Superior suite, 1 queensize bed met slaapbank, toegankelijk voor mindervaliden | Een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek

Beoordelingen van Parkhotel Roeselare

3 out of 5
Parkhotel Roeselare
Vlamingstraat 8, Roeselare

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 47 van 149 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 64 van 149 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 24 van 149 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 149 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 149 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Joao

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Robbejan Vandewiele, Front office Manager op 6 apr 2024
Dear João,Thank you for this positive review of your stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We hope to see you again in the future.Kind regards,Robbejan Vandewiele, Front office Manager

10/10 – Uitstekend

Koen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Robbejan Vandewiele, Front office Manager op 5 dec 2023
Beste Koen,Hartelijk dank voor uw review.Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groeten,Robbejan Vandewiele, Front office Manager

10/10 – Uitstekend

Cjn

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn
Goed hotel
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Robbejan Vandewiele, Front office Manager op 10 okt 2023
Beste gast,Bedankt voor deze lovende aanbeveling.Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat de kamer naar wens was. Ook fijn dat u de goede service als pluspunt aanhaalt. Daar doen we het voor!Hartelijke groet,Robbejan Vandewiele, Front office Manager

10/10 – Uitstekend

Theo

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Robbejan Vandewiele, Front office Manager op 1 jul 2023
Beste Theo,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Vriendelijke groet en graag tot ziens,Robbejan Vandewiele, Front office Manager

10/10 – Uitstekend

Cjn

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Robbejan Vandewiele, Front office Manager op 1 jul 2023
Beste gast,Vriendelijk bedankt voor uw positieve beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Robbejan Vandewiele, Front office Manager

10/10 – Uitstekend

Roy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Robbejan Vandewiele, Front office Manager op 28 mrt 2023
Beste Roy,Hartelijk dank voor deze uitstekende score.Het verheugt ons te vernemen dat u heeft genoten van een aangenaam verblijf in ons hotel. Wat leuk dat u de gastvrije service als een pluspunt aanhaalt. De tevredenheid van onze gasten is onze prioriteit en we zijn blij dat u dit ook zo heeft ervaren.Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,Robbejan Vandewiele, Front office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Robbejan Vandewiele, Front office Manager op 5 apr 2022
Beste gast, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Het doet ons enorm plezier te lezen dat alles naar wens was. Nog eens hartelijk bedankt ! Met vriendelijke groeten, Robbejan Vandewiele, Front office Manager

10/10 – Uitstekend

Alexey

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Robbejan Vandewiele, Front office Manager op 17 feb 2022
Beste Alexey, Bedankt voor deze perfecte score! Dergelijke positieve score van onze tevreden klanten doet ons steeds heel veel plezier. Vriendelijke groet, Robbejan Vandewiele, Front office Manager

8/10 – Goed

Pieter

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Businesstrip Roeselare
Mooi hotel voor een businesstrip
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Demy

5 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Robbejan Vandewiele, Front office Manager op 22 okt 2021
Beste Demy, Dank voor uw toffe beoordeling. Het ons enorm veel deugd dat u zo genoten heeft van uw verblijf. Nogmaals bedankt ! Met vriendelijke groet, Robbejan Vandewiele, Front office Manager

10/10 – Uitstekend

b

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtige en ruime kamer. Heerlijke badkamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijt was heel uitgebreid. Onthaalpers.was heel vriendelijk. Kamer netjes in orde. ( geen wc.borstel).
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Robbejan Vandewiele, Front office Manager op 4 jan 2020
Beste gast, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn dat u genoten heeft van ons uitgebreid ontbijtbuffet! We willen u bedanken voor het mooie compliment naar onze onthaal-medewerkers toe. Fijn te zien dat u tevreden was van de netheid van de kamer. Wij bieden inderdaad geen toiletborstel aan op de kamer, dit uit hygiënische redenen. Prettige feestdagen! Graag verwelkomen we u een volgende keer opnieuw. Met vriendelijke groeten, Robbejan Vandewiele, Front office Manager

