Zitruimte lobby

Beoordelingen van Raeli Hotel Noto

3 out of 5
Raeli Hotel Noto
Via Calatafimi 12, Rome

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 39 van 195 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 67 van 195 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 51 van 195 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 23 van 195 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 195 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel was vriendelijk. Het hotel was schoon maar in verouderde staat. Onze kamer was een beetje grote kast. Er paste geen 2 nachtkastjes naast het bed. Het toilet was recht tegenover het bidet geplaatst, met ongeveer 10 centimeter tussenruimte. Dit was ook de doorgang naar het bad/douche. Deze was haaks op de badkamer geplaatst en hoe je ook probeerde het water in het bad te krijgen, het was onmogelijk de badkamer niet om te toveren tot zwembad!
2 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dat we de eerste nacht ipv de geboekte 2-persoonskamer met 2 single beds een kamer met 1 bed van de afmeting van 1.20 m hadden voor 2 personen. Maar na veel aanhouden zijn wij die nacht overgeplaatst naar hotel Floridia van dezelfde keten en deze was prima. De volgende dag zijn wij terug verhuist naar hotel Noto. Wat ik jammer vond was dat wij een bad ipv een douche hadden. Dit was voor mijn hernia niet zo prettig. Ook het ontbijt vond ik saai en was iedere dag hetzelfde. Hierin kan meer variatie aangebracht worden naar mijn mening. Het personeel daarentegen was erg vriendelijk en behulpzaam, zeker de mannen.
7 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Noori, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortable and beautiful hotel. Very close to the Termini station with all kinds of facilities around.
8 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Leuk hotel vlakbij Statione Termini
Leuk hotel vlak bij het Statione Termini. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamer was wel erg klein en het ontbijtbuffet goed.
3 nachten verbleven in april 2018

6/10 – Redelijk

elke, rotterdam

Fijn hotel in de buurt van treinstation termini
We werden vriendelijk ontvangen. Ontbijt was niet bijzonder maar ok. De locatie is centraal en zowel bus tram al metro zijn heel dichtbij.
4 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Harry

Positief: Personeel en service
Leuk hotel nabij centrum Rome
Eenvoudig maar goed hotel nabij centrum Rome. Zeer vriendelijk personeel. Goed ontbijt.
4 nachten verbleven in mei 2017
Reactie van Elisabetta R. op 20 jul 2017
Dear Guest, we thank you for your review. Your opinion is very important for us. We are glad that you appreciated our hotel and services. We hope to welcome you in the next future. Regards!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Locatie ok, hotel niet 4-sterren waardig
Ontbijt was slecht. Kamer was wel ok qua netheid maar de douche en wc waren in slechte staat.

6/10 – Redelijk

Yvonne

Positief: Netheid
Hotel vlak bij station en in het centrum
Vriendelijke mensen redelijk tot goed ontbijt Staat in het centrum omringd door restaurantjes Op loop afstand van het station trein / metro / bus / hop on hop off bus

8/10 – Goed

Kim, Alkmaar

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Dichterbij centrale station
Plus punt: De staff is heel goed (in het bijzonder is AnnaMaria Servie) Kamer is klein maar wel schoon. Min punt: De groepen leerlingen die in de hotel verblijven, maken zo veel lawaai en herrie tot laat in de nacht. Niet goed voor oudere mensen.

10/10 – Uitstekend

Herber

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Jasper

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Staff very friendly and helpful. Most speak English decently. You get what you pay for although the breakfast is good. The rooms have very thin walls and there is a lot of ambient noise from heaters, water, etc. if you’re a light sleeper look somewhere else but if you’re on a budget this is a great place to stay with friendly staff and good food. Decent location near termini. About 20-30 min walk to everything so that is a plus.
5 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Jin

Positief: Personeel en service
Bedbugs
3 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Mark

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Won’t stay there again
There was air conditioning but it didn’t work of a night time and was told to open outside doors. There was no shower curtain over the bath so water went everywhere and the pillows were flat as a pancake and no extra in the room
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Mariana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
O unico defeito do quarto é nao ter box ou cortina na banheira, o que faz o banheiro alagar durante o banho. Fora isso, tudo excelente. Ao lado da estação termini. Fui aos pontos turisticos a pé.
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van E. Marketing Dept. op 9 okt 2023
Dear Guest, we thank you for your review. Your opinion is very important for us and we hope to welcome you again in the future.

8/10 – Goed

Panos

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location close to the central train station. The neighborhood is bad
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van E. Marketing Dept. op 9 okt 2023
Thank you for your review.

