Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 129 van 307 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
129
Gastenscore: 8 - Goed. 136 van 307 beoordelingen" "
8 - Goed
136
Gastenscore: 6 - Redelijk. 24 van 307 beoordelingen" "
6 - Redelijk
24
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 307 beoordelingen" "
4 - Matig
7
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 307 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
11
8,6/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Johannes
29 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Good value for money. Clean hotel with reasonable breakfast
Johannes
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Amber
29 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastvrij
Amber
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Willemijn
6 sep 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Aardige mensen
Willemijn
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Team Hotel Light op 29 sep 2023
Beste Willemijn,Hartelijk dank voor uw positieve review.Wij zijn blij om te lezen dat u een heel fijn verblijf heeft gehad bij ons en we hopen dat u wederom voor Hotel Light kiest bij een volgend bezoek aan onze stad.Met vriendelijke groet,Team hotel Light
8/10 – Goed
Peter
Zakenreiziger, Reisde met partner
27 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Ietwat gedateerd maar netjes en vriendelijk personeel Lastige trappen met koffers.
Peter
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Team Hotel Light op 27 jul 2023
Beste heer Peter, wij wensen u graag te bedanken voor het nemen van de tijd om uw waardevolle mening met ons te delen. Het is uiterst fijn om te mogen lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad en te spreken bent over ons personeel. Wij kijken ernaar uit u snel weer te mogen ontvangen.Met vriendelijke groet,
8/10 – Goed
Berrie
Reisde met familie
25 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel
Berrie
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Team Hotel Light op 25 jul 2023
Beste Berrie, graag wensen wij u te bedanken voor uw uiterst vriendelijke review. Het is fijn om te mogen zien dat u een prettig verblijf heeft gehad. Wij kijken ernaar uit u snel weer te mogen ontvangen.Met vriendelijke groet,
8/10 – Goed
Nina
24 jul 2023
Nina
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Team Hotel Light op 2 sep 2023
Dear Guest, We would like to thank you for your precious time taken to share your experience regarding our hotel and services. We are thrilled to see you enjoyed your time at our hotel.We hope to host you the next time you are planning your next visit to Rotterdam!Kind Regards,Team Hotel Light
8/10 – Goed
Remco
11 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Remco
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Team Hotel Light op 14 jul 2023
Beste heer Remco, graag wensen wij u te bedanken voor het nemen van de tijd om een vriendelijke review achter te laten. Het is uiterst fijn te mogen zien dat u een prettig verblijf heeft gehad. Wij kijken ernaar uit u snel weer te mogen ontvangen.
4/10 – Matig
Laure
Reisde met partner
29 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a good enough room for 1 night just to sleep because it was clean and tidy, but the matras was very thin and hard. Also, there was almost no water pressure at the sink and in the shower so it took a long time to shower or wash your hands because of how little water there was coming out. The toilet seat was broken as well and was falling off all the time. We told the front desk but unfortunately they didn’t offer us anything. We think a €100 for one night was too much for all of the above.
Laure
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Team Hotel Light op 3 jun 2023
Dear guest,We would like to thank you for your valuable time and also for sharing your feedback with us. Your comments will be evaluated to improve our hotel and services. It's unfortunate to read that you've encountered some problems with the water pressure and for that we would like to apologise. Our technical service will definitely have a look at the bathroom and hope that in the future you would choose us again. Kind regards,
10/10 – Uitstekend
Maravilha
Reisde met een groep
30 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel fijn, personeel is heel vriendelijke, het is niet ver van station. Alles was net en goed beveiligd ook, zal zeker nog een keer langskomen.
Maravilha
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Team Hotel Light op 16 mei 2023
Beste gast, graag wensen wij u te bedanken voor het delen van uw waardevolle mening en uw super vriendelijke opmerkingen.Wij kijken ernaar uit u snel weer te mogen ontvangen!Met vriendelijke groet,Team Hotel Light
10/10 – Uitstekend
Ron
Reisde met partner
11 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een goed en netjes hotel
Ron
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Team Hotel Light op 15 apr 2023
Beste Ron,Hartelijk dank voor uw review. Wat ontzettend fijn om te lezen dat u een plezierig verblijf bij ons heeft gehad en bedankt voor uw mooie compliment over onze hotel.We kijken uit naar uw terugkomst.Met vriendelijke groet,Team Hotel Light
8/10 – Goed
Peter
28 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Rustig en net hotel. Meubilair dient vernieuwd te worden
Peter
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Team Hotel Light op 5 apr 2023
Dear Guest, Thank you for your precious time taken to share your experience regarding our hotel and services. We are thrilled to see you enjoyed your time at our hotel.We hope to host you the next time you are planning a visit to Rotterdam!Kind Regards
8/10 – Goed
Simone
Reisde met een groep
1 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tevreden, was een leuk hotel!
Simone
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Team Hotel Light op 15 apr 2023
Beste Simone,Hartelijk dank voor uw review. Wat ontzettend fijn om te lezen dat u een plezierig verblijf bij ons heeft gehad en bedankt voor uw mooie compliment over onze hotel.We kijken uit naar uw terugkomst.Met vriendelijke groet,Team Hotel Light
10/10 – Uitstekend
Judith
Reisde met een groep
13 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We sliepen er vanwege een bezoek aan Ahoy dit hotel hadden we uitgekozen vanwege de locatie prettige prijs en de late uitchecktijd en de 3persoonskamer. Receptioniste was erg vriendelijk en geduldig aangezien we laat incheckten.
Judith
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Team Hotel Light op 24 feb 2023
Beste gast, Wij willen u graag bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in het hotel met ons te delen. Het doet ons heel goed om de complimenten te lezen over de kamer. Wij doen er alles aan om onze gasten zich welkom te laten voelen en we zijn verheugd dat u dit heeft benadrukt in uw recensie. Uw positieve feedback is een bron van motivatie voor het hele team. Wij kijken ernaar uit u in de toekomst weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Team Hotel Light
8/10 – Goed
Kim
Reisde met partner
21 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, netjes, goede locatie
Kim
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Team Hotel Light op 22 jan 2023
Beste gast, graag wensen wij u te bedanken voor het delen van uw waardevolle mening en uw super vriendelijke opmerkingen. Uw review zal worden meegenomen voor de evaluatie om onze diensten te kunnen verbeteren.Wij kijken ernaar uit u snel weer te mogen ontvangen!Met vriendelijke groet,Team Hotel Light
10/10 – Uitstekend
Wioleta
25 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect stuff. Quiet plce near centrum
Wioleta
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Team Hotel Light op 4 jan 2023
Dear Guest,We would like to thank you for your precious time taken to share your experience regarding our hotel and services. We are thrilled to see you enjoyed your time at our hotel.We hope to host you the next time you are planning your next visit to Rotterdam!Kind Regards,Team Hotel Light
4/10 – Matig
Giorgi
Zakenreiziger
17 okt 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik vond de locatie goed maar de kamer zelf was niet zo proper. Tapijt en muren met vlekken, bedovertrek was ook niet zo proper. Voor een 3 sterrenhotel vond ik de netheid teleurstellend.
Giorgi
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
M.
Reisde met een groep
3 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prijs kwaliteit oké. In de omgeving niets te beleven.
kirsty
1 nacht verbleven in augustus 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Annibal
Reisde met partner
7 aug 2022
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Niets goeds aan kamer was vuil en bed was klam
Annibal
1 nacht verbleven in augustus 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Maaike
9 jul 2022
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was absoluut niet schoon. Etensresten lagen nog overal. Ronduit smerig
Maaike
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Arjenne
Reisde met een groep
19 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Arjenne
1 nacht verbleven in juni 2022
6/10 – Redelijk
Marielle
Reisde met partner
6 jun 2022
Op loopafstand van het centrum, basic kamer, prima ontbijt alleen geen lekkere koffie
Marielle
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Claudia
25 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claudia
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Raimond
Reisde met partner
9 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het zelf inchecken was simpel en vlot. Kamer was netjes, maar het trappenhuis was een beetje smoezelig.
Jammer dat ze geen ontbijt aanbieden en hiervoor nog steeds Corona als reden gebruiken. Hierdoor worden ook de sfeervolle algemene ruimtes van de foto's niet gebruikt. Voor ons een prima hotel om laat te arriveren en de volgende ochtend weer te vertrekken.
Raimond
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Monique
Reisde met familie
6 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijs kwaliteit was prima!
