Suite | Lakens van Egyptisch katoen, luxe beddengoed, donsdekens

Beoordelingen van Palazzo Montemartini Rome, A Radisson Collection Hotel

5 out of 5
Palazzo Montemartini Rome, A Radisson Collection Hotel
largo giovanni montemartini, 20, Rome, RM

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 349 van 612 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 164 van 612 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 62 van 612 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 23 van 612 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 612 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Tom

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Highly recommended
The hotel's location is extremely convenient, at two minutes (one minute if you get lucky with the traffic lights) of Roma Termini, but nevertheless once you enter the gate, you feel like being in a remote luxurious place. The hotel itself is certainly worth its 5 stars - excellent service, very friendly staff (at the door, at the reception, in the restaurant and the cleaning people) and spacious (and quiet - the windows' glass must be extremely thick since I didn't hear any sound coming in from outside) rooms. I'd certainly consider returning, the next time I'm in Rome.
6 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Palazzo Montemartini, a Radisson Collection Hotel op 15 sep 2023
Dear Tom, thank you so much for your nice words, it's been an honour to welcome you at Palazzo Montemartini, a Radisson Collection Hotel.if you should return to Rome, we would be happy to have you here once again.Best regards,Palazzo Montemartini, a Radisson Collection HotelMarketing Department

10/10 – Uitstekend

Ka Ling

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a pleasant stay at this hotel, very close at the train station of Rome. Rooms very spacious. Staff was very friendly. The breakfast was excellent.
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Gabriele Rizzoli Community Manager - Ragosta Hotel op 21 jul 2023
Dear Ka Ling,thank you for taking time to make such a positive feedback of Palazzo Montemartini.Best regards,Gabriele RizzoliCommunity Manager - Ragosta Hotels CollectionPalazzo Montemartini, a Radisson Collection Hotel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk hotel met goede ligging
Mooie kamer met goede service, lekker ontbijt, aangenaam terras en zalige SPA ervaring en gratis gebruik van GSM ! Aanrader.
4 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Cindy, sas van Gent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centraal gelegen, dicht bij Tremini
Mooie ruime kamers, vriendelijk behulpzaam personeel, heerlijk ontbijtbuffet, centraal om Rome te ontdekken, dicht bij treinstation, busstation en metro Het minpuntje vond ik dat het zwembad niet bij de kamer is inbegrepen, kosten €20,- pp
Inloopkast

6/10 – Redelijk

Stijn, Mechelen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne Spa maar lawaai op de gang
Leuk hotel, vriendelijke front desk, beetje onwennig zaalpersoneel. Door de grote zware kamerdeuren was het vanaf zeer vroeg zéér lawaaierig op de gang. Kamers hadden geen dimmer voor het licht, weinig cosy. Maar de gouden handen in de spa maakten veel goed.

8/10 – Goed

Ro, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wellicht mooiste hotel van Rome
Fantastisch design hotel in het centrum van Rome. Alles ziet er strak uit. Moderne stijl met behoud van de originele oude elementen. Strak design met veel natuursteen. Het hotel is een apart gebouw, afgeschermd en niet te groot. De kamer is in dezelfde stijl als het hotel. Duidelijk werk van een interieur designer. Bedden zijn groot en goed. Airco werkt zeer goed en is stil. Kamers zijn überhaupt stil. Het lawaai van de straat is nauwelijks hoorbaar. Sloffen, badjas en teenslippers zijn in de kamer aanwezig. Goede bediening, beleeft en spreken goed Engels. Je hoeft maar iets te vragen over bijvoorbeeld restaurants of taxi en ze reserveren het voor je. Ook kan je een transfer van en naar het vliegveld krijgen (tegen betaling). Onderin het hotel is een Spa, voorzien van zwembad, sauna, stoombad en zoutkamer. Gemiddeld zijn er 10 mensen in de Spa. Spa is in dezelfde stijl als de rest van het hotel. Wifi is aanwezig op de kamer en in het gehele hotel. Wifi is snel en probleemloos voor wat betreft inloggen (1x voor gehele verblijf). Zeer uitgebreid ontbijtbuffet met scrambled eggs, bacon, worstjes, gebakken tomaat, cereals, yogurt en er staan zelfs iedere morgen 7 verse taarten. Daarnaast is er cake in alle vormen, muffins, donuts, enz. Restaurant op het dakterras is goed. Al met al een top hotel.