10/10 – Uitstekend

Donovan

1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Robbejan Vandewiele, Front office Manager op 20 jul 2020
Beste Donovan, Hartelijk dank voor deze perfecte score! We zijn blij dat uw verblijf meer dan bevredigend was. Met hartelijke groet, Robbejan Vandewiele, Front office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel wordt gerenoveerd maar dit is nog niet klaar.
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Robbejan Vandewiele, Front office Manager op 5 aug 2019
Beste gast, Hartelijk dank voor deze recensie van Parkhotel Roeselare. Onze excuses indien je last hebt gehad van de renovatie. We willen het hotel graag een opfrisser geven, en daar is wel wat werk voor nodig. Hopelijk mogen we je opnieuw verwelkomen zodra het hotel gerenoveerd is. Met vriendelijke groet, Robbejan Vandewiele, Front office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel in het centrum van Roeselare, nette kamer, met zacht bed en prima douche. Helaas voelde de kamer wel als een sauna en bleek er geen airco aanwezig te zijn. Dat was een minpuntje (misschien zelf ook niet goed gekeken bij het boeken....) het ontbijt maakte dit uiteindelijk goed! Verse broodjes, divers beleg, genoeg keuze!
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Robbejan Vandewiele, Front office Manager op 15 dec 2019
Beste gast, Hartelijk bedankt voor uw fijne recensie. Het doet ons plezier dat op de airco na alles naar wens was en dat het ontbijt dit kon goedmaken. We delen u overigens graag mee dat we ook kamers met airco hebben. Aarzel dus niet om bij een eventuele volgende boeking aan te geven dat u zo'n kamer verkiest en dan houden wij hier rekening mee. Vriendelijke groeten, Robbejan Vandewiele, Front office Manager

8/10 – Goed

willy

Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
lekker bed, lekker warm, lekker ontbijt. private parking. vriendelijk kortom: Parkhotel dik ok voor wie in t centrum van Roeselare wil overnachten!
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Tiemen, Amsterdam

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overrated & overpriced for what it realy is
Hotel seemed promising but in fact it was a joke. The best thing is the clean and modern disign in the mainbuilding + the breakfast. On arrival the staff directed me to another building 100 meters away where the hotelroom was located. My findings: - walls were decorated with dead mosquitoes - for a reason I had to kill a bunch myself - room was dirty and smelled like it was a smokingroom - badroom was clean - the bed was realy bad - noisy room For a cheap hostel yes. For a €80 hotelroom NO
1 nacht verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

steven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super !!!!
Super. Nulkige wifi verbinding die geregeld uitvalt is het enige minpunt
2 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Robbejan Vandewiele op 16 aug 2018
Bedankt voor uw positieve review en feedback. We zullen zeker naar onze Wi-Fi verbinding kijken om dit op te lossen.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Prima hotel
De bediening was heel goed. De dame achter de balie was erg aardig. Echter waren ze aan het verbouwen. Dit bracht de comfort naar beneden.

8/10 – Goed

Tamara, Almere

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed locatie/ parkeren/
Ik vond het een prettig hotel. Rustig, vlakbij het centrum.
1 nacht verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie moderne kamer!
Vriendelijk onthaal, moderne luchtige kamer met heel goed bed. De ligging in het centrum is perfect! Heel tevreden!

8/10 – Goed

Kees-Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel in t centrum

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel midden in de stad
vriendelijk personeel Prijs kwaliteit goed uitgebreid ontbijd

8/10 – Goed

frans, gronigen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi in het centum alles op loop afstand
Lekker geslapen in een heerlijk bed s morgens een goed ontbijt gehad

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
helaas
Aardige mensen, zeer rumoerige kamer, slecht afgewerkt.

8/10 – Goed

Willy, Elewijt

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel in het centrum van Roeselare
Betaalbaar en goed hotel met parking gelegen in het centrum.Vriendelijke uitbaters. Prima ontbijt

8/10 – Goed

spittaels frank, roeslare

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed
goed

8/10 – Goed

EK, Bilthoven

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Niet duur, gehorige kamer.
Goede prijs-kwaliteitverhouding. Onduidelijk hoe er met de auto bij het hotel moet komen en waar je kunt parkeren. Kamer was erg warm en in de straat onder het raam zit een café waar aardig wat lawaai vandaan kwam zodat een open raam weliswaar verkoeling bood maar daardoor wel veel geluid de kamer binnenkwam. Het ontbijt was prima, evenals de vriendelijkheid van het personeel.

