Exterieur

Beoordelingen van Campanile Hotel Rotterdam - Oost

3 out of 5
Campanile Hotel Rotterdam - Oost
Koningslaan 2, Corner Hoofdweg/Konings, Prins Alexander, Rotterdam

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 62 van 445 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 179 van 445 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 133 van 445 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 57 van 445 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 445 beoordelingen" "

7,0/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Ton

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was karig ingedeeld veel balderig Aan de muren De bad kuip was aan het roesten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Bianca op 13 mei 2024
Dear guest, thank you for your review. Sorry to hear that not all of the hotel matched your expectattions. We appreciate your feedback, this gives us the opportunity to improve. Hopefully till next time. Best regards

6/10 – Redelijk

Steven

Negatief: Netheid
Karig en oubollig
Gallerij kamer, dus niet zo veel privacy. Ene kant aan drukke weg andere kant aan woonwijk. Het rook er ook naar sigarettenrook terwijl je moest tekenen dat je niet op de kamer zal roken. Was vel goed verwarmd en ook al was het krap gebouwd ik had geen last van de buren. Maar uitstraling was een beetje bedroevend en ouderwets. Afwerking en onderhoud was ook niet 100%.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Bianca op 1 feb 2024
Dear guest, thank you for your review. Sorry to hear that we did not fully match up to your expectations. We are glad with the feedback. This gives us the opportunity to make changes and were possible improvements. Best regards, Bianca team Rotterdam Oost

6/10 – Redelijk

Mieke

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Bianca Team Rotterdam Oost op 22 nov 2023
Dear guest, thank you for your review. We hope we can welcome you in the future back again at our hotel.Best regards, Bianca team Rotterdam Oost

8/10 – Goed

B.P

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamers zijn aan renovatie toe.Pad ongelijke tegels voor rollator slechte toegang.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Charlotte op 4 nov 2023
Bedankt voor uw review. Dat kunnen we van leren. We zijn inderdaad met de stoepen en parkeerplaats bezig

6/10 – Redelijk

Burhanudin

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Kan beter
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Charlotte op 10 okt 2023
Bedankt voor uw feed back

4/10 – Matig

Benno

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Oude meuk
Oude meuk, gerookt op de kamer of in ieder geval niet fris. Gehorige kamer - buren en weg
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Lola op 11 sep 2023
Dear Benno, Thank you for this feedback. We are sorry that your stay did not satisfy you as expected. We hope to see you again soon so we can make it right. Kind regards

6/10 – Redelijk

Elly

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
De hotelkamer is echt aan opknappen toe, dit kan echt niet meer in deze tijd. Wel was het schoon overal, en het personeel erg aardig. Maar zoals het er nu uitziet, sorry, echt geen aanrader. Het hotel is echt toe aan renovatie.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Lola op 11 sep 2023
Dear Elly, Thank you for this feedback. We are sorry that your stay did not satisfy you as expected. We hope to see you again soon so we can make it right. Kind regards

6/10 – Redelijk

H.B.V.

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Lola op 3 aug 2023
Dear guest, Thank you for this review. We are sorry that your stay did not satisfy you as expected. We hope to see you again soon so we can make it right. Kind regards Lola. Front desk.

10/10 – Uitstekend

Badia

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Charlotte op 15 aug 2023
Thanks for your review.Hope to welkom you back someday.

2/10 – Ontzettend slecht

Frans

Reisde met partner
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het ontbreekt dit hotel aan alles wat je op zijn minst voor dat geld mag verwachten. Geen koelkast, geen airco, een kluis, geen spiegel, etc.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Lola op 13 jul 2023
Dear Frans,Thank you for this feedback. We are sorry that your stay was not as good as expected. We do not have special furniturs indeed, we do have mirrors though. We hope to make it up to you on your next stay. Best regards.

8/10 – Goed

Silvia

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Voor ons prima.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Charlotte op 10 jul 2023
Fijn om te horen misschien tot de volgende keer

6/10 – Redelijk

Xiomara

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Was goed, kan altijd beter, zeker qua ventilatie
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Charlotte op 6 jul 2023
Fijn om te lezen dat het verblijf prima was. Het kan zeker altijd beter.We gaan zeker naar de ventilatie kijken bedankt voor het doorgeven.

6/10 – Redelijk

Corrie

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Het douchegordijn was gedateerd en er zaten vlekken op.De deur naar de douche was vies, niet goed schoon gemaakt .De televisie konden we niet harder zetten. De afstandsbediening werkt ook niet .Het rolluik van de kamer gaat niet goed naar beneden.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Charlotte op 28 jun 2023
Bedakt voor uw review. We hebben de klachten gelijk doorgenomen met ons housekeeping team. Erg vervelend dat ze het niet hadden opgemerkt.Afstand bediening is vernieuwd.

