Rishiri Fuji Kanko Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een shuttleservice van/naar de luchthaven en een spa in Rishirifuji

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Rishiri Fuji Kanko Hotel

Lobby
Voorkant van accommodatie
Vergaderruimte
Spa
Traditionele kamer, roken | Een kluis op de kamer, een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi

Beoordelingen

8,6 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Gratis luchthavenshuttle
  • Spa
  • Ontbijt beschikbaar
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Traditionele kamer (Japanese Room )

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een ligbad
  • 15 m²
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoons futons
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
194-2 Oshidomari Minatomachi, Rishifuji, Hokkaido, 097-0101

In de buurt

  • Misaki-uitkijkpunt bij de Peshi-kaap - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Yuhigaoka-uitkijkpunt - 2 min. rijden - 1.7 km
  • Oshidomari Trail - 5 min. rijden - 3.1 km
  • Museum Rishiricho - 27 min. rijden - 29.5 km

Lokaal vervoer

  • Rishiri (RIS) - 9 min. rijden

Restaurants

  • ‪利尻らーめん味楽 - ‬12 min. rijden
  • ‪笑う門 - ‬6 min. wandelen
  • ‪力丸 - ‬11 min. wandelen
  • ‪島の母さんの味 さとう - ‬6 min. wandelen
  • ‪名取本店 - ‬8 min. wandelen

Over deze accommodatie

Rishiri Fuji Kanko Hotel

Hoogtepunten van de accommodatie
Een shuttleservice van/naar de luchthaven, een openbaar binnenbad (geen mineraalbron) en een wasserij verwelkomen je bij Rishiri Fuji Kanko Hotel. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt en diner. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een uitgebreid ontbijt (toeslag), warmwaterbronnen ter plaatse en een cadeauwinkel
  • Een kluis bij de receptie, een waterkoeler en een lift
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Rishiri Fuji Kanko Hotel bieden voordelen zoals airconditioning, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met diepe ligbaden en bidets
  • Koelkasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tussen 14.00 uur en 15.00 uur
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks uitgebreid ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 08.30 uur: JPY 2.000 per persoon
  • Een restaurant
  • Kaiseki-maaltijd

Dingen om te doen

  • Warmwaterbronnen

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Gemeenschappelijke microgolfoven
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Receptie met beperkte openingsuren
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Spa

  • Afzonderlijke ruimtes voor mannen en vrouwen in het openbare badhuis
  • Het openbare badhuis is geopend van 17.30 uur tot 23.00 uur
  • Openbaar binnenbad (geen mineralen)
  • Openbare overdekte warmwaterbron (onsen)
  • Spadiensten
  • Warmwaterbronnen
  • Yukata (Japanse zomerkimono)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv

Eten en drinken

  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Tatamivloer (geweven matten)
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 18.30 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 07.00 uur tot 23.00 uur.
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 18.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer JPY 2000 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken

Accommodatie ook bekend onder de naam

Rishiri Fuji Kanko Hotel
Fuji Kanko Hotel
Rishiri Fuji Kanko
Rishiri Fuji Kanko Hotel Rishifuji
Rishiri Fuji Kanko Rishifuji
Rishiri Fuji Kanko
Hotel Rishiri Fuji Kanko Hotel Rishifuji
Rishifuji Rishiri Fuji Kanko Hotel Hotel
Hotel Rishiri Fuji Kanko Hotel
Rishiri Fuji Kanko Rishifuji
Rishiri Fuji Kanko Hotel Hotel
Rishiri Fuji Kanko Hotel Rishifuji
Rishiri Fuji Kanko Hotel Hotel Rishifuji

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Rishiri Fuji Kanko Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Rishiri Fuji Kanko Hotel voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Rishiri Fuji Kanko Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 18.30 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Rishiri Fuji Kanko Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Biedt Rishiri Fuji Kanko Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, op verzoek is tussen 14.00 uur en 15.00 uur een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar staat Rishiri Fuji Kanko Hotel?

