Hans,Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen tijdens uw verblijf bij The Den.We hopen u in de toekomst weer mogen ontvangen.Met vriendelijke groeten,Anne Front Office