10/10 – Uitstekend

MAYU

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
内装も全て綺麗でした。また戻ってきます。
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Palazzo Montemartini, A Radisson Collection Hotel op 15 mei 2024
Dear Mayu,thank you very much for your great feedback.We can't wait to welcome you back very soon.Best,Palazzo Montemartini, A Radisson Collection HotelMarketing Department

10/10 – Uitstekend

Claudia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing staff! Great location
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Palazzo Montemartini, a Radisson Collection Hotel op 26 apr 2024
Dear Claudia,thank you so much for choosing Palazzo Montemartini during your stay around Rome and for taking the time to make this good review of our hotel. We can't wait to welcome you back soon!If you have any request, please feel free to reach out.Best,Palazzo Montemartini, a Radisson Collection Hotel

10/10 – Uitstekend

Samir, Abu Dhabi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great 4 night getaway in Rome
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Palazzo Montemartini, a Radisson Collection Hotel op 26 apr 2024
Dear Samir,thank you so much for your wonderful review!We can't wait to welcome you back next time in Rome.Wish you all the best.Palazzo Montemartini, a Radisson Collection Hotel

10/10 – Uitstekend

Amitabh

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Palazzo Montemartini, a Radisson Collection Hotel op 11 apr 2024
Dear Amitabh,thank you very much for your review.We hope to welcome you back soon.Best regards,Palazzo Montemartini, a Radisson Collection Hotel

10/10 – Uitstekend

Robert S

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Palazzo Montemartini, a Radisson Collection Hotel op 3 apr 2024
Dear Robert,thank you for your review and for choosing Palazzo Montemartini, a Radisson Collection Hotel in Rome.Best,Palazzo Montemartini, a Radisson Collection HotelMarketing Department

2/10 – Ontzettend slecht

Lilly

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It has been a very disappointing experience to stay in this hotel. The hotel reservation and front desk are not reasonable and not helpful. We had an error in booking and the hotel is not accommodating at all.
4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Patricia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a wonderful stay, the staff was very friendly. We look forward to staying there the next time we travel to Rome.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Palazzo Montemartini, a Radisson Collection Hotel op 15 nov 2023
Dear Patricia, thank you very much for your review.We are glad to read that you stay was wonderful!We would be happy and honored to welcome you back next time.Best regards,Palazzo Montemartini, a Radisson Collection HotelMarketing Department

2/10 – Ontzettend slecht

James

4 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Ryan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff goes out of their way to ensure your stay. First room was not up to our standards so we asked for a different room to which they happily agreed. The breakfast was fantastic!
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Palazzo Montemartini, a Radisson Collection Hotel op 4 sep 2023
Dear Ryan, thank you very much for your excellent review.We are glad to know that your experience has been great during your stay at Palazzo Montemartini, a Radisson Collection Hotel.Best regards,Palazzo Montemartini, a Radisson Collection HotelRagosta Hotels CollectionMarketing Department

10/10 – Uitstekend

Nazanin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed at this hotel for 5 nights. It was a combination of modern and old architecture, very clean with friendly staff who were there for us. We enjoyed buffet breakfast with variety of food and drinks including champagne and all kinds of fresh fruit juices and homemade cakes and Italian desserts. Rooftop restaurant has a great view with live music, and we had great time having dinners and drinks there. Rooms are clean and with modern design. SPA and pool area is very nice, clean, and quiet that after a busy day you can relax there. We loved staying there and I recommend it to everyone who has a great taste. N. Nazmi from the US. .
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Palazzo Montemartini, a Radisson Collection Hotel op 4 sep 2023
Dear Nazanin, thank you so much for your feedback and for choosing Palazzo Montemartini for your vacation in Rome!Thank you for recommending our hotel to others with great taste. We hope to welcome you back in the future for another memorable stay. If you have any further feedback or requests, please don't hesitate to let us know.Best regards,Palazzo Montemartini, a Radisson Collection HotelRagosta Hotels CollectionMarketing Department

4/10 – Matig

Heike

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel muss an einigen Stellen dringend renoviert werden ich musste 2 mal umziehen weil ich einmal die falsche Zimmerkategorie hatte zu schlecht und einmal ist Wasser von der Decke gelaufen
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Palazzo Montemartini, a Radisson Collection Hotel op 24 aug 2023
Dear Heike, thank you for taking time to make a review of your recent stay at Palazzo Montemartini in Rome.We are sorry about your complaints, our staff works hard in order to sort out every kind of issue and try to meet any kind of request from our guest.We remain available in case we can do something about it.Best regards,Gabriele RizzoliCommunity Manager - Ragosta Hotels CollectionPalazzo Montemartini, a Radisson Collection Hotel

