Serveert diner, Italiaanse gerechten

Beoordelingen van Hotel Capo d'Africa - Colosseo

4 out of 5
Hotel Capo d'Africa - Colosseo
Via Capo d'Africa 54, Near Metro Station, Rome, RM

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 670 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 259 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 55 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 1001 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

percy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging van de accommodatie is dichtbij het Colosseum echter de straatjes om het Hotel zijn nogal vies. Verder is het Hotel enorm oud en dus zeker in de huidige tijd geen 4 sterren waard. Ontbijt is zeer beperkt, geen gebakken ei of warme gekookte eieren. Wat je wel van een 4 sterren hotel mag verwachten. Geen zwembad of restaurant. Staf van het hotel is zeer professioneel. Kamers in de buurt van het trappenhuis hebben vanaf 6:45 last van de keuken waar het ontbijt wordt bereid. Je word wakker door de afwasgeluiden en het opstapelen van borden. Ook na melding wordt er niets meegedaan. Oplossing is de deur van de keuken en de geluidsdeuren richting het trappenhuis dichtdoen.
4 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Roberto Conserva op 16 mei 2022
Geachte heer Percy, wij danken u voor het delen van uw reiservaring in het Capo d'Africa hotel. We zijn blij dat u onze locatie en de zorg die het personeel elke dag besteedt aan het verwennen van gasten, waardeert. Wat betreft het hotel, dat 20 jaar geleden is geopend, wacht het op vernieuwing, die vóór de pandemie had moeten plaatsvinden en die in plaats daarvan in januari 2023 zal arriveren. Dat gezegd hebbende, het hotel is zeer goed onderhouden, heeft zeer grote kamers in vergelijking met bijna alle hotels in Rome, heeft een panoramisch terras waar het ontbijt wordt geserveerd, en ik kan u verzekeren dat we elke dag roerei en gekookte eieren hebben als buffet. , plus eventuele extra verzoeken voor een vergoeding. Het aanbod en de variatie van ons buffet kent weinig gelijken. Als het geluid van buiten haar stoorde, kon ze ons tijdens ons verblijf waarschuwen en zouden we haar kamer onmiddellijk veranderen in een stillere vleugel van ons hotel. Niet alle cliënten hebben dezelfde hindergrens tijdens de slaap. Ik hoop dat je ons een nieuwe kans wilt geven. Ik neem afscheid en dank u voor uw waardevolle rapporten, die we zullen koesteren. Met vriendelijke groet, Roberto Conserva Resident Manager

10/10 – Uitstekend

Stefan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
uper
Geweldig
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Iulia - Front Office op 6 okt 2020
Dear Mr. Stefan, We are very happy that you have enjoyed your stay with us and thank you very much for your lovely feedback, we really appreciate it. We are looking forward to having you back soon! Best regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Michael, Amsterdam (NL)

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great 4-star hotel near Colloseum.
Great 4-star hotel. Only complaints, the room was warm and somehow we could nog het the temperature down. Als the LED-lighting at the desk did niet seem to workshop. The shower is great, breakfast is great, walking distance from the Colloseum.
2 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel op korte afstand van de prachtige stad.
4 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dichtbij colloseum, goed bereikbaar qua openbaar vervoer
3 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, prima locatie. Vriendelijk personeel.
3 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

H.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Comfortabel hotel bij het Colosseum
Prima hotel als uitvalsbasis voor een trip naar Rome. Geen zwembad e.d., maar bij mooi weer ontbijten (of dineren) op het dakterras. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Schone kamer. Colosseum / Forum Romanum aan het eind van de straat. Halte Metro, tram, hop-on-hop-off bij het Colosseum. Restaurantjes en supermarkt(je) zijn eveneens te vinden in de directe omgeving.