10/10 – Uitstekend

Marius

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Lola op 13 jul 2023
Dear Marius,Thank you for this review. We are happy that your stay was as good as expected. We hope to welcome you again soon. Best regards.

4/10 – Matig

Lodewijk

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij vonden de kamer klein, beperkt comfort, gedateerde badkamer!
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Charlotte op 28 jun 2023
Bedankt voor uw review,Het is inderdaad niet groot. Maar alles is wel aanwezig op de kamers. Het is wat gedateerd we zijn in afwachting van een verbouwing.

2/10 – Ontzettend slecht

Annelies

Zakenreiziger
Het hotel heeft wat je nodig hebt, bed, douche in bad. Uitrukkende brandweer veel lawaai, zit je niet op te wachten. Personeel bij incheck was vriendelijk, geen klacht over. Voor het uitchecken moet je Engels kunnen😳. Ontbijt wat ik inclusief geboekt had, is nu 24 uur later nog een probleem. Ontbijt normaal altijd met een bakje yoghurt, laat het nou toch net die dag geen yoghurt meer geven voor het ontbijt, dus maar 1 broodje met plakje kaas gegeten. Yoghurt krijgen ze maar 2 x per week geleverd en op is op, wanneer je niet voldoende hebt tot de volgende levering … pech voor de gast! Waarom loopt er dan niet even iemand naar een supermarkt wanneer je voor het volgende ontbijt iets niet meer hebt? Echte teleurstelling!
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Charlotte op 4 jun 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Yoghurt is er altijd normaal. Ga na wat er is fout gegaan. Normaal halen we altijd speciale dingen en wat we niet hebben om aan de wensen van onze gasten te voldoen. We gaan uw klachten met ons team doornemen waar en vooral wat er is fout gegaan. Toch hopen we u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen zodat u ervaart dat dit zeker niet standaard was.

10/10 – Uitstekend

Raimond

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was naar wens. Hotel is wel verouderd maar schoon.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Charlotte op 29 apr 2023
Fijn om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad.

8/10 – Goed

Ron

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Charlotte op 4 jun 2023
Fijn dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten.

4/10 – Matig

Carmen

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Op de foto’s lijkt het allemaal mooier dan het is. We waren een beetje teleurgesteld. We hadden gereserveerd in het “restaurant” maar konden alleen kiezen tussen vis en hamburger. Personeel is erg aardig. Ontbijt is was trouwens prima.
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Lola op 9 mrt 2023
Beste gast,Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze opmerking te schrijven, het helpt ons te verbeteren.Het spijt ons dat u niet zo genoten heeft van uw verblijf bij ons als we hadden verwacht.De kok was deze nacht ziek, dus we hebben ons best gedaan om het restaurant open te houden, maar we hadden toen niet veel keuze. We hadden het je die avond moeten vertellen. We hopen je nog eens te zien om te laten zien dat het een uitzondering was. Met vriendelijke groet, Lola Receptieteam.

8/10 – Goed

Ingeborg

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Restaurant een ontbijt helemaal prima. Zeer vriendelijk personeel. Kamer was zeer warm en kan wel een likje verf gebruiken maar verder prima.
Reactie van Lola op 3 mrt 2023
Beste Ingeborg,Hartelijk dank voor uw reactie. We zijn blij dat je zo genoten hebt van je verblijf bij ons als we hadden verwacht. Het verwarmt ons altijd om reacties zoals die van jou te lezen.We hopen je snel weer te zien en wensen je een fijne dag.Lola, Campanile Rotterdam Oost.

8/10 – Goed

Petra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I would recommend this place
Very comfortable situated, walking distance to the metro. Friendly and attentive receptionists.
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Lola op 16 jan 2023
Dear Petra, Thank you very much for your comment. We are pleased to see your stay with us was a good moment. We hope to see you soon again and wish you a lovely day. Lola, Reception team.

6/10 – Redelijk

Gerrie

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

C.

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hebben er een prima overnachting gehad.
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Bianca receptie op 29 okt 2022
leuk om te lezen dat u een goed verblijf heeft genoten.Misschien tot de volgende keer.

10/10 – Uitstekend

Henk

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Paul E.

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel. Kamer spartaans ingericht, het bed hard. Heel veel verkeerslawaai en luidruchtige bovenburen. We komen geen tweede keer.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Bianca Team Rotterdam Oost op 19 sep 2022
Beste gast, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Jammer om te horen dat onze locatie aan de weg, echter nabij diverse uitvalswegen om gemakkelijk uw weg te kunnen vervolgen, niet geheel aansloot op uw verwachtingen.