6/10 – Redelijk

Lasat, Oudenburg

Positief: Netheid, comfort kamer
Het verblijf was inorde. Ik dacht wel dat de kamers rokerskamers waren, jammer want wij roken niet.

8/10 – Goed

Linde, Evergem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima ontbijtbufet, confortabele bedden, rustig ho
Algemeen heel goed.Behalve koffiezet en ijskastje deden het niet op de kamer. .Aangezien wij er een gans weekend waren , was dat wel vervelend .

6/10 – Redelijk

Demeulenaere, Koksijde

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kon vensterraam niet sluiten er was een slot op.Zeer oude frigo die veel lawaai maakte. Kon geen oog toe doen van gans de nacht.

8/10 – Goed

Jos Blom, Wateringen, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Curieuze badkamer
Prima hotel, alleen.... de badkamer! Deze is van de hotelkamer gescheiden door een glazen wand met een geheel doorzichtig vitragegordijn. Als ik van het toilet gebruik maak of een douche neem, doe ik dat graag achter een gesloten (ondoorzichtige) deur. Ook wil ik helemaal niet zien hoe iemand op het toilet zit! Nu was ik hier met vrouw en zoon. Dan blijft het bij verbazing. Als ik met een collega was geweest, had ik het onacceptabel gevonden en alsnog een ander hotel gezocht.

10/10 – Uitstekend

Eduard, "Brandweerkazerne"

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Waardering van het hotel in Roeselare-Belgie.
Prima, uitstekend, hotel. Informele sfeer. Daardoor een aangenaam verblijf. Een minpunt: capaciteit van "wifi" is onvoldoende. Graag sterk verhogen.

10/10 – Uitstekend

jay

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked everything about my stay at the Parkhotel Roeselare. The staff were especially kind and helpful, good sense of humor, very conversant in English. The waffles were especially good.
7 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Robbejan Vandewiele, Front office Manager op 16 jan 2024
Dear Jay,Thank you for such a positive review.We're delighted to hear that our staff made a great impression with their kindness and humor, and that their proficiency in English contributed to a smooth stay. It's wonderful to know the waffles at breakfast stood out as a highlight. Your appreciation for the room cleanliness and hotel condition truly means a lot to our team.It would be a pleasure to welcome you back on a future occasion. Best wishes,Robbejan Vandewiele, Front office Manager

10/10 – Uitstekend

Jeremy

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very accommodating and friendly
7 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Robbejan Vandewiele, Front office Manager op 16 jan 2024
Dear Jeremy,Thank you for this kind review.We are all thrilled that you enjoyed every aspect of your stay and that our team members added to this experience positively.We look forward to welcoming you back on your next visit.Best wishes,Robbejan Vandewiele, Front office Manager

6/10 – Redelijk

Mrs A M

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
The room was a little odd in its layout. The lighting was not too good and there was no where to hang any towels except a hook in the wardrobe area, which fell down during our 2 night stay. The staff were very pleasant, although we did not have any meals there. Overall a little tired looking and feel.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Robbejan Vandewiele, Front office Manager op 5 dec 2023
Dear Guest,Thanks very much for your review.We are glad to hear that you found our staff to be pleasant during your stay.We apologize for any inconvenience caused by the room layout and lighting. We have taken note of your feedback regarding the towel hook and will address this issue. Our hotel has undergone several renovations and improvements, and we continuously strive to provide a comfortable and enjoyable experience for our guests. We appreciate your comments on the overall appearance of the hotel and will take them into consideration for future improvements.We hope to have the opportunity to welcome you back for a better experience in the future. Kind regards,Robbejan Vandewiele, Front office Manager