4/10 – Matig

Ben

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arrived at the hotel and got sent to a completely different hotel without any notice. Overall really poor experience.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van E. Marketing Dept. op 9 okt 2023
Dear Guest, we thank you for your review. Your opinion is very important for us. We apologies for the relocation of your reservation. We have been obliged to move your room to our sister Hotel and we apologies for the inconvenience even if both hotels are of the same category and are one close to each other. We do care to offer all our Guests a comfortable and pleasant stay and we regret to have failed in this occasion. Please rest assured that it is not indicative of our usual standard of service.

2/10 – Ontzettend slecht

Juliana

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van E. Marketing Dept. op 9 okt 2023
Thank you for your review.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Avoid!!
Possibly one of the worst hotel rooms I have stayed in! The bathroom floor was stained, the bath and basin taps were rusted and there were no plugs for the bath or wash basin. Cupboard doors didn't close properly either, plus the walls were cracked. Breakfast buffet was adequate but no hot food. For the price I paid I feel ripped off and when I asked to change to another room....surprise, surprise...we are full! Not to be recommended for a single traveller.
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van E. Marketing Dept. op 9 okt 2023
Dear Guest, we thank you for your review. Your opinion is very important for us. We are sorry to read that the stay at our Hotel did not meet your expectations. We work hard every day to offer all our Guests a comfortable and pleasant stay but it seems we failed in this occasion. Please note that it is not indicative of our usual standard of service. We took note of your comments and shared them with our internal staff to improve our service even more.

8/10 – Goed

José Andrés

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Está bien comunicado pues está muy cerca la estación de Termini, el personal es muy agradable y servicial, El único inconveniente es que el desayuno tiene mucha repostería y encontre a faltar algo más y en mi caso la ventana de la habitación no se podia abrir. En general recomendaría el hotel.
5 nachten verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dirty and bad place!
They dont have air conditioners and not bath curtain so when i took a shower the all the toilet and bathroom was wet and the bed was not comfortable and also a lot spots on the sheets like someone pee on the bed and they didn't change sheets
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van E. Marketing Dept. op 14 jun 2023
Dear Client, we thank you for your review. We are sorry that the stay at our hotel did not meet your expectations and we are sorry to read your feedback about the the cleanliness. It is not indicative of our usual standard of service. We shared your comments with our internal staff to improve our service even more.

6/10 – Redelijk

Wendy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Friendly staff. Booked two twin beds but only got one double.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van E. Marketing Dept. op 18 mei 2023
Dear Guest, we thank you for your review. Your opinion is very important for us.

6/10 – Redelijk

Margaret

2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van E. Marketing Dept. op 18 mei 2023
Dear Guest, thank you for your review. Your opinion is very important for us.

4/10 – Matig

John

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van E. Marketing Dept. op 18 mei 2023
Dear Guest, thank you for your review. Your opinion is very important for us.

8/10 – Goed

Shimpei

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van E. Marketing Dept. op 13 mrt 2023
Dear Guest, we thank you for your review. Your opinion is very important for us. We are glad that you enjoyed your stay at our Hotel and hope to welcome you again in the future.

6/10 – Redelijk

Juan Manuel

1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van E. Marketing Dept. op 9 dec 2022
Dear Guest, thank you for your review. Your opinion is very important for us.

8/10 – Goed

Marcel

3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van E. Marketing Dept. op 9 dec 2022
Dear Guest, thank you for your review! We hope to welcome you again in the next future.

8/10 – Goed

Nina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel Noto is conveniently located next to the Termini Train/Metro station, Trevi Fountain, Basilica of Santa Maria Maggiore, and many other interesting places. We liked that Hotel Noto served breakfast everyday starting at 7am because we could eat before getting picked up for tours. It was also really nice of the cleaning staff to make our beds and provide fresh towels every day while we were away. Overall, our experience at Hotel Noto was 8/10. The only issue we had was not having a shower curtain. The bathroom would get really wet.
7 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van E. Marketing Dept. op 13 jul 2022
Dear Guest, we thank you for leaving your review. Your opinion is very important for us and we are glad that you enjoyed your stay at our Hotel and appreciated our service. We hope to welcome you again in the future.

2/10 – Ontzettend slecht

Juan

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Worst hotel experience
The room had mulfunctioning fridge and shower. At the end they decided to move us to another room that was more little and still with a really bad shower. When we explain that to the recepcionist she treated us horrible even insulting us.
4 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van E. Marketing Dept. op 13 jul 2022
Dear Guest, we thank you for leaving your feedback. Your opinion is very important for us.  We were disappointed to read that some of our staff interactions did not meet your expectations. We endeavor to make all of our guests as welcome and at home as we can and we are sorry we did not deliver this on this occasion. Our Staff is at guests disposal 24 hours a day, ready to solve any inconvenience that may arise during the stay. Please rest assured that we make a point of using any such constructive feedback in the most appropriate way.

