Rishiri Fuji Kanko Hotel
Hotel met een shuttleservice van/naar de luchthaven en een spa in Rishirifuji
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Rishiri Fuji Kanko Hotel





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Room ) laden

Traditionele kamer (Japanese Room )
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een ligbad
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

194-2 Oshidomari Minatomachi, Rishifuji, Hokkaido, 097-0101
Over deze accommodatie
Rishiri Fuji Kanko Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Island Inn Rishiri
Island Inn Rishiri
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 39 beoordelingen
De prijs is € 129
17 aug - 18 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer JPY 2000 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Rishiri Fuji Kanko Hotel
Fuji Kanko Hotel
Rishiri Fuji Kanko
Rishiri Fuji Kanko Hotel Rishifuji
Rishiri Fuji Kanko Rishifuji
Rishiri Fuji Kanko
Hotel Rishiri Fuji Kanko Hotel Rishifuji
Rishifuji Rishiri Fuji Kanko Hotel Hotel
Hotel Rishiri Fuji Kanko Hotel
Rishiri Fuji Kanko Rishifuji
Rishiri Fuji Kanko Hotel Hotel
Rishiri Fuji Kanko Hotel Rishifuji
Rishiri Fuji Kanko Hotel Hotel Rishifuji
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Rishiri Fuji Kanko Hotel
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,4/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
28 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
フェリー港から至近
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
CHON SENG
22 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHON SENG
1 nacht verbleven in juli 2019
4/10 – Matig
個人旅行者, 秋田
Reisde met familie
19 jul 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
個人旅行者
1 nacht verbleven in juli 2019
4/10 – Matig
Norifumi
20 jun 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
素晴らしい
Norifumi
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
鴛泊港フェリーターミナルの目の前にあるホテル
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
素晴らしい
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Winnie, Taipei
7 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Winnie
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
J, Taiwan
6 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel next to the ferry port
J
2 nachten verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
髭ジージ, 東京都
8 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
髭ジージ
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Fisher, Taipei
23 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel close to the ferry terminal
Fisher
1 nacht verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
avis, HK
26 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel and close to the pier
avis
1 nacht verbleven in juli 2017
10/10 – Uitstekend
Gustav
13 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer