Zitruimte lobby

Beoordelingen van Hotel Light

3 out of 5
Hotel Light
s Gravendijkwal 100, Rotterdam, Zuid-Holland

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 129 van 307 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 136 van 307 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 24 van 307 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 307 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 307 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Johannes

Positief: Netheid, personeel en service
Good value for money. Clean hotel with reasonable breakfast
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Amber

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastvrij
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Willemijn

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Aardige mensen
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Team Hotel Light op 29 sep 2023
Beste Willemijn,Hartelijk dank voor uw positieve review.Wij zijn blij om te lezen dat u een heel fijn verblijf heeft gehad bij ons en we hopen dat u wederom voor Hotel Light kiest bij een volgend bezoek aan onze stad.Met vriendelijke groet,Team hotel Light

8/10 – Goed

Peter

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Ietwat gedateerd maar netjes en vriendelijk personeel Lastige trappen met koffers.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Team Hotel Light op 27 jul 2023
Beste heer Peter, wij wensen u graag te bedanken voor het nemen van de tijd om uw waardevolle mening met ons te delen. Het is uiterst fijn om te mogen lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad en te spreken bent over ons personeel. Wij kijken ernaar uit u snel weer te mogen ontvangen.Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Berrie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Team Hotel Light op 25 jul 2023
Beste Berrie, graag wensen wij u te bedanken voor uw uiterst vriendelijke review. Het is fijn om te mogen zien dat u een prettig verblijf heeft gehad. Wij kijken ernaar uit u snel weer te mogen ontvangen.Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Nina

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Team Hotel Light op 2 sep 2023
Dear Guest, We would like to thank you for your precious time taken to share your experience regarding our hotel and services. We are thrilled to see you enjoyed your time at our hotel.We hope to host you the next time you are planning your next visit to Rotterdam!Kind Regards,Team Hotel Light

8/10 – Goed

Remco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Team Hotel Light op 14 jul 2023
Beste heer Remco, graag wensen wij u te bedanken voor het nemen van de tijd om een vriendelijke review achter te laten. Het is uiterst fijn te mogen zien dat u een prettig verblijf heeft gehad. Wij kijken ernaar uit u snel weer te mogen ontvangen.

4/10 – Matig

Laure

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a good enough room for 1 night just to sleep because it was clean and tidy, but the matras was very thin and hard. Also, there was almost no water pressure at the sink and in the shower so it took a long time to shower or wash your hands because of how little water there was coming out. The toilet seat was broken as well and was falling off all the time. We told the front desk but unfortunately they didn’t offer us anything. We think a €100 for one night was too much for all of the above.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Team Hotel Light op 3 jun 2023
Dear guest,We would like to thank you for your valuable time and also for sharing your feedback with us. Your comments will be evaluated to improve our hotel and services. It's unfortunate to read that you've encountered some problems with the water pressure and for that we would like to apologise. Our technical service will definitely have a look at the bathroom and hope that in the future you would choose us again. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Maravilha

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel fijn, personeel is heel vriendelijke, het is niet ver van station. Alles was net en goed beveiligd ook, zal zeker nog een keer langskomen.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Team Hotel Light op 16 mei 2023
Beste gast, graag wensen wij u te bedanken voor het delen van uw waardevolle mening en uw super vriendelijke opmerkingen.Wij kijken ernaar uit u snel weer te mogen ontvangen!Met vriendelijke groet,Team Hotel Light

10/10 – Uitstekend

Ron

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een goed en netjes hotel
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Team Hotel Light op 15 apr 2023
Beste Ron,Hartelijk dank voor uw review. Wat ontzettend fijn om te lezen dat u een plezierig verblijf bij ons heeft gehad en bedankt voor uw mooie compliment over onze hotel.We kijken uit naar uw terugkomst.Met vriendelijke groet,Team Hotel Light

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service
Rustig en net hotel. Meubilair dient vernieuwd te worden
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Team Hotel Light op 5 apr 2023
Dear Guest, Thank you for your precious time taken to share your experience regarding our hotel and services. We are thrilled to see you enjoyed your time at our hotel.We hope to host you the next time you are planning a visit to Rotterdam!Kind Regards

8/10 – Goed

Simone

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tevreden, was een leuk hotel!
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Team Hotel Light op 15 apr 2023
Beste Simone,Hartelijk dank voor uw review. Wat ontzettend fijn om te lezen dat u een plezierig verblijf bij ons heeft gehad en bedankt voor uw mooie compliment over onze hotel.We kijken uit naar uw terugkomst.Met vriendelijke groet,Team Hotel Light

10/10 – Uitstekend

Judith

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We sliepen er vanwege een bezoek aan Ahoy dit hotel hadden we uitgekozen vanwege de locatie prettige prijs en de late uitchecktijd en de 3persoonskamer. Receptioniste was erg vriendelijk en geduldig aangezien we laat incheckten.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Team Hotel Light op 24 feb 2023
Beste gast, Wij willen u graag bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring in het hotel met ons te delen. Het doet ons heel goed om de complimenten te lezen over de kamer. Wij doen er alles aan om onze gasten zich welkom te laten voelen en we zijn verheugd dat u dit heeft benadrukt in uw recensie. Uw positieve feedback is een bron van motivatie voor het hele team. Wij kijken ernaar uit u in de toekomst weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Team Hotel Light

8/10 – Goed

Kim

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, netjes, goede locatie
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Team Hotel Light op 22 jan 2023
Beste gast, graag wensen wij u te bedanken voor het delen van uw waardevolle mening en uw super vriendelijke opmerkingen. Uw review zal worden meegenomen voor de evaluatie om onze diensten te kunnen verbeteren.Wij kijken ernaar uit u snel weer te mogen ontvangen!Met vriendelijke groet,Team Hotel Light

