Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Baan





Hotel Baan bevindt zich dicht bij Euromast en Holland Casino Rotterdam en biedt een gratis receptie en een droogkuis/wasserijservice. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
6,0 op 10 ā
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Eenvoudige eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Een koelkast
Televisie
14 slaapkamers
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Kleerkast
Dagelijkse huishoudservice
Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een koelkast
Televisie
14 slaapkamers
Een haardroger
Een privƩbadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Kleerkast
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Een koelkast
Televisie
14 slaapkamers
Een haardroger
Een privƩbadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Kleerkast
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer laden

Eenvoudige tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een koelkast
Televisie
14 slaapkamers
Een haardroger
Een privƩbadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Kleerkast
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Een koelkast
Televisie
14 slaapkamers
Een haardroger
Een privƩbadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Kleerkast
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer laden

Eenvoudige eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Een koelkast
Televisie
14 slaapkamers
Een haardroger
Een privƩbadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Kleerkast
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Rochussenstraat 345, Rotterdam, 3023 DH
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stedelijke/lokale toeristenbelasting van 6.50 procent aangerekend
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 12.50 per persoon
- Betaald parkeren: EUR 30 per dag
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor late check-in tussen 18.00 uur en 00.30 uur
- De accommodatie berekent een toeslag van 4 procent op betalingen met een kredietkaart
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.Ā
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijĀ check-inĀ worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bijĀ de check-inĀ wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komenĀ met de naam voor de kamerreservering.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft geen classificatie gekregen van het toeristenbureau in Nederland. Voor het gemak van onze klanten hebben wij op basis van ons classificatiesysteem deze accommodatie een sterrenclassificatie toegewezen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Baan Hotel
Baan Hotel Rotterdam
Baan Rotterdam
Hotel Baan Rotterdam
Hotel Baan
Hotel Baan Hotel
Hotel Baan Rotterdam
Hotel Baan Hotel Rotterdam
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Baan
Beoordelingen
6,0
6,2/10
Netheid
7,0/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
5,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
23 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2018
6/10 ā Redelijk
Geverifieerde reiziger
19 nov 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Hotel centraal gelegen.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2017
4/10 ā Matig
Ano, Nijmegen
3 nov 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Matig
Ano
1 nacht verbleven in oktober 2017
6/10 ā Redelijk
Ulbo, Arnhem
29 okt 2017
Positief: Personeel en service
Makkelijk berijdbaar
Ulbo
1 nacht verbleven in oktober 2017
6/10 ā Redelijk
Geverifieerde reiziger
23 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8/10 ā Goed
William
20 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
William
4/10 ā Matig
Geverifieerde reiziger
1 nov 2015
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6/10 ā Redelijk
Cora, stel, Nederland
2 jun 2014
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
goedkoop, goede lokatie, shabby maar gastvrij
Cora, stel
2/10 ā Ontzettend slecht
Danielle, Amsterdam
28 apr 2014
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
slordig oud hotel
Danielle
8/10 ā Goed
Danny
2 apr 2014
Negatief: Personeel en service
Voldoet voor alleen een slaapplaats.
Danny
4/10 ā Matig
mart, Emmen
10 apr 2011
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slopen
mart
10/10 ā Uitstekend
Kayla
21 mei 2022
Kayla
4 nachten verbleven in mei 2022
10/10 ā Uitstekend
Katy J
Zakenreiziger
22 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Katy J
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 ā Redelijk
Rod
16 okt 2019
Rod
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 ā Uitstekend
Amir, Huddersfield
Zakenreiziger
20 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amir
4 nachten verbleven in september 2019
8/10 ā Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
16 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 ā Goed
Jesper
31 jul 2019
Positief: Netheid, comfort kamer
Enkelt Familjehotell
Jesper
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 ā Goed
laurence
21 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
HÓtel très simple mais très bon accueil
laurence
3 nachten verbleven in juli 2019
2/10 ā Ontzettend slecht
Ulf
11 jul 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dreckstall mit Internet
Ulf
5 nachten verbleven in juli 2019
8/10 ā Goed
Geverifieerde reiziger
20 mei 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 ā Goed
Geverifieerde reiziger
1 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in april 2019
8/10 ā Goed
Geverifieerde reiziger
28 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
10/10 ā Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 ā Goed
Karolina
29 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Karolina
3 nachten verbleven in september 2018
2/10 ā Ontzettend slecht
WAYNER
7 aug 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WAYNER
1 nacht verbleven in juli 2018