6/10 – Redelijk

nawaf

Reisde met familie
Location is excellent and convenient from train and metro . Bathroom are dated . Rooms could use fresh paint in traffic area. Plugged fridge and bottle of cold water inside fridge will make a good welcome but missing in this hotel . No shower curtain !!!
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van E. Marketing Dept. op 13 jul 2022
Dear Guest, we thank you for your review. Your opinion is very important for us. We took note of your comments and shared them with our internal Staff to improve our procedures and the service offered. We are glad that you appreciated the central position of our Hotel, closed to Termini Station and few minutes from the main beauties of Rome.

8/10 – Goed

Marit

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van E. Marketing Dept. op 5 jul 2022
Dear Guest, thank you for your review. Your opinion is very important for us. We are pleased that you enjoyed your stay at our Raeli Hotel Noto and hope to welcome you again in the future.

2/10 – Ontzettend slecht

Juan

2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van E. Marketing Dept. op 28 jun 2022
Dear Guest, thank you for your review. Your opinion is very important for us. We do regret that you did not enjoy the stay in the economy room you booked at our Raeli Hotel Noto. We take note of your score to improve even better our service.

10/10 – Uitstekend

Sze Mun

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van E. Marketing Dept. op 28 jun 2022
Dear Guest, we thank you for taking the time to leave your review. We are very glad that you enjoyed your stay at our Raeli Hotel Noto. We hope to welcome you again in the future.

6/10 – Redelijk

Susanne

Positief: Netheid, comfort kamer
Bra rum, men frukosten var katastrofalt rörig. Saknades det mesta, personalen hann inte med, skitigt och kladdigt överallt . vi var där tre dagar och det var tyvärr likadant varje dag
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van E. Marketing Dept. op 28 jun 2022
Dear Guest, thank you for taking the time to leave your review and your comments. Your opinion is very important for us. We do regret that our breakfast service did not meet your expectations and we shared your report with our internal staff to improve our procedures and checks on this service. We hope to welcome you again in the future.

4/10 – Matig

Mostafa

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van E. Marketing Dept. op 28 jun 2022
Dear Guest, thank you for leaving your review. Your opinion is very important for us! We are sorry that you did not enjoy your stay at our Raeli Hotel Noto. We will take in consideration the score given to improve our service.

4/10 – Matig

Cesar

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
I arrived at 4 pm my room wasn’t ready, the mini fridge was not working we asked in reception about it the respond was like they don’t care. Gladly the housekeeping I believe her name was Anna help us to get a working fridge . My opinion the rooms are too small to accommodate 3 persons .
8 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van E. Marketing Dept. op 28 jun 2022
Dear Guest, thank you for your review. Your opinion is very important for us. We apologies for the inconvenient occurred at your arrival with the mini fridge but we are glad that our Staff solved the problem in few minutes. We regret that our room size did not meet your expectations as our rooms fulfill the standard required for the hotels of this category.

10/10 – Uitstekend

Lars

3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van E. Marketing Dept. op 3 jun 2022
Dear Guest, your positive review is really appreciated and we would like to thank you for taking the time to inform us about your recent visit to our Raeli Hotel Noto. We hope to welcome you again in the future! Kindest Regards.

8/10 – Goed

Yannick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trés bien
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van E. Marketing Dept. op 13 jun 2022
Gentil client, nous vous remercions de votre avis, votre opinion est très importante pour nous. Nous sommes heureux que vous avez apprécié votre séjour chez notre Raeli Hotel Noto. Nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt!

6/10 – Redelijk

Patricia Mercedes

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Al llegar nos indicaron que no podían ofrecernos habitación porque tenían problemas, que nos ofrecían una en otro del mismo dueño cercano. Hotel Lux. En este hotel nos dieron una habitación muy pequeña en la 5 planta. Se rompieron los dos ascensores y estuvimos los 3 días sin ascensor, subiendo y bajando por las escaleras incluidas las maletas. No nos ofrecieron alternativa. El desayuno muy malo, sólo pan Bimbo y bollería.
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van E. Marketing Dept. op 13 jun 2022
Estimado Cliente, gracias por su comentario, su opinión es muy importante para nosotros. Pedimos disculpas por el traslado de su reserva a otro de nuestros hoteles, sin embargo le hemos vuelto a proteger en uno de nuestros hoteles de categoría superior a nuestro Raeli Hotel Noto.Lamentamos los inconvenientes ocurridos durante su estadía en nuestro Raeli Hotel Noto. La demora en la intervención de la asistencia a los ascensores no dependía de nuestra voluntad. Destacamos que nuestro desayuno buffet ofrece todos los días: croissants calientes, tartas, pasteles, yogures de diferentes sabores, variedad de cereales, pan, mantequilla, embutidos, queso, mermeladas, miel, fruta fresca, zumos de frutas, leche, café y té.