8/10 – Goed

Remco, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel op goede locatie
Goed verzorgd hotel met prima kamers. Je hoort mensen naar hun kamers gaan, maar eenmaal op de kamer is er geen lekkage van geluid. Goede badkamer, prima bedden, zeer goed ontbijt met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Comfort op de kamer kan iets beter, omdat het niet mogelijk is een temperatuur te selecteren en je afhankelijk bent van de keuzes van het hotel (warm in de winter, koel in de zomer). In de buurt zijn wat pizzeria's, het restaurant (naam niet onthouden) op de hoek van Via Celimontana en Via dei Santi Quattro is prima en biedt (betaalbare) en goede gerechten. Het colosseum zit om de hoek, idem voor Forum Romanum en de Basilica of San Giovanni in Laterno. Centrum is op loopafstand en dit geldt ook voor het station. Het loont de moeite om het hotel te vragen een private-car te regelen voor de reis naar de luchthaven. Dit kost slechts 50 euro, geeft veel comfort en voorkomt de kosten van de Leonardo Express (14 euro pp), de metro om daar te komen (als je niet wilt lopen) en gedoe. De auto brengt je in ongeveer 45 minuten op Fiuminico Airport.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
geweldig hotel. goede ligging. prima ontbijt
super locatie. goed hotel. vriendelijk personeel. prima ontbijt. alleen moet je niet met auto komen. 47 euro per dag voor parkeergarage. op straat voor hotel parkeren is dure zaak, maar nog altijd goedkoper als in garage. echte aanrader!!

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location...great breakfast...terrace restaurant with views of Coloseum
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Front Desk Agent op 27 mei 2024
Dear Guest,What a brilliant review! Thank you so much for all of the excellent feedback on your stay with us.Best Regards, :-)Massimiliano - Front Office Agent

10/10 – Uitstekend

Carlos

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Front Desk Agent op 27 mei 2024
Querido Huèsped,Le agradecemos nuevamente su reseña y esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente en un futuro no muy lejano. Atentamente,Massimiliano - Front Office Agent

10/10 – Uitstekend

Sungeun

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
모퉁이를 돌아 다오면 콜로세움이 보이는데 숙소는 골목 안쪽이라 조용하고 객실이 넓고 쾌적함
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Giovanni Front Desk Agent op 16 mei 2024
亲爱的客人感谢您在百忙之中告诉我们您最近的入住情况,我们希望在不久的将来欢迎您再次光临酒店。致以最诚挚的问候

10/10 – Uitstekend

Zainab

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel near the colosseum and central Rome with access to a good variety of restaurants and bars. Also has a nice rooftop restaurant with stunning views.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Giovanni Front Desk Agent op 8 mei 2024
Dear Zainab,Thank you very much for taking the time to leave us such a glowing review about your experience with us on expedia. We are really pleased to know you enjoyed your stay. Best regards

10/10 – Uitstekend

Antonio

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El lugar está muy bien ubicado y de fácil acceso. Y la atención del personal es de primera. Nos ayudaron en a conseguir de inmediato de nuestra llegada los tours que necesitamos y siempre estuvieron atentos en todo. Hablas varios idiomas incluyendo español. Las amenidades fueron básicas pero suficientes y fue de muy buen gusto que su mini bar tenia un buen surtido de bebidas y botanas que en otros lugares suelen estar vacíos.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Giovanni Front Desk Agent op 27 apr 2024
Querido Antonio,Muchas gracias por tu amable reseña y recomendación de Hotel Capo d'Africa. Me alegra que nuestros servicios causaran una impresión tan positiva y que tuvieras una experiencia inolvidable. Nos enorgullece cuidar de nuestros huéspedes y estamos muy contentos de que tus expectativas se hayan cumplido. Gracias una vez más por elegirnos y esperamos darte la bienvenida muy pronto. Hasta luego

8/10 – Goed

Mariam

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My friend and I had a great stay. Staff and services were amazing. Only complaint is the water at the front desk smelled and tasted so bad one of the day we were there. It literally smelled like poop/sewer.
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Front Desk Agent op 23 apr 2024
Dear Madam,We would like to thank you for your review and hope to have the opportunity of welcoming you back in the not so distant future. Best Regards, :-)Massimiliano - Front Office Agent

10/10 – Uitstekend

Olivia

2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Front Desk Agent op 10 mei 2024
Esteemed Guest,Thank you for your 5* review!Best Regards,Massimiliano - Front Office Agent

4/10 – Matig

NATHAN

Reisde met een groep
Negatief: Voorzieningen
Wasn’t the best. Very loud! Out dated. Wasn’t what we were expecting.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Roberto Conserva op 26 apr 2024
Dear Nathan,We are sorry that your expectations were not realized by us. Alas, you never highlighted any inconvenience to us during your stay. We could have helped you, and maybe you would have had a more pleasant experience. We know that the hotel is not brand new, but the standards are very high, as the reviews and customer care say. In 2025 the hotel will reopen renovated. We are waiting for you to make you think again, with a 5-star experience.Best regards,Roberto ConservaHotel Manager