10/10 – Uitstekend

Wioleta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect stuff. Quiet plce near centrum
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Team Hotel Light op 4 jan 2023
Dear Guest,We would like to thank you for your precious time taken to share your experience regarding our hotel and services. We are thrilled to see you enjoyed your time at our hotel.We hope to host you the next time you are planning your next visit to Rotterdam!Kind Regards,Team Hotel Light

4/10 – Matig

Giorgi

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik vond de locatie goed maar de kamer zelf was niet zo proper. Tapijt en muren met vlekken, bedovertrek was ook niet zo proper. Voor een 3 sterrenhotel vond ik de netheid teleurstellend.
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

M.

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Goede prijskwaliteit verhouding. Goede ligging. Lichte, ruime kamer. Vriendelijk ontvangst.
2 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

kirsty

Positief: Personeel en service
Prijs kwaliteit oké. In de omgeving niets te beleven.
1 nacht verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Annibal

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Niets goeds aan kamer was vuil en bed was klam
1 nacht verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Maaike

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was absoluut niet schoon. Etensresten lagen nog overal. Ronduit smerig
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Arjenne

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Marielle

Reisde met partner
Op loopafstand van het centrum, basic kamer, prima ontbijt alleen geen lekkere koffie
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Claudia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Raimond

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het zelf inchecken was simpel en vlot. Kamer was netjes, maar het trappenhuis was een beetje smoezelig. Jammer dat ze geen ontbijt aanbieden en hiervoor nog steeds Corona als reden gebruiken. Hierdoor worden ook de sfeervolle algemene ruimtes van de foto's niet gebruikt. Voor ons een prima hotel om laat te arriveren en de volgende ochtend weer te vertrekken.
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Monique

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijs kwaliteit was prima!
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Jola

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De prijs kwaliteit is hier top! Personeel super vriendelijk
2 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

An

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Chantal

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel/kamer zeer goed. Wel muggen op de kamer. (November) De persoon aan de receptie vond ik wel niet echt klantvriendelijk.
2 nachten verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Fiona

Negatief: Personeel en service
Niet nogmaals
Kamer netjes maar gedateerd. Geen personeel gezien. Van 14 uur tot 8 uur niet aanwezig. Erg veel.lawaai van buiten
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Beatriz

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Marleen van

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Canan, Amersfoort

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simpel, schoon, rustig, goede bereikbaarheid naar allerlei eetgelegenheden en vlakbij het centrum, wat wel extra handig is nu ze geen ontbijt meer aanbieden. Niet veel fratsen en no-nonsense, prima dus!
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

martinus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Was perfect
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Erg mooie kamer en ligging. Beter dan de verwachting via de foto’s.
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel, nette kamers. Hotel is een aanrader. Ligt dichtbij het centrum
2 nachten verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

John

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een een prettig hotel voor 1 overnachting, het was erg simpel. Het lag vlak bij het centrum en bij een metro station dus het was makkelijk te bereiken. we hadden een kamer zonder view, maar dus ook zonder raam, het was daardoor wel warm op de kamer. Ook miste ik een haakje om de jas op te kunnen hangen er was namelijk alleen een haakje in de badkamer.
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Sophie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Propere grote kamer, ontbijt heel simpel. Wel heel slecht geslapen omdat het hotel precies naast een autostrade ligt. Gans de nacht heel veel verkeer.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Team Hotel Light op 13 jan 2020
Dear Sophie, thank you for your review. Kind regards, Team Hotel Light

10/10 – Uitstekend

Mieke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Team Hotel Light op 30 jan 2020
Dear Mieke, thank you very much for your positive feedback, we really appreciate it. We hope to see you again in our Hotel! Kind regards, Team Hotel Light

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Team Hotel Light op 11 nov 2019
Dear Guest, Thank you so much for your positive feedback. Kind regards, Team Hotel Light

8/10 – Goed

CarlaenWim, Midlaren

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een hele prettige sfeer: inrichting, personeel. Locatie ook prima.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Team Hotel Light op 24 okt 2019
Dear CarlaenWim, thank you so much for your review, we really appreciate it! We are happy that you enjoyed your stay with us! Kind regards, Team Hotel Light

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg aardig personeel, snelle incheck, waterkoker en TV op kamer ruime douche. Ruimte rond bed was wat krap en de vloerbedekking zag er wat geleefd uit.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Hotel Light op 27 jun 2019
Dear Guest, we really appreciate your feedback. Kind regards, Team Hotel Light

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Hotel Light op 27 jun 2019
Dear Guest, thank you for your feedback. Kind regards, Team Hotel Light

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Rosa op 4 jun 2019
Thank you very much to take the time to write a review for hotel Light. It makes us happy to see that you have had a good time! Kind regards, Team Hotel Light

10/10 – Uitstekend

Inge

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Rosa op 28 mei 2019
Thank you very much to take the time to write a review for hotel Light. It makes us happy to see that you have had a good time! Kind regards, Team Hotel Light

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Rosa op 28 mei 2019
Thank you very much to take the time to write a review for hotel Light. It makes us happy to see that you have had a good time! Kind regards, Team Hotel Light

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Rosa op 26 apr 2019
Thank you very much for taking the time to review your stay at hotel Light. Your feedback is important to us, we constantly try to improve. We hope you have had a nice stay. Kind regards, Team hotel Light