Exterieur

Beoordelingen van Caprice

3 out of 5
Caprice
Via Liguria, 38, Rome, Lazio

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 146 van 571 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 298 van 571 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 93 van 571 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 23 van 571 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 571 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
+ rustig, proper en net - geen bar geen restaurant maar voldoende restaurants in de buurt
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Guest Relations op 22 okt 2019
Dear Guest, Thank you for your nice words about Hotel Caprice. We are pleased to read from you that your stay was enjoyable and that you have appreciated the service and professionality provided by our staff, included our very central location surrounding of restaurants, museums and shopping. Hoping to see you again very soon in Rome, we send you our Best regards.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Guest Relations op 18 jun 2019
Dear Guest, thank you for leaving a review sharing the experience you had at our hotel. We hope to welcome you soon again. Best Regards

8/10 – Goed

Marten., Ede.ned.

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Alles was perfect,ontbijtzaal is wel te klein.fijne tijd gehad in Rome.
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van HC op 1 mei 2019
Geachte gast, Bedankt dat je hebt gekozen voor de ernst en professionaliteit van Hotel Caprice. Het is een genoegen voor ons om vast te stellen dat onze centrale locatie, op slechts een steenworp afstand van Piazza Barberini, zowel door u als door onze medewerkers is gewaardeerd. Onze excuses voor de grootte van onze ontbijtzaal, maar omdat we ons fysiek bevinden in een historisch gebouw met muren en plafonds in pure klassieke stijl, kunnen we er niet naar handelen. Bedankt voor uw woorden, elke reactie is van vitaal belang voor ons om aan elk verzoek te voldoen. Met vriendelijke groet.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gelegen in het centrum. Prima kamer en vooral prettig en flexibel personeel.
4 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Guest Relations op 22 feb 2019
Geachte gast, bedankt voor het achterlaten van een beoordeling met de ervaring die u had bij ons hotel. We hopen je snel weer te verwelkomen. Vriendelijke groeten

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel ,dicht bij Spaanse trappen. 15 min lopen vanaf station. Metro op 3 minuten. Prima locatie.
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van HC op 9 jan 2019
Beste gast, Bedankt voor je mooie woorden over Hotel Caprice. We zijn blij om van u te horen dat uw verblijf aangenaam was en dat u de service en professionaliteit van onze medewerkers heeft gewaardeerd, inclusief onze zeer centrale locatie. In de hoop je snel weer te zien in Rome, sturen we je onze Vriendelijke groeten. Gastrelaties

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk klein hotel met prima centrale ligging. In de buurt van de diverse Romeinsw attracties. Het ontbijt is typisch Italiaans. Kamer is eenvoudig en OK.
3 nachten verbleven in november 2018
Reactie van HC op 5 dec 2018
Beste gast, Bedankt voor je mooie woorden over Hotel Caprice. We zijn blij om van u te horen dat uw verblijf aangenaam was en dat u de service en professionaliteit van onze medewerkers heeft gewaardeerd, inclusief onze zeer centrale locatie. In de hoop je snel weer te zien in Rome, sturen we je onze Vriendelijke groeten. Gastrelaties

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel dichtbij de "hotspots" van Rome. Vond het ontbijt aan de matige kant. Verder hadden we via het hotel een taxi naar het vliegveld geregeld. De avond voor de terugreis lag er een briefje bij de receptie dat de taxi's de volgende dag niet reden ivm staking. Geen enkele service mbt een alternatief bedenken. Dus een tijd met telefoontje lopen zoeken naar andere vervoersmiddelen. Dus lopend naar Termini en met de Leonardo Express naar Fiumicino. Wij zijn rond de 60 en kunnen wat met de telefoon maar wat als je ouder bent en dat niet kan? Of niet naar Termini kan lopen met je bagage? Daar valt nog veel service te halen. En ander merk koffie kan ook geen kwaad trouwens.
4 nachten verbleven in november 2018
Reactie van HC op 3 dec 2018
Vriendelijke klant, Bedankt voor de woorden besteed aan het Hotel Caprice. Het spijt ons voor de verstoring die de staking heeft veroorzaakt. Hij heeft ons ook verrast. We proberen altijd ons best te doen om het verblijf van onze klanten zo aangenaam mogelijk te maken, maar we zijn niet altijd in staat om het te doen. In de hoop snel weer bij onze gast terug te kunnen komen, begroeten wij haar hartelijk

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2018
Reactie van fc op 13 nov 2018
Dear Guest, We are pleased to hear from you that your stay was enjoyable and that you have appreciated our Hotel. Thank you.