10/10 – Uitstekend

Debra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The front desk was very friendly, helpful beyond belief and a pleasure to talk to. My wallet fell under the bed, I hadn’t noticed, and only when we were far onto our next destination did I notice they had been trying to reach me to tell me. They organized shipping it to me and I’m very grateful.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Front Desk op 7 apr 2024
Thank you for taking the time to tell us about your recent stay and we hope to welcome you back to the hotel in the near future.Best Regards,Massimiliano - Front Office Agent

10/10 – Uitstekend

Debra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved it
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Front Desk op 1 apr 2024
Esteemed Guest,Allow us to thank you for taking the time to tell us about your recent stay.We hope to welcome you back to the hotel in the near future.Kindest Regards,Massimiliano - Front Office Agent

10/10 – Uitstekend

Juan Carlos

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me volvería a quedar sin dudarlo. Excelente ubicación y hotel con un servicio excelente
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Giovanni Front Desk Agent op 28 mrt 2024
Querido Juan Carlos, Gracias por tomarte el tiempo para contarnos sobre tu reciente estadía. Esperamos darte la bienvenida nuevamente en el hotel en un futuro cercano.Saludos Cordiales

10/10 – Uitstekend

Lourdes

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and comfortable. Walking distance to the colosseum.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Front Desk op 19 mrt 2024
Esteemed Guest,We would like to thank you for your comments. Many of our future guests will benefit from hearing about the experience of past guests in our hotel.We look forward to welcome you back.Best Regards,Massimiliano - Front Office Agent

8/10 – Goed

wen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and nice, very friendly staff
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Front Desk op 15 mrt 2024
Dear Guest,We thank you again for your review and hope to have the opportunity of welcoming you back in the not so distant future. Best Regards,Massimiliano - Front Office Agent

10/10 – Uitstekend

Beatriz

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is perfect. The staff made us feel at home.
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Giovanni Front Desk Agent op 14 mrt 2024
Dear Beatriz,Thank you for your 5* review!Best regards

6/10 – Redelijk

Craig

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
We stay there for 7 nights. I'm not sure why this hotel has such a high rating but our experience is definitely not as high as we expected. The hotel is a 3-star in disguise and it shows with the quality of the service they provide. When we first arrived outside the hotel gate with our suitcases, the receptionist saw us approaching, despite knowing there is a flight of stairs to climb in order to reach the lobby, she neither offered nor facilitated another employee to help us. Her attitude does not make you feel welcomed, and she even says "you're welcome" before you say "thank you." When you go in and out of the hotel, only occasionally the person at the bar would greet you, the people at the reception would literally pretend to be busy so they don't have to greet you when they see you coming. This hotel is also stingy AF, they only provide you 1 time free INSTANT coffee in your room. They provide you with so many mini-bar options that they can't even keep track of if you used any. I had to tell them that they placed an extra bottle of water and handed it back to the mini-bar person to avoid the charges, in the end, the reception still tried to charge me with it. Anyway, this is the most disappointing hotel experience I had in my Italy trip, especially after our wonderful time in Florence. By the way, ask them to change your room if it's on the first floor. It is really noisy and you get no privacy as it is next to a road in an area full of bars and restaurants.
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Roberto Conserva op 7 mrt 2024
Dear Craig, we are sorry that your experience did not fully meet your expectations.We have a very detailed internal monitoring system, we are sorry you did not highlight any problems or requests during your stay. If you needed to change rooms due to noise, even though our windows are super soundproof, or if you wanted additional complimentary coffee in addition to the one in the room, all you could do was talk to us.We are always available to pamper the customer.We take your review very seriously, and we will do even more to be available to our beloved customers.We hope you will give us another chance.Best regards,Roberto Conserva,Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Ruthanne, Semmes

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice property close to lots of restaurants and a short walk to colosseum. Staff was very friendly and helpful. Quick check in and check out. Would stay here again. Room was very quiet and bed was comfortable.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Giovanni Front Desk Agent op 29 feb 2024
Dear Ruthanne,Thank you for taking the time to share your comments with other visitos to Expedia. Guest feedback is something that is extremely valuable to us. Best regards

10/10 – Uitstekend

Laura

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a great hotel close to the sights
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Giovanni Front Desk Agent op 21 feb 2024
Dear Laura,Thank you for your 5* review!Best regards