Dit hotel in Rishirifuji ligt op 2 km afstand van Misaki-uitkijkpunt bij de Peshi-kaap en Yuhigaoka-uitkijkpunt. Ook Oshidomari Trail en Pon-berg liggen op 5 km afstand.

Beoordelingen over Rishiri Fuji Kanko Hotel

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 9 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 7 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 18 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

フレンドリーで静か

航空便の欠航で宿泊のキャンセル、手荷物保管など、すっかりお世話になってしまいましたがとても気持ちよく対応していただき感謝しています。フェリーターミナルからも近く、館内も静かで安眠できました。このフェリーターミナルの二階の港に面した食堂、とても景色がよくおすすめです。
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
ロケーションは最高。フロントの対応がとても親切。朝食はいまいち
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

フェリー港から至近

フェリーターミナルから近く、観光バスやレンタカーの利用にも便利。食事は美味しかったです。朝食時間(ビュッフェ)が8:30まででしたが、9時まであると良かったです。夏の星観測は参加して良かったです。
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

CHON SENG

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

個人旅行者, 秋田

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
フロントの方の態度が邪魔くさそうでにため息交じりで話されていました。 料理も良くなかったです。 毛ガニはパサパサしていて、鮭のけんちん汁と書いてあったのですが鮭はといえば 5ミリ四方の厚さ1ミリ程度の薄っぺらい鮭が2~3枚でした ご飯お変わりできますとのことでお変わりしたら入れ物の底を這うような量しか入ってませんでした。 若いスタッフの方やお布団引いてくれる方などはとてもさわやかで素敵な方でしたので残念です。
1 nacht verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Norifumi

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

素晴らしい

1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is located just across the road from the main ferry terminal. Staff members provided service that felt personal despite the language barrier. The hotel also offers an amazing dinner spread.
3 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
スタッフの方がとても親切でした。
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

鴛泊港フェリーターミナルの目の前にあるホテル

鴛泊港フェリーターミナルから徒歩にすると数分、ターミナルからも「あっ、ホテル」と見えるところにあり、観光バス、路線バス、フェリー利用に関しては、とても便利です。数は限られますが、レンタル自転車もあり、ちょっとしたサイクリング体験も可能です。夜には、ガイドさんによる利尻島の花を紹介してくれるスライドショーも開かれます。スライドショーは、島内散策の前に必見です。
3 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

素晴らしい

港の真ん前で立地が最高。部屋、大浴場、設備など全く文句なし。特に夕食が素晴らしい。
1 nacht verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Winnie, Taipei

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
靠近碼頭的好飯店。熱心的飯店人員還會幫忙找當地的租車,解決問題。裡面有幾位臺灣去的打工度假員工,也很熱情的主動提供資訊。
1 nacht verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

J, Taiwan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great hotel next to the ferry port

Hotel offered warm airport pick up and drop off service. All staff are friendly and very efficient in handling guests' request. Hotel has 4 bikes and offered free bike rental during day time. The 30 minutes Rishiri area introduction slide show starting at 20:00 is very attractive and informative.
2 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

髭ジージ, 東京都

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Fisher, Taipei

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice hotel close to the ferry terminal

離渡輪碼頭走路5分鐘,很舒適的小飯店,晚餐是套餐式的,不錯吃,早餐自助餐弱掉,種類選擇少了點,房間沒有冷氣,夏天有點熱,但飯店直接有準備電風扇放在房裡,感覺就ok
1 nacht verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

avis, HK

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice hotel and close to the pier

The staff is helpful and polite. The room is big and comfortable. The dinner is really delicious.
1 nacht verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

Gustav

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

I love this hotel!

This was one of the best hotel experience of my life. I would rather stay here than any 5-star hotel. The staff was exceptional. They took time out of their day to teach me Japanese, they lent us 3 bikes to use for free, and they were funny, positive, and helpful. Did I mention they have very competitive pricing, ideal location for hiking and transit, and hot springs? If you are visiting Rishiri, stay here.