8/10 – Goed

Johanna

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Meesterlijk
Wij vonden het heel leuk en gezellig heel nette kamer .Wij zullen anderen dit hotel wel aan bevelen.
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van receptie op 18 mei 2022
Leuk om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad. Hopelijk tot snel

8/10 – Goed

Johannes

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoon sober maar efficiënt en vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Bart op 10 mrt 2022
Fijn om te lezen dat ons team vriendelijk is. Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer ontvangen.

4/10 – Matig

Ulvi

1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Bianca op 24 jan 2022
Dear guest, thank you for your review. Sorry to see that your stay did not fully matched your expectations. Hope you give us a new change in the near future, because we can do much better. Best regards, Bianca Team Rotterdam Oost

6/10 – Redelijk

Lisette

Reisde met een groep
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Bianca op 11 nov 2021
Beste gast, bedankt voor uw review. Jammer om te zien, dat we niet geheel aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We hopen dat u ons de kans geeft in de toekomst om uw vertrouwen in ons te verbeteren. Met gastvrije groet, Bianca Team Rotterdam Oost

8/10 – Goed

Leonardus

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Bianca op 8 okt 2021
Dear guest, Thank you for your nice review of our hotel. We hope to welcome you again in the near future. Best regards, Bianca Team Rotterdam Oost

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in april 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, comfort kamer
Standaard
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Team Campanile R'dam Oost op 25 aug 2020
Geachte Gast, We hopen dat u een goed verblijf heeft gehad en zien u graag in de toekomst nog eens terug

6/10 – Redelijk

Bakker, Den haag

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Geen airco.ook Nederland hebt je warme dagen ? een draagbare zou al iets beter zijn
1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

theo

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Team Campanile R'dam Oost op 8 jul 2020
Fijn dat u de tijd heeft genomen om uw review achter te laten. We hebben uw review met ons team doorgenomen en besproken wat er anders moet worden gedaan. Hopelijk zien we u in de toekomst nog eens bij ons overnachten

10/10 – Uitstekend

Mike

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed budget verblijf
We vonden het verblijft erg prettig en zullen vast nog eens boeken
1 nacht verbleven in juni 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Prima hotel ligging is goed matrassen zijn aan vervanging toe
7 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van receptie op 25 mrt 2020
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. We krijgen inderdaad nieuwe matrassen dus daar word nu aangewerkt. Fijn dat u een goed verblijf heeft gehad. Graag zien we u weer terug in de toekomst.

8/10 – Goed

D.

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Team Campanile op 21 nov 2019
Bedankt voor uw beoordeling!

4/10 – Matig

Ria

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Voor ons niet meer
Weinig ruimte in de kamer. Veel geluiden van naastliggende kamers (douche, toilet, muziek enz)
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Erg vriendelijk personeel, behulpzaam. Waterkoker op de kamer voor kopje thee of koffie. Alles komt wel wat sleets over. Maar bedrag voor overnachting is natuurlijk niet hoog.
1 nacht verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
had het idee dat alles in een hokje moest passen dus was proppen. Zonder dat we het wisten kwamen de schoonmakers op de kamer waar ik niet zo blij mee was.
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De koffie en tehhe voorziening op de kamer mag iets uitgebreider. Tevens een klein koelkastje zou ook handig zijn.
1 nacht verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Slecht onderhouden niet schoon matras en douche heel slecht
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen
het is prettig dat de kamer van alles is voorzien. jammer dat er nogal wat stuk en versleten is. er mist ook steeds wat (extra kussen, 2de badhanddoek, fohne)
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Team Campanile Oost op 22 okt 2019
Thank you for sharing this rate with us.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel was heel aardig, maar ze moesten op vele plekken tegelijk zijn, waardoor de service niet goed was ze deden de receptie, keuken, bediening enz allemaal tegelijk waardoor je in het restaurant.veel te.lang moest wachten op je eten e.d
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goeie hotel en beleefde personeel handig en dichtbij Rotterdam
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
restaurant kan wel beter ,dus niet alles van uit de frituur
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Henriette

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Prima hotel voor stedentrip.
Eenvoudig hotel, maar voor een stedentrip prima. Omdat je dan alleen maar op de kamer slaapt.
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
service heeft verbetering nodig.*niet storen* hing aan de deur en dan toch binnen lopen. dunne muren waardoor je de buren hoort. restaurant service matig, eten wel super, echter het restaurant was net open de 1e dag van de week en bepaalde gerechten al niet meer te bestellen. personeel wel vriendelijk.
4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Team Campanile Rotterdam Oost op 30 jun 2019
Wat vervelend om te horen dat de housekeeping bij u naar binnen is gegaan. Gelukkig bent u wel tevreden over ons personeel. Service vinden wij erg belangrijk en dat staat dan ook voorop. Wij hopen dat u toch een prettig verblijf bij ons heeft gehad. Met vriendelijke groet,