8/10 – Goed

Avonne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like the convenience of having complimentary bath soap, hand soap, lotion, shaving kit, cotton tipped swabs for cleaning my ears after showers, and makeup remover kits; the safe and quiet area; the cleanliness of the hotel, and that my linens and used towels were changed. One constructive feedback to hotel management: Please alert guests on your website/reservation website and at check-in of the following so that international travelers who may not be aware of your hotel’s or of Europe’s unique technologic regulations are not caught off-guard: 1) your hotel has safety technology that requires the electronic key card to always be inserted and stay inserted in the key card holder slot in each room not only for safet teasons but also to control the lights in the room; tell guests that lights will not turn on if this is not done; I was not told this latter part, so I had to ask how to turn lights on. because I forgot to put the key card in the key card holder slot; tell guest to remove and take the key card with them when they leave the room; 2) the electric outlets do not work if guests have only two-pronged plugs on their ekectronic devices; tell guests where to buy compatible adapters; 3) there are no irons. The things I did not like: No iron; the hotel was so old that the bathroom fan did not work, so the bathroom fogged up after showers. If I had had a longer stay, I would have said something to management, but my stay was only two nights, so I said nothing.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Giovanni Front Desk Agent op 21 feb 2024
Dear Avonne,"Thank you very much for your value feedback, as we really appreciate you took some time to share your opinion. We have noted your comments and will inform the team to improve our service for future occasions. Please be informed that iron is availabe for our guests just contacting the front desk. For security resason it cannot be left in the room.Thank you for letting us know and look forward to welcome you back again. Best regards

10/10 – Uitstekend

Jorge

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was really good.
Reactie van Giovanni Front Desk Agent op 12 feb 2024
Dear Jorge,Thank you for taking the time to tell us about your recent stay and we hope to welcome you back to the hotel in the near future.Best regards

10/10 – Uitstekend

ALESSANDRO ANTONIO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Giovanni Front Desk Agent op 12 feb 2024
Gentile Alessandro,Facciamo del nostro meglio per offrire ai nostri ospiti elevati standard di servizio e ci fa molto piacere sapere che si sia trovato bene. Abbiamo inoltrato i suoi complimenti anche al resto dello staff.Cordiali saluti

10/10 – Uitstekend

Sabine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Giovanni Front Desk Agent op 12 feb 2024
Dear Sabine,Thank you for your 5* review!Best regards

10/10 – Uitstekend

Michele

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff very polite . Great location . Very comfortable. Grazi .
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Giovanni Front Desk Agent op 7 feb 2024
Dear Michele,Thank you very much for taking the time to leave us such a glowing review about your experience with us on Expedia. We are really pleased to know you enjoyed your stay.Best regards

10/10 – Uitstekend

Shirley

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un hotel muy correcto, buena ubicación. Con varios restaurantes en sus alrededores. El restaurante del hotel no es muy bueno, y el desayuno es bastante básico.
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Giovanni Front Desk Agent op 31 jan 2024
Querida Shirley,Gracias por tomarte el tiempo para contarnos sobre tu reciente estadía. Esperamos darte la bienvenida nuevamente en el hotel en un futuro cercano.Saludos Cordiales

10/10 – Uitstekend

Chad

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Awesome
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Giovanni Front Desk Agent op 31 jan 2024
Dear Chad,Thank you for your 5* review!Best regards

4/10 – Matig

Heather

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was very basic
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Roberto Conserva op 1 feb 2024
Dear Heather,Thank you for sharing your travel experience with us. Without going into detail, we cannot know what you didn't like and where we could improve.We do our best and we hope you will give us another chance.Best regards,Roberto Conserva,Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

M Tundi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Giovanni Front Desk Agent op 24 jan 2024
Dear M Tundi,Thank you for your 5* review!Best regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Giovanni Front Desk Agent op 24 jan 2024
Dear Sir/Madame,We strive to provide memorable experiences for our guests, and it is wonderful to hear that we succeeded.Best regards

10/10 – Uitstekend

Christine

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was beautiful, spacious, very modern, and had a very comfortable bed. The front desk and maintenance staff were very helpful and friendly. The location was great, walking distance to restaurants and the Colosseum, Forum. A couple of lights didn’t work and maintenance had to come fix the TV connection, and our maintenance request was responded to quickly. I highly recommend this place and would stay there again.
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Giovanni Front Desk Agent op 17 jan 2024
Dear Christine,Many sincere thanks for your kind review and recommendation to Hotel Capo d'Africa. I am very happy to hear that our services made such a positive impression and that you had a memorable experience. We take pride in taking care of our guests and are very pleased that your expectations were highly met. Thank you once again for choosing to stay with us and we look forward to welcome you back very soon. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Amber

