Hotel Marton Sholokhova
Hotel met een sauna en een spa in Rostov aan de Don
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Marton Sholokhova





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Verwarming
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een minibar
Waterkoker
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
Hoogtepunten
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Verwarming
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een minibar
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Verwarming
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een minibar
Waterkoker
Alle foto's voor Studio suite laden

Studio suite
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte zitruimte
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Verwarming
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Alle foto's voor Familie suite laden

Familie suite
Hoogtepunten
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Verwarming
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Sholokhova str., 173, Rostov-on-Don, 344112
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor extra bed: RUB 190.0 per verblijf
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Als je een visum nodig hebt, contacteer dan de accommodatie voor hulp. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging. Voor hulp bij visa kan een accommodatie kosten in rekening brengen, zelfs wanneer je de boeking nadien annuleert. Alle regelingen, inclusief toepasselijke kosten, worden rechtstreeks tussen de gasten en de accommodatie afgehandeld.
Russische burgers: Volwassenen (ouder dan 14 jaar) dienen bij het inchecken een geldig nationaal paspoort voor te leggen (internationale Russische paspoorten en rijbewijzen worden niet aanvaard). Bij het inchecken dienen alle Russische kinderen (jonger dan 14 jaar) een geboorteakte voor te leggen. Als een Russisch familielid of wettelijke voogd (in de plaats van een ouder) door Rusland reist met een kind jonger dan 14 jaar, dan dient het familielid of de wettelijke voogd bij het inchecken ook documenten voor te leggen die aantonen dat ze de toestemming hebben om het kind te begeleiden. Buitenlandse burgers: Volwassenen en kinderen dienen bij het inchecken een geldig paspoort, visum en migratiekaart voor te leggen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Marton Sholokhova Rostov-on-Don
Marton Sholokhova Rostov-on-Don
Marton Sholokhova
Hotel Marton Sholokhova Hotel
Hotel Marton Sholokhova Rostov-on-Don
Hotel Marton Sholokhova Hotel Rostov-on-Don
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Marton Sholokhova
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,6/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
13 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Anton
Reisde met familie
12 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anton
1 nacht verbleven in augustus 2020
6/10 – Redelijk
Vladimir
12 jul 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Отель на одну ночь, не более
Vladimir
4 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Maria
Reisde met familie
29 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Хорошая гостишка
Maria
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Anton
11 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anton
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Anastasia
30 mei 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Anastasia
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
PAVEL
7 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Отличный отель для деловой поездки и не только.
PAVEL
10/10 – Uitstekend
Margarita
3 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Отличный отель высокого уровня!
Margarita
1 nacht verbleven in september 2017
8/10 – Goed
andrey
24 aug 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
andrey
1 nacht verbleven in augustus 2017
6/10 – Redelijk
Sergey
15 jul 2017
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Sergey
1 nacht verbleven in juli 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
20 mei 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service