4/10 – Matig

Pasa

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Forkert stjerne vurdering og dårlig morgenmad
Personaler var meget sød, rar og hjælpsom. Værelserne er ikke så stort, men det er ok, idet man bruger det kun til overnatning. Morgenmad var det værste, der er kun to slags toast brød, få skiver ost, 2 slags marmelade, kun to slags the og svinekød. Det tages ikke hensyn til folk som ikke spiser svinekød. Kaffe var også dårligt, der var 4 slags juice (super), en slags jogurt og cornflakes. Jeg synes, at der burde være frisk brød, lidt grønsager. Sidste dag blev jeg nødt til at købe brød ved bager for at kunne spise lidt normalt. Jeg synes, at det er ledelse, der skulle tænke på sådan noget, idet det ikke koster millioner, men det vil betyde meget for at have ordenligt morgenmad ellers lade være med at tilbyde det. Medarbejder kan ikke gøre noget ved det, men hotels leder /ejer skulle tænke over det. Det er også meget beskidt og gardiner er aldrig blevet vasket. Air kondition virkede heller ikke og de sagde, at det starter med at arbejde fra 01/06/ som er til grin. De vil gerne have vores penge med mindste service. Se venligst billeder: beskidt toilet, beskidt pude(aldrig vasket) og huller i sengetøj.
4 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Elisabetta R. op 19 mei 2022
Dear Guest, thank you for taking the time to leave constructive feedback on your recent stay with us. We take our guests' feedback seriously in consideration and act on them without delay, in order to serve you and all our guests better. We would like to achieve excellence in all aspects of our Hotel and we would love to take your points and experience on board to continue to improve our service. It seems as if the attention to detail was the main point lacking during your stay. Your full review has been passed on to the entire team in the hotel and our departmental managers have set up extra training to ensure none of this happens again.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dirty, old, noisy.
4 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Michal

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
great location, rooms very old, aviod breakfast!!
Well, i did not expect that, the inside of rooms are old and used, the bathroom saw better days long time ago, for the plus is the service and personnel. Breakfast? avoid at all cost, everyday very poor tost with cheese, some cornflakes. I was used to very different style of 3* hotels and brekfasts….thing on plus it its location, great spot for site seeing.
4 nachten verbleven in april 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Ghanshyam

2 nachten verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Sima alise

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Stay at hotel noto
It was very close to central station but expensive. The room was small. The shower was leaking. Breakfast was average. No hot food and no eggs. The staff was friendly and helpful.
3 nachten verbleven in april 2022

4/10 – Matig

Andreia

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2022

4/10 – Matig

Kari

Positief: Netheid, personeel en service
Enemmän nuorisohostellin kuin hotellin tuntua
Hotelli sijaitsee sinänsä hyvällä paikalla sivukadulla, mutta aivan pienen kävelymatkan päässä Terminin rautatieasemalta. Henkilökunta oli ystävällistä, mutta kokonaisuuden pilasivat perusteellisesti espanjalaiset koululaisryhmät, joita riitti yksi toisensa perään: yöllistä huutamista käytävillä ja huoneissa. Yöunet jäivät siis hyvin katkonaisiksi. Opettajat puuttuivat suojattiensa käytökseen vasta kehotuksien jälkeen. Jos siis haluat myös nukkua lomallasi, en missään tapauksessa voi suositella tätä hotellia. Se tuntuu olevan espanjalaisten koululaisryhmien vakiopaikka. Lukuisten Rooman matkojen kokemuksella voin sanoa, että levottomin hotelli tähän mennessä.,
4 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Minako

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
バスタブつき
バスタブもありました。
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Por el precio está bien, pero el desayuno mejor no cogerlo a no ser que quieras comer 4 tostadas con mermelada porque la variedad es muy escasa por el precio que vale
5 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

KonstantinosSta, Cologne Germany

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
One of the most dirty hotel I ever stayed in. There is dust EVERYWHERE higher than 1m 60cm. EVERYWHERE! The bathtub can’t be used. There is nothing to hold the water. There is no construction or curtain to hold the water. The bidet is “losing” water so when used you are just swimming in water in the bath. The toilet sit has to be treated like a fragile rose! The air conditioner is working extremely...like EXTREMELY loud and can be regulated either to 33 degrees Celsius (for real) or just turned off. Internet connection? What is that? You’re logged in from (any) device for MAXIMUM 30 seconds, then thrown out and you have to login again! I will NEVER go there again. Ever!
4 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Etwas in die Jahre gekommen, aber für den Preis kann man nix sagen. Wir haben auf Frühstück verzichtet, deshalb kein Urteil darüber. Super Lage, die meisten Sehenswürdigkeiten sind zu Fuß erreichbar, aber die Metrostation wäre auch nur paar Min weit. Paar Haken im Bad wären hilfreich gewesen.
4 nachten verbleven in december 2019