Monique
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Jola
Reisde met een groep, Zakenreiziger
12 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De prijs kwaliteit is hier top!
Personeel super vriendelijk
Jola
2 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
An
21 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
An
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Chantal
Reisde met familie
15 nov 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel/kamer zeer goed. Wel muggen op de kamer. (November) De persoon aan de receptie vond ik wel niet echt klantvriendelijk.
Chantal
2 nachten verbleven in november 2021
6/10 – Redelijk
Fiona
10 nov 2021
Negatief: Personeel en service
Niet nogmaals
Kamer netjes maar gedateerd.
Geen personeel gezien. Van 14 uur tot 8 uur niet aanwezig.
Erg veel.lawaai van buiten
Fiona
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Martin
3 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin
2 nachten verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Beatriz
20 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beatriz
3 nachten verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Marleen van
18 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marleen van
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Canan, Amersfoort
Zakenreiziger
14 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simpel, schoon, rustig, goede bereikbaarheid naar allerlei eetgelegenheden en vlakbij het centrum, wat wel extra handig is nu ze geen ontbijt meer aanbieden. Niet veel fratsen en no-nonsense, prima dus!
Canan
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
martinus
31 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Was perfect
martinus
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
15 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Erg mooie kamer en ligging. Beter dan de verwachting via de foto’s.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel, nette kamers. Hotel is een aanrader. Ligt dichtbij het centrum
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
20 jul 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
John
Zakenreiziger
4 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
5 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een een prettig hotel voor 1 overnachting, het was erg simpel.
Het lag vlak bij het centrum en bij een metro station dus het was makkelijk te bereiken.
we hadden een kamer zonder view, maar dus ook zonder raam, het was daardoor wel warm op de kamer.
Ook miste ik een haakje om de jas op te kunnen hangen er was namelijk alleen een haakje in de badkamer.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Sophie
Reisde met familie
13 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Propere grote kamer, ontbijt heel simpel. Wel heel slecht geslapen omdat het hotel precies naast een autostrade ligt. Gans de nacht heel veel verkeer.
Sophie
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Team Hotel Light op 13 jan 2020
Dear Sophie,
thank you for your review.
Kind regards,
Team Hotel Light
10/10 – Uitstekend
Mieke
3 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mieke
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Team Hotel Light op 30 jan 2020
Dear Mieke,
thank you very much for your positive feedback, we really appreciate it.
We hope to see you again in our Hotel!
Kind regards,
Team Hotel Light
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
11 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Team Hotel Light op 11 nov 2019
Dear Guest,
Thank you so much for your positive feedback.
Kind regards,
Team Hotel Light
8/10 – Goed
CarlaenWim, Midlaren
Reisde met partner
7 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een hele prettige sfeer: inrichting, personeel. Locatie ook prima.
CarlaenWim
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Team Hotel Light op 24 okt 2019
Dear CarlaenWim,
thank you so much for your review, we really appreciate it!
We are happy that you enjoyed your stay with us!
Kind regards,
Team Hotel Light
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
9 jun 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg aardig personeel, snelle incheck, waterkoker en TV op kamer ruime douche. Ruimte rond bed was wat krap en de vloerbedekking zag er wat geleefd uit.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Hotel Light op 27 jun 2019
Dear Guest,
we really appreciate your feedback.
Kind regards,
Team Hotel Light
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Hotel Light op 27 jun 2019
Dear Guest,
thank you for your feedback.
Kind regards,
Team Hotel Light
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Rosa op 4 jun 2019
Thank you very much to take the time to write a review for hotel Light. It makes us happy to see that you have had a good time! Kind regards, Team Hotel Light
10/10 – Uitstekend
Inge
24 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Inge
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Rosa op 28 mei 2019
Thank you very much to take the time to write a review for hotel Light. It makes us happy to see that you have had a good time! Kind regards, Team Hotel Light
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 mei 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Rosa op 28 mei 2019
Thank you very much to take the time to write a review for hotel Light. It makes us happy to see that you have had a good time! Kind regards, Team Hotel Light
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Rosa op 26 apr 2019
Thank you very much for taking the time to review your stay at hotel Light.
Your feedback is important to us, we constantly try to improve.
We hope you have had a nice stay.
Kind regards,
Team hotel Light