6/10 – Redelijk

NL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
simpel, schoon, goede prijs-kwaliteit
Reactie van HC op 3 mei 2017
Geachte gast, Dank u voor het kiezen van de ernst en het professionalisme van het Hotel Caprice.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centraal gelegen hotel, dichtbij metro station.
Netjes en schoon hotel met vriendelijk personeel. De kamers zijn wat gehorig door de relatief dunne muren maar wij hebben hier weinig last van gehad. Klein maar prima ontbijt! Kortom een goed hotel voor je dagen in Rome.
Reactie van HC op 3 feb 2017
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw mooie woorden over Hotel Caprice. We zijn blij om te horen van u dat uw verblijf aangenaam was en dat u de service en professionaliteit verzorgd door onze medewerkers hebben gewaardeerd, inclusief onze zeer centrale ligging .. In de hoop om je weer te zien heel snel in Rome, sturen wij u onze Beste wensen. Gastrelaties

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima afstand van centrum
Hotel was prima, ontbijt goed voor Italiaanse begrippen. Wel kleine mieren op kamer. Kamer was redelijk klein. Verder waren de bedden beetje doorgezakt. Maar over t algemeen prima kamer, netjes en mooie badkamer.

8/10 – Goed

FT, Haarlem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk klein hotelletje
Het is een leuk hotel met vriendelijke personeel. De kamer waar wij in zaten was niet al te groot maar wel comfortabel en leuk ingericht. De ligging van het hotel is uitstekend, midden in Rome. Wij hebben niets te klachen gehad tijdens ons verblijf, dus zeker een aanrader.

8/10 – Goed

wim&ellen, belgie

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pas gerenoveerd
Wij zaten op de derde verdieping van hotel Caprice, als je voor het hotel staat zou je het niet vermoeden, maar onze kamer was onlangs gerenoveerd, elektrische rolluiken zorgen voor absolute duisternis (of zon overdag). We waren met drieen, en hadden een ruime tweepersoonsbed, en een sofabed dat zeker groot genoeg was voor een volwassen persoon. Het ontbijt is vrij gewoon maar zeer lekker en verzorgd, kaas salami, hesp, broodjes, toaster, en vooral lekkere koffiekoeken. Kortom alles om met veel energie aan een citytrip te beginnen.

10/10 – Uitstekend

Mario

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van HC op 12 okt 2020
Dear Mr. Mario, thank you for your review and availability. Sincerely Hotel Caprice

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was advertised as having both a bar and room service but has neither. Disappointing but not the end of the world.
6 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Guest Relations op 25 feb 2020
Dear Guest, thank you for leaving a review sharing the experience you had at our hotel. Our bar is available with room service from 7 am to 11 pm, we did not find any note about your request anonymous, in fact it is quite difficult to find one in your case. We hope to welcome you soon again. Best Regards Guest Relations

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van HC op 8 feb 2020
Dear Guest, thank you for leaving a review sharing the experience you had at our hotel. We hope to welcome you soon again. Best Regards Guest Relations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel it’s self is actually very nice and modern and the staff were very polite all the time and were happy to help. The rooms were small but that didn’t matter to us and we would spend all of our time being out anyway. The room did get hot at night time and the air con wasn’t great but there is a massive window that you can open so we just had that and it was fine. We didn’t have breakfast as that’s not our thing so can’t comment on that. WiFi was good. Overall it was a nice stay
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Enrico op 2 feb 2020
Dear Guest, thank you for leaving a review sharing the experience you had at our hotel. We hope to welcome you soon again. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Guest Relations op 19 jan 2020
Dear Guest, thank you for leaving a review sharing the experience you had at our hotel. We hope to welcome you soon again. Best Regards

10/10 – Uitstekend

AFS, Toronto, ON, Canada

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location- 4 mins walk to Pimlico underground station. Clean well maintained street. Nice clean, very well designed lobby and room. Room has all you might need on the trip, even kettle. Very glad I stayed here.
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van HC op 5 jan 2020
Dear Guest, thank you for leaving a review sharing the experience you had at our hotel. We hope to welcome you soon again. Best Regards Guest Relations

