Hotel Haverkist
Hotel voor volwassenen in 's-Hertogenbosch
Fotogalerie voor Hotel Haverkist





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 114
inclusief belastingen en toeslagen
16 nov - 17 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Familiekamer (N°1) laden

Familiekamer (N°1)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Netflix
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (N°2) laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (N°2)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Netflix
Digitale zenders
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (N° 3) laden

Tweepersoonskamer (N° 3)
8,4 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Netflix
Digitale zenders
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (N°4) laden

Tweepersoonskamer (N°4)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Netflix
Digitale zenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

28 Kruisstraat, 's-Hertogenbosch, NB, 5211 DV
Over deze accommodatie
Hotel Haverkist
Gelijkaardige accommodaties

Golden Tulip Hotel Central
Golden Tulip Hotel Central
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 765 beoordelingen
De prijs is € 122
inclusief belastingen en toeslagen
23 nov - 24 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 4.95 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer EUR 12.50 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Langdurige huurders welkom.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Gasten jonger dan 16 jaar oud worden bij deze accommodatie voor volwassenen niet toegelaten.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft geen classificatie gekregen van het toeristenbureau in Nederland. Voor het gemak van onze klanten hebben wij op basis van ons classificatiesysteem deze accommodatie een sterrenclassificatie toegewezen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Haverkist Hotel
Hotel Haverkist 's-Hertogenbosch
Hotel Haverkist Hotel 's-Hertogenbosch
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Haverkist
9,6
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
8,4
Voorzieningen
9,8
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Sandy
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sandy
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Frans Jan
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Frans Jan
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Nienke, Hoorn
26 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nienke
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Shuet, Den Haag
Reisde met partner
27 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shuet
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Christian
4 nov 2023
Christian
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Johan
3 nov 2023
Johan
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Mariska
Reisde met partner
14 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mariska
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Anne-Marie
6 mrt 2023
Anne-Marie
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Cornelius
18 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cornelius
10/10 – Uitstekend
Jaap
21 jun 2022
Jaap
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
B
13 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
B
1 nacht verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Koen
Zakenreiziger
16 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Van paardenverblijf naar toplocatie
Koen
2 nachten verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
j.wagenaar
Reisde met een groep, Reisde met familie
31 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kies dit hotel ...
j.wagenaar
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Harry
18 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig!
Harry
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Werner
5 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Werner
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Maartje
21 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel
Maartje
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
25 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
michel
Reisde met familie
18 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
michel
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
6/10 – Redelijk
Carl
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Carl
1 nacht verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Siyuan
Zakenreiziger
27 jun 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Siyuan
2 nachten verbleven in juni 2025