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This property had friendly staff and a nice restaurant.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Giovanni Front Desk Agent op 17 jan 2024
Dear Amber,Thank you for taking the time to share your comments with other visitos to Expedia. Guest feedback is something that is extremely valuable to us. Best regards

10/10 – Uitstekend

Cami

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was very clean and in a convenient location across from the Colosseum. The room was clean and spacious, bathroom amenities were eco-friendly, and the bed was comfortable. I would most definitely stay here again!
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Giovanni Front Desk Agent op 17 jan 2024
Dear Cami,Thank you very much for taking the time to leave us such a glowing review about your experience with us on Expedia. We are really pleased to know you enjoyed your stay. Best regards

10/10 – Uitstekend

Dawn

7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Giovanni Front Desk Agent op 4 feb 2024
Dear Dawn,Thank you for your 5* review!Best regards

10/10 – Uitstekend

helena, cape coral

6 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Giovanni Front Desk Agent op 4 feb 2024
Dear Helena,We strive to provide memorable experiences for our guests, and it is wonderful to hear that we succeeded.Best regards

4/10 – Matig

covoscier

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Roberto Conserva op 1 feb 2024
Dear Covoscier,Thank you for sharing your travel experience with us. Without going into detail, we cannot know what you didn't like and where we could improve.We do our best and we hope you will give us another chance.Best regards,Roberto Conserva,Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Frederiek, scottdale

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing location. Close to everything. Excellent service from restaurant and staff onsite.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Giovanni Front Desk Agent op 8 jan 2024
Dear Frederiek,Thank you for your 5* review!Best regards

10/10 – Uitstekend

Sylvia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Such a beautiful hotel. Walking distance to the ruins and coliseum. Wonderful dining walking distance from hotel. Loved it
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Giovanni Front Desk Agent op 8 jan 2024
Dear Sylvia,We strive to provide memorable experiences for our guests, and it is wonderful to hear that we succeeded.Best regards

10/10 – Uitstekend

James

Reisde met familie
Close to the Colliseum. Lots of restaurants nearby. Nice lobby bar and lounge upstairs for breakfast. Friendly staff.
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Giovanni Front Desk Agent op 8 jan 2024
Dear James,Thank you for taking the time to share your comments with other visitos to Expedia. Guest feedback is something that is extremely valuable to us. Best regards

10/10 – Uitstekend

Shaminder

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Giovanni Front Desk Agent op 10 jan 2024
Dear Shaminder,Thank you for your 5* review!Best regards

10/10 – Uitstekend

helena, cape coral

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un lugar acogedor,limpio y su personal muy amable siempre dispuesto a ayudar lo recomiendo .
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Front Desk op 8 jan 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to tell us about your recent stay and we hope to welcome you back to the hotel in the near future.Best Regards,Massimiliano

6/10 – Redelijk

Aditya, Morristown

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Overall, the stay at this hotel was pretty average. The staff was pleasant to interact with and the bartender in the bar below was excellent. The rooms are comfortable with good bedding and pillows. It is on the quiet side and bit further away from some of the busier and exciting areas in town (spanish steps, etc). But is in a great location if you are looking for a place near the colosseum (six minute walk). House keeping did a good job of cleaning the room but the tea / coffee were not refilled regularly and neither was the body wash. The most disappointing part was the bathroom. We had two connecting rooms and the smaller bathroom had a shower area that was an extremely small enclosed square with no lighting. The bathroom smelled like mildew and it had a noticeably bad smell all the time. We developed an allergy after two days of staying there and when looking around we noticed that the bathroom had a lot of black mold on the ceiling of the shower area. It was not immediately noticeable as the shower area does not have any lights. We took a video of the same but not sure if we can share it in this review. To give the hotel credit they did “clean” the mold after we informed them of it but were not apologetic about it and almost seemed annoyed. Additionally, in the second bathroom the water did not flow in the sink smoothly and the sink would just fill up while using it. In summary, if not for the mold in the bathroom would probably have given it a 4 rating.
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Roberto Conserva op 1 feb 2024
Dear Aditya, Thank you for sharing your travel experience with us. We take every report from every customer seriously. In fact we have a daily report and we intervened immediately to remove stains from the shower and sanitize the entire bathroom. We are sorry for the inconvenience and we hope you will give us another opportunity to stay with us.Warm regards,Roberto Conserva,Hotel Manager