8/10 – Goed

ahlam

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Very small rooms
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Guest Relations op 3 jan 2020
Dear Ahlam, thank you for leaving a review sharing the experience you had at our hotel. The spaciousness of the rooms is definitely not always large but this is the typical characteristic of the hotels in the historic center of Rome which are basically within ancient buildings structurally modified but fortunately it is appreciated the charm (this building was the Fontana Sisters' Roman atelier during the second half of the XX Century), if someone needs more spacious we suggest our Superior Room. We hope to welcome you soon again. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van HC op 26 dec 2019
Dear Guest, thank you for leaving a review sharing the experience you had at our hotel. We hope to welcome you soon again. Best Regards Guest Relations

6/10 – Redelijk

Marta

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Guest Relations op 16 dec 2019
Dear Marta, thank you for leaving a review sharing the experience you had at our hotel. We hope to welcome you soon again. Best Regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Propre mais equipements au minimum et petit cher pour ce que c'est.
3 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Relations avec les clients op 16 dec 2019
Cher invité, merci pour la revue. Nous sommes vraiment désolés de lire que vous n'êtes pas satisfait du service que vous avez obtenu. Comme vous pouvez le voir dans les autres avis, nos clients sont généralement satisfaits de nous, mais merci beaucoup de nous avoir raconté votre expérience, nous essaierons de comprendre ce qui s'est passé. En espérant vous voir bientôt et nous donner la chance de changer d'avis. Meilleures salutations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très propre. Changement de tous les consommables journalier
5 nachten verbleven in november 2019
Reactie van HC op 1 dec 2019
Cher client, Merci de partager votre expérience avec nous et merci pour votre évaluation positive. Nous espérons vous accueillir à nouveau à l'hôtel Caprice, Cordialement À bientôt Relation Client

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

wifi is poor.
wifi networks is so poor. That should be maintenanced.
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van HC op 29 nov 2019
Dear guest, first of all thank you very much for the review. We are really happy that our hotel pleased her and that she enjoyed our room and our services. Thank you for telling us about the low speed of the wifi; we monitor the service every day trying to solve promptly any problems so we apologize if we were not up to your needs. Hoping to give you a new welcome as soon as possible, we send you ours Best regards Guest report

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A great lobby and location, walking distance to everything, superb breakfast, modern rooms, incredible staff, clean and well run
10 nachten verbleven in november 2019
Reactie van HC op 23 nov 2019
Dear Guest, Thank you for your nice words about Hotel Caprice. We are pleased to read from you that your stay was enjoyable and that you have appreciated the service and professionality provided by our staff, included our very central location. Hoping to see you again very soon in Rome, we send you our Best regards. Guest Relations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was fine, room was fine, breakfast was good. Internet access was difficult at times
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Guest Relations op 2 nov 2019
Dear Guest, first of all thank you so much for the review. We are really glad you liked our hotel and that you appreciated our room and services. Thank you for telling us about the wifi slow speed, we will try to understand what happened and solve it, also it is available WIFI premium with an extra charge of 10 eur. Hoping to welcome you soon again. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CLEAN LOVELY STAFF AND BREAKFAST AND VERY HELPFULL
7 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Guest Relations op 27 okt 2019
Dear Guest, Thank you for your nice words about Hotel Caprice. We are pleased to read from you that your stay was enjoyable and that you have appreciated the service and professionality provided by our staff, included our very central location. Hoping to see you again very soon in Rome, we send you our Best regards.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Buona posizione. Camera pulita. Colazione appena sufficiente.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Guest Relations op 24 okt 2019
Gentile Cliente, Grazie per aver soggiornato presso l'Hotel Caprice. Siamo lieti di sentire che la professionalità del nostro personale così come la scelta della camera siano state da lei apprezzate. La posizione centrale e strategica crea un ottimo punto di partenza per i collegamenti fruibili in qualsiasi ora del giorno. Ci dispiace della colazione, ultimamente abbiamo implementato anche con della frutta fresca, una colazione a buffet che spazia dal salato al dolce e quest'ultimi fatti direttamente dalla ns pasticceria. Nell'attesa di accoglierla nuovamente presso il nostro Hotel Cordiali Saluti,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van HC op 21 okt 2019
Gentile Cliente, Grazie per aver condiviso con noi la sua esperienza. Speriamo di accoglierla nuovamente presso l'Hotel Caprice, Cordiali Saluti A Presto Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Matt