6/10 – Redelijk

norman

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Tired hotel, good location
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Robbejan Vandewiele, Front office Manager op 5 dec 2023
Dear Norman,Many thanks for having taken the time to review your stay.We are glad to hear that you appreciated our central location in Roeselare. It's indeed a great advantage for our guests to have easy access to various attractions and amenities.We apologize for any inconvenience you may have experienced regarding the hotel condition. Please know that we have been working on renovations, including new flooring, updated reception and breakfast areas, and the addition of 12 modern rooms in the Flanders Inn building. We strive to provide a comfortable and enjoyable stay for all our guests, and we hope you will give us another chance to show you the improvements we have made.We look forward to welcoming you back in the future. Kind regards,Robbejan Vandewiele, Front office Manager

8/10 – Goed

Marlyse

Reisde met een groep
Bonjour, cela a été ma première fois dans cet hôtel tout était parfait sauf que jai eu très chaud pendant la nuit il n'ya pas de ventilateur ni de climatisation et ce jour il a fait extrêmement chaud. Ce n'étais pas du toyt confortable de transpirer pendant la nuit jai été obligé d'ouvrir la fenêtre pour avoir un peu d'air.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Robbejan Vandewiele, Responsable réception op 21 aug 2023
Chère Hôte,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de rédiger ce commentaire.Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez trouvé notre hôtel parfait. Cependant, nous sommes désolés d'apprendre que vous avez eu chaud pendant la nuit. Nous précisons que nous avons des chambres avec climatisation dans le bâtiment Flanders Inn et au 2ᵉ étage du bâtiment Londres. Lors du check-in, n'hésitez jamais à demander une chambre avec climatisation, nous ferons de notre mieux pour répondre à vos besoins.Nous apprécions également que vous ayez mentionné l'ouverture de la fenêtre pour un peu d'air frais. Nos fenêtres peuvent être ouvertes entièrement pour permettre une meilleure ventilation.Au plaisir de vous accueillir à nouveau très bientôt.Bien à vous,Robbejan Vandewiele, Responsable réception

6/10 – Redelijk

Mireille

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Robbejan Vandewiele, Front office Manager op 9 aug 2023
Kære MireilleMange tak for anmeldelsen af dit ophold på vores hotel,Holiday Inn Paris Montmartre, Paris , og for du valgte at booke hos os.Vi er glade for at du bookede dit ophold hos netop os. Vi beklager at vi over en bred vifte ikke levede op til dine forventninger og har delt kritikken med personalet for at rette op på alle områder.Det vil altid være en glæde at byde velkommen tilbage.Robbejan Vandewiele, Front office Manager

10/10 – Uitstekend

Jan

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Robbejan Vandewiele, Front office Manager op 1 jul 2023
Kära Jan,tack för ert fina omdöme efter er vistelse hos oss.Det här fina omdömet representerar allt vi vill att våra gäster ska känna efter ett besök hos oss. Tack för rekommendationen och vi hoppas att ni får chans att besöka oss igen snart! Med vänliga hälsningar,Robbejan Vandewiele, Front office Manager

8/10 – Goed

Anna

2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Robbejan Vandewiele, Front office Manager op 1 jul 2023
Dear Anna,Thank you for sharing your review.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to welcoming you back. Best wishes,Robbejan Vandewiele, Front office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Robbejan Vandewiele, Front office Manager op 17 mei 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your positive feedback.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.We look forward to seeing you again in the future.Kind regards,Robbejan Vandewiele, Front office Manager

8/10 – Goed

Marek

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Robbejan Vandewiele, Front office Manager op 12 okt 2022
Dear Marek,Thanks for sending us your rating.We are happy to have met your requirements.We would certainly like to learn more about that in a private message.We hope to welcome you back for a return visit, Best regards,Robbejan Vandewiele, Front office Manager

10/10 – Uitstekend

Stephen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
excellent service from the late night team - thanks Joss
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Robbejan Vandewiele, Front office Manager op 3 nov 2022
Dear Stephen,Thank you for taking the time to share your opinion with us.We are delighted to hear that we met your expectations. Our team members always go out of their way to ensure they deliver the best service possible.The entire team look forward to welcoming you back on a future visit.Kind regards,Robbejan Vandewiele, Front office Manager