SEAKUB HOTEL
Hotel voor zon, zee en strand
Fotogalerie voor SEAKUB HOTEL





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een bureaustoel
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een bureaustoel
Alle foto's voor Panorama tweepersoonskamer laden

Panorama tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een bureaustoel
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

6 Pl. du Maréchal Foch, Royan, Charente-Maritime, 17200
Over deze accommodatie
SEAKUB HOTEL
Gelijkaardige accommodaties

Rêve de Sable
Rêve de Sable
- Huisdiervriendelijk
- Parking inbegrepen
- Gratis wifi
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 242 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.25 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 15 voor volwassenen en EUR 15 voor kinderen
- Toeslag voor babybed: EUR 15.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en buitenverlichting
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over SEAKUB HOTEL
9,8
Uitzonderlijk
10
Netheid
9,4
Voorzieningen
10
Personeel en service
9,6
Milieuvriendelijkheid
10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Krys
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Krys
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Stéphane
Zakenreiziger
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stéphane
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Thierry
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Accueil et design exceptionnels
Thierry
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Damien
Reisde met een groep
15 sep 2025
Ravis
Damien
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Lalaoarisoa
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lalaoarisoa
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
marc
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
marc
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Michel
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michel
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Stéphane
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bord de mer, soleil et sympathie !
Stéphane
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
NICOLAS
Reisde met een groep
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NICOLAS
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Mathieu
Zakenreiziger
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Mathieu
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Des hôtels comme on en voudrait tout le temps
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Matthieu
Zakenreiziger
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Matthieu
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Muriel
Zakenreiziger
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel raffinée
Muriel
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Romann
Zakenreiziger
6 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Romann
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Coralie
Zakenreiziger
5 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Coralie
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Didier
29 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Didier
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Youenn
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastique
Youenn
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Nathalie
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nathalie
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Thierry
Zakenreiziger
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thierry
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Sylvie
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien.
Sylvie
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
DESCHAMPS
Zakenreiziger
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DESCHAMPS
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Géraldine
Zakenreiziger
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Géraldine
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Gérald
Zakenreiziger
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bel hôtel
Gérald
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025