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel and amazing service. Staff is great and rooms are a good size.
5 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van fc op 17 okt 2019
Thank you for your review, we are happy to know that your stay with us was pleasant. thanks again and greetings.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Huone oli siisti, henkilökunta oli ystävällistä ja sijainti näppärä.
6 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van fc op 17 okt 2019
Kiitos arvostamme hotelliamme, olemme iloisia voidessamme tietää, että olet nauttinut vierailustasi, palannut takaisin käymään.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice service. Friendly staff at the front desk. Very helpful. Thanks
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van fc op 15 okt 2019
Thank you for appreciating our hotel, we are happy to know that you have enjoyed your stay, come back and visit us.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me gusto mucho su ubicación, limpieza y servicio!!! Deben variar el desayuno pero me gusto mucho el hotel en general! Recomendable
10 nachten verbleven in september 2019
Reactie van HC op 13 okt 2019
Caro ospite, prima di tutto grazie mille per la recensione. Siamo davvero contenti che il nostro hotel le sia piaciuto e che abbia apprezzato la nostra camera e i nostri servizi. Sperando di darle al più presto un nuovo il benvenuto, le inviamo i nostri Migliori saluti Relazione ospite

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
Extremely small hotel/ rooms. The shower was really bad and had next to no pressure. Also the shower had no door and so water went all of over the bathroom when you used it. Not a great choice for breakfast. The hotel could do with updating and the beds were very uncomfortable. On the Monday morning building work across the road started at 2AM!!!!!! Wouldn’t recommend this hotel. Good location but note it is a 5 minute uphill walk from the TOP of he Spanish Steps.
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van FC op 7 okt 2019
We are sorry that the hotel has not found your satisfaction, we will check the comfort of the beds, regarding the noise coming from the building in front of the hotel unfortunately we are not responsible, thank you for having found the time to leave a review and to be been our client. Best regards.

8/10 – Goed

HDI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
caprice hotel
Ottima posizione, un po' datato, sala colazioni poco spaziosa.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van HC op 8 okt 2019
Gentile Cliente, La ringrazio per aver scelto di soggiornare all'Hotel Caprice. E' sempre un piacere per noi sapere che il servizio offerto abbia soddisfatto le sue necessità. Ci scusiamo per le dimensioni della sala per la prima colazione, ma, purtroppo, essendo una situata all'interno di un edificio storico, monta una tipo di struttura cui non è stato possibile modificare data la sua complessità. La ringrazio, comunque, per le sue parole spese a riguardo, e saremmo lieti di accoglierla di nuovo al più presto. Cordiali Saluti.

8/10 – Goed

Jordan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quiet, nice stay in Rome
The hotel was nice and clean. The staff were friendly and very helpful. The rooms were a bit small, but that is to be expected in Europe. The location was convenient to most restaurants and sights. Overall, great short stay in Rome. One note, the hotel is immediately next to a strip club, which may be bothersome to families. However, we didn’t hear anything during our stay so it wasn’t a concern for us.
5 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Guest Relations op 3 okt 2019
Dear Jordan, thank you for the review. We are really glad you liked our hotel and that you appreciated our services and the staff as well.. We are happy you enjoyed our 3 stars hotel in the famous Via Veneto area, known for being the favourite vip location during the "50's and 60's Dolce Vita Years". It’s still one of the most beautiful and luxurious area in Rome, embassies, shopping streets and important companies are here. We are sorry for being near a night bar but every city has some and sometimes are even in nicest area of the city. We had many families in the same period of your stay and enjoyed them stay. Thank you again for the compliments about our hotel services and staff. We will be very happy to welcome you soon again. Best Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was fit for purpose. Very friendly stafff. Clean.
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van fc op 1 okt 2019
thanks for the positive review, we are happy that the Hotel has lived up to expectations.

2/10 – Ontzettend slecht

TIAGO

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van fc op 1 okt 2019
We regret that our hotel did not meet your expectations, generally the hotel is considered a good three-star hotel, we would like to know from you if there were any problems in particular, if possible. Thanks anyway for taking the time to leave a review, regards.