4/10 – Matig

Zheng

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disappointing stay.
This hotel is very over-priced for the quality of their rooms and the service they provide. We booked a queen bed but instead were given a room with 2 single bed pieced together. We booked a 50min couple massage but was shortchanged cuz only 40min was actually done. The staff is slow in getting our stored luggage and we missed our train despite staying directly opposite the station. The surrounding environment is also not very safe and clean. Overall,I will not book again.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Palazzo Montemartini, a Radisson Collection Hotel op 22 aug 2023
Dear Zheng,we appreciate your feedback regarding your recent stay at our hotel. We will take into consideration your comments about the staff's response time and luggage retrieval. We value your input and will use it to enhance our services and to try to further improve ourselves. We remain available for any eventualities.Bes regards,Gabriele RizzoliCommunity Manager - Ragosta Hotels CollectionPalazzo Montemartini, a Radisson Collection Hotel

8/10 – Goed

Carlos

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No puedes caminar a las atracciones. Al rededor del hotel está muy sucio y con negocios feos. Lo bueno es que está cerca del tren station. El edificio tiembla al Pasar los autos. Las camas están duras las almohadas duras. El spa no funcionaba.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Palazzo Montemartini, a Radisson Collection Hotel op 22 aug 2023
Dear Carlos,Palazzo Montemartini is in an absolutely strategic location for those wishing to visit the greatest and most famous attractions of the Eternal City or for business travelers by being within walking distance of the main train station. The spa offers high quality wellness services accessible to all guests of our hotel.If we can provide any king of help regarding your recent stay, we remain at your complete disposal.Best regards,Gabriele RizzoliCommunity Manager - Ragosta Hotels CollectionPalazzo Montemartini, a Radisson Collection Hotel

10/10 – Uitstekend

Alexandre

5 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Palazzo Montemartini, a Radisson Collection Hotel op 22 aug 2023
Dear Alexandre,thank you very much for taking time to make this good review of your recent stay at Palazzo Montemartini.Best regards,Gabriele RizzoliCommunity Manager - Ragosta Hotels CollectionPalazzo Montemartini, a Radisson Collection Hotel

8/10 – Goed

Anusoorya

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Gabriele Rizzoli Community Manager - Ragosta Hotel op 21 jul 2023
Dear Anusoorya,thank you very much.Best regards,Gabriele RizzoliCommunity Manager - Ragosta Hotels CollectionPalazzo Montemartini, a Radisson Collection Hotel

6/10 – Redelijk

amjad

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Gabriele Rizzoli Community Manager - Ragosta Hotel op 21 jul 2023
Dear Amjad,thank you.

10/10 – Uitstekend

Joseph

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was beautiful and conveniently located adjacent to the train station. There were plenty of great restaurants close. Our room was very nice and the staff was outstanding
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Gabriele Rizzoli Community Manager - Ragosta Hotel op 21 jul 2023
Dear Joseph,thank you so much!Best regards,Gabriele RizzoliCommunity Manager - Ragosta Hotels CollectionPalazzo Montemartini, a Radisson Collection Hotel

10/10 – Uitstekend

scott, Indiananpolis

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
We enjoyed our stay at the hotel. Very nice restaurant on site. Had dinner there twice during our 4 night stay. It was pricey, but very nice overall.
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Gabriele Rizzoli Community Manager - Ragosta Hotel op 21 jul 2023
Dear Scott,thank you very much!Best regardsGabriele RizzoliCommunity Manager - Ragosta Hotels CollectionPalazzo Montemartini, a Radisson Collection Hotel

10/10 – Uitstekend

Amarachi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel was in an excellent location. Very quiet and the team here was very customer oriented
6 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Gabriele Rizzoli Community Manager - Ragosta Hotel op 21 jul 2023
Dear Amarachi,thank you!Gabriele RizzoliCommunity Manager - Ragosta Hotels CollectionPalazzo Montemartini, a Radisson Collection Hotel

8/10 – Goed

German, El Paso

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Likes: Huge suite with two balconies. Great included breakfast (top notch). Great included spa experience. Hotel staff very helpful in calling taxi service for us and for helping us get tickets to the Vatican. Dislikes: Wife was furious because air condition would not cool enough and would shut off. After complaining about this on multiple occasions to the front desk, nothing was done to resolve the issue, except for being told that they would take care of it, but nothing happened. This is unacceptable for a 5 star hotel. Very stingy on hand soap and other room toiletries. I had to ask for more soap, since they only gave you one tiny bar of soap. Shower leaking water through the shower walls onto the suite wood floor. This was brought to the front desk’s attention. Cocktails and fancy dinner at the hotel restaurant were way overpriced for what you got. The breakfast which was included in our rate was actually better that our dinner there.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Gabriele Rizzoli Community Manager - Ragosta Hotel op 21 jul 2023
Dear guest,thank you very much for taking time to make a feedback about our hotel in Rome.We are glad to know that your experience has been great during your stay at Palazzo Montemartini.We will take into consideration all your comments in order to improve further.Best regards,Gabriele RizzoliCommunity Manager - Ragosta Hotels CollectionPalazzo Montemartini, a Radisson Collection Hotel

8/10 – Goed

Michalis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Gabriele Rizzoli Community Manager - Ragosta Hotel op 21 jul 2023
Dear Michalis,thank you!Gabriele RizzoliCommunity Manager - Ragosta Hotels CollectionPalazzo Montemartini, a Radisson Collection Hotel

10/10 – Uitstekend

Gladys Viridiana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente hotel, súper ubicado, muy cómodo y el persona excelente
3 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Mathieu

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel near the train station so convenient
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Gabriele Rizzoli Community Manager - Ragosta Hotel op 21 jul 2023
Dear Mathieu,thank you!Gabriele RizzoliCommunity Manager - Ragosta Hotels CollectionPalazzo Montemartini, a Radisson Collection Hotel

10/10 – Uitstekend

Veda

2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Gabriele Rizzoli Community Manager - Ragosta Hotel op 21 jul 2023
Dear Veda,thank you!Gabriele RizzoliCommunity Manager - Ragosta Hotels CollectionPalazzo Montemartini, a Radisson Collection Hotel

10/10 – Uitstekend

Mads

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect Roma
4 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Gabriele Rizzoli Community Manager - Ragosta Hotel op 21 jul 2023
Dear Mads,thank you so much!Best regards,Gabriele RizzoliCommunity Manager - Ragosta Hotels CollectionPalazzo Montemartini, a Radisson Collection Hotel

6/10 – Redelijk

jerome

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un service 5* un emplacement 1*
Un personnel accueillant, agréable et à l'écoute. Ce qui a caché ce séjour est une chambre coté route très bruyante (conteneur bouteille, véhicule jour et nuit + voisinage bruyant). Hotel en face de la gare pratique mais le quartier pas top.
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Gabriele Rizzoli Community Manager - Ragosta Hotel op 21 jul 2023
Dear Jerome,thank you for taking time to make a review of your stay at Palazzo Montemartini in Rome.Best regards,Gabriele RizzoliCommunity Manager - Ragosta Hotels CollectionPalazzo Montemartini, a Radisson Collection Hotel

10/10 – Uitstekend

Alexandre

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Gabriele Rizzoli Community Manager - Ragosta Hotel op 21 jul 2023
Dear Alexandre,thank you!

10/10 – Uitstekend

Charles

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
You guys will not be disappointed! From the time you arrive in your taxi you’re greeted by the car door. Rain or shine. One raining yucky day the doorman ran outside in the rain and held up the umbrella and opened the door. The food in there is delicious. ALL YOU CAN EAT BREAKFAST BUFFET! Very comfortable beds and awesome water pressured shower heads and stone bathtubs! The staff are at the highest quality of professional! Front desk, bellman, doorman, and restaurant staff Lorenzo the doorman has to be my favorite person in the hotel! He’s the doorman! You guys you must stay here!!! Worth every Euro❤️
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Daniel Del Sole - Guest Experience Team op 6 mrt 2023
Dear Charles, Thank you for this memorable feedback!We are really glad you enjoyed your stay with us, our main goal is to guarantee a fully satisfying vacation and to make the time you had with us something to be remembered. We are sure we will welcome you again when back in Rome!See you soon, thank you once again.Regards,

10/10 – Uitstekend

Amy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stay here all the time because of the location and proximity to many things. It is close to most of the tourist attractions, has a nice breakfast and bar area and is just across from the termini train station which we use a lot
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Daniel Del Sole - Guest Experience Team op 27 nov 2022
Dear Amy, Thank you very much for leaving your feedback after your stay. We are glad you always choose us for your Roman holidays and you keep up your satisfaction time after time.We daily strive just to reach this important goal: your satisfaction. We are sure we will welcome you again in the near future.Kind regards,

6/10 – Redelijk

Geoff

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Could have been netter
I did not receive the room that was detailed on my booking and reception tried to fob me off saying it was subject to availability, but I booked it in June.
3 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Daniel Edoardo Del Sole - Guest Experience op 17 nov 2022
Dear Mr. Geoff, Thank you for sharing with us your feedback. We are sorry we did not meet your expectations as far as the room category is concerned. We upgraded your booking from a Collection to a Premium room, hoping to guarantee you the best stay possible. We did not reach our goal, which is your satisfaction, although we do hope to have another chance in the future.Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Edouard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Daniel Del Sole - Guest Experience Team op 12 nov 2022
Dear Edouard, Thank you for your much appreciated feedback.We are glad you appreciated your stay with us and we do hope to welcome you again in the near future.Regards

10/10 – Uitstekend

Arrian Arbiol

4 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Gabriele Rizzoli Community Manager - Ragosta Hotel op 28 jul 2023
Dear Arrian,thank you!Gabriele RizzoliCommunity Manager - Ragosta Hotels CollectionPalazzo Montemartini, a Radisson Collection Hotel

4/10 – Matig

Alain

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
550 € par jour pour une chambre au confort approximatif Service conciergerie inexistant Bon petit dej Personnel accueillant et plein de bonne volonté
3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Daniel Edoardo Del Sole - Guest Experience op 21 okt 2022
Cher M. Alain, Merci de nous avoir donné votre avis.Nous sommes désolés le service et l'hotel n'ont pas eu à la hauteur de vos attentes, car nous travaillons toujours avec le but de satisfaire nos clients.Vos conseils et observations ont été appréciés, ils nous indiquent les points à renforcer et revoir.Nous sommes heureux vous avez aimé notre offre du petit déjeuner et nous aimerions vous accueillir à noveau dans l'avenir pour vous donner un autre avis sur l'hotel.N'hésitez pas à nous contacter si nous pouvons vous être utiles.Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Mahbub

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed in the same hotel in 2016, but it was owned and managed by a different company. I was little skeptical this time, still booked due to convenient location. I am extremely satisfied that the hotel maintained its high standard. If I have to specify two positive points I’ll mention excellent staff and highly convenient location.
7 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Daniel Del Sole - Guest Experience Team op 12 nov 2022
Dear Manhub, We really appreciate your comments following your stay here at Palazzo Montemartini, A Radisson Collection Hotel. We strive every day to reach this final goal: your maximum satisfaction and pleasure to spend your time with us. Thank you.We do hope to welcome you once again in the future.Regards,

10/10 – Uitstekend

Mahbub

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super séjour et bel accueil
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Daniel Del Sole - Guest Experience Team op 12 nov 2022
Dear David, We really thank you for your positive feedback following your stay.We are glad you appreciated our team and, generally speaking, your experience at Palazzo Montemartini, A Radisson Collection Hotel. We are already waiting to welcome you back in Rome.Regards,

4/10 – Matig

Rajeev

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Kimberly

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This beautiful property is located directly across from the train station - Roma termini. We booked one night for its location but will be back again as it was so elegant! My family loved it, we need more time to enjoy more!
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Armando

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente hotel, todo el staff muy amables, muchos detalles de cortesía en la habitación que te hacen sentir bienvenido. el desayuno muy bueno
4 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Daniel Edoardo Del Sole - Guest Experience op 21 okt 2022
Dear M. Armando, Thank you very for your very much appreciated feedback.We are really glad you enjoyed your stay with us, especially our team and the breakfast service. We do hope to welcome you in the future.Thanks you once again.Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Adam, New York

1 nacht verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Rinas

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
I don't think the staff here understands the concept of good customer service, especially expected from a 5 star property. There was a taxi strike in Rome the last 2 days (of 3) that we stayed at the property. The night before checkout I call to arrange for a private car and the answer was that the taxi strike will be over by the morning (my departure). The next morning I check out and ask the bellman for a taxi and the answer was that strike is still on and asked me to arrange for an uber myself at the last minute (at 7 AM in the morning), while scrambling to get to the airport in time. Pure luck, I got an uber just in time (considering that they were in demand due to the taxi strike). Also - at the time of check-in, we request the front desk to call a restaurant to make a reservation - the answer was no one is picking up at the restaurant - my wife gets a local sim and we call, and surprisingly we get through at first attempt (coincidence? maybe not! ). This is not the customer service what we are used to from staying at many other 5 star properties in this trip and in prior trips. This was the worst hotel experience of this trip of 20 days, having stayed at 7 different hotels across different towns in Italy. I would happily give all the other 6 hotels a 5 star rating and this one not more than 2 stars.
3 nachten verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Vincent

4 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Robert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location and nice staff
7 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Andreas

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2022