8/10 – Goed

paulo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
confortável e ótima localização
O hotel é simples, mas confortável, o quarto tem um bom tamanho e um balcão. O pontos fortes são a excelente localização e silencioso, o ponto fraco é o café de manhã.
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van fc op 3 okt 2019
obrigado pela boa revisão, estamos satisfeitos que o hotel tenha gostado, o nosso é um hotel de três estrelas e o café da manhã é buffet continental, não inclui comida cozida, mas, no entanto, tentamos oferecer aos nossos clientes produtos frescos e, tanto quanto possível, variados. Obrigado novamente por ter revisado positivamente o hotel. adeus

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Freundliches Personal, Zimmer und Frühstück gut. Sehr empfehlenswert. Lage topp.
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van H op 3 okt 2019
Sehr geehrter Kunde, Vielen Dank für Ihren Aufenthalt im Caprice Hotel. Wir freuen uns, dass Sie die Professionalität unserer Mitarbeiter sowie die Wahl des Zimmers zu schätzen wissen. Die zentrale und strategische Lage schafft einen hervorragenden Ausgangspunkt für jederzeit erreichbare Verbindungen. Wir warten darauf, Sie wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen Herzliche Grüße Gästebetreuung

8/10 – Goed

Pascuale

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van HC op 2 okt 2019
Gentile Cliente, Grazie per la sua recensione positiva. Speriamo di accoglierla nuovamente presso l'Hotel Caprice, Cordiali Saluti A Presto Guest Relations

10/10 – Uitstekend

María

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy bien, todo súper limpio
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van HC op 2 okt 2019
Estimado cliente, Gracias por hospedarse en el Hotel Caprice. Nos complace saber que ha apreciado la profesionalidad de nuestro personal y la elección de la habitación. La posición central y estratégica crea un excelente punto de partida para conexiones accesibles en cualquier momento del día. Esperando darle la bienvenida nuevamente en nuestro Hotel Saludos cordiales, Relaciones con los huéspedes

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van HC op 18 sep 2019
Dear Guest, thank you for leaving a review sharing the experience you had at our hotel. We hope to welcome you soon again. Best Regards Guest Relations

10/10 – Uitstekend

ToniC

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect for what we needed. Clean. Friendly helpful staff.
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Guest Relations op 17 sep 2019
Dear Tonic, Thank you for your nice words about Hotel Caprice. We are pleased to read from you that your stay was enjoyable and that you have appreciated the service and professionality provided by our staff, included our very central location. Hoping to see you again very soon in Rome, we send you our Best regards.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mysigt hotell centralt. Något
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Guest Relations op 16 sep 2019
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to review your stay at Hotel Caprice and we are delighted to hear you enjoyed our convenient location, our rooms and above all our staff. We do very much look forward to welcoming you again soon.

8/10 – Goed

Merethe

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Veldig bra beliggenhet
Super beliggenhet, smilende personale !
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van HC op 16 sep 2019
Kjære gjest, Takk for fine ord om Hotel Caprice. Vi er glade for å høre fra deg at oppholdet ditt var hyggelig og at du har satt pris på tjenesten og profesjonaliteten som tilbys av våre ansatte, inkludert vår meget sentrale beliggenhet. I håp om å se deg snart igjen i Roma, sender vi deg vår Med vennlig hilsen. Gjesteforhold

6/10 – Redelijk

GeraLamb, Remscheid

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel war sehr gut und das Personal sehr freundlich. Das Frühstück halt der Sterne entsprechend und OK. Was mir übel aufstößt ist, wir haben für 8 Tage, Zwei Personen 64,- Euro Tourismus Steuer bezahlt. Im Internet kann man lesen 2 Euro pro Person und Tag wären bei mir 32,- Ein Versehen? oder Abzocke? Kann man wieder korrigieren wenn man will!! Ansonsten obacht !!
8 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van HC op 11 sep 2019
Lieber Gast, Vielen Dank, dass Sie sich für die Seriosität und Professionalität des Hotels Caprice entschieden haben, und für Ihre Worte, die Sie in dieser Angelegenheit verwendet haben. Jeder Kommentar ist entscheidend für uns, um uns zu verbessern und alle Wünsche unserer Gäste zu erfüllen. Wir möchten Sie darüber informieren, dass die von der Stadt Rom beantragte Kurtaxe für 3-Sterne-Hotels ab dem 1. September 2014 von 2,00 auf 4,00 Euro gestiegen ist. Wir warten darauf, Sie wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen Beste Grüße Gästebetreuung

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van HC op 7 sep 2019
Dear Guest, thank you for leaving a review sharing the experience you had at our hotel. We hope to welcome you soon again. Best Regards Guest Relations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff is always nice and friendly but they need to improve the air conditioning services
8 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Guest Relations op 3 sep 2019
Dear Guest, Thank you for your nice words about Hotel Caprice. We are pleased to hear from you that your stay was enjoyable and that you have appreciated the service and professionality provided by our staff, also the technician is available during the day to deal with the inconvenience that could happen accidentally. Hoping to see you again very soon in Rome, we send you our Best regards.