Rio Hotel
Koloniale accommodatie met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een balkon
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2019
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Een balkon
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2019
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior suite laden

Superior suite
Hoogtepunten
Een balkon
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2019
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2019
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Designer toiletartikelen
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2019
Verduisterende gordijnen
Pillowtop
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Designer toiletartikelen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Pichincha 21-56 y 10 de Agosto (esq), Riobamba
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Montecarlo Riobamba
Hotel Montecarlo Riobamba
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
8.8 van 10, Uitstekend, 28 beoordelingen
De prijs is € 38
7 aug - 8 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Nationale btw (15%). Niet-inwoners met een geldig paspoort en toeristenvisum zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (15%).
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Feesten of groepsevenementen ter plaatse zijn ten strengste verboden
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Er is ter plaatse beperkt warm water beschikbaar.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Deze accommodatie staat geen alcoholische dranken toe.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
RIO HOTEL Riobamba
RIO Riobamba
RIO HOTEL Hotel
RIO HOTEL Riobamba
RIO HOTEL Hotel Riobamba
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Rio Hotel
Beoordelingen
7,8
Goed
8,4/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
16 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
César
Zakenreiziger, Reisde met familie
1 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
César
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Janneth
Zakenreiziger
12 mrt 2022
Janneth
2 nachten verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Juan
31 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gran servicio !
Juan
2 nachten verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Rolando
Zakenreiziger
23 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un sitio céntrico para hospedarse en Riobamba




Rolando
4 nachten verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Christian
30 jul 2021
Christian
1 nacht verbleven in juli 2021
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 jun 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Stephan
Reisde met familie
17 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Stephan
1 nacht verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
Jaime
Zakenreiziger
6 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jaime
1 nacht verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
Pablo
Zakenreiziger
6 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pablo
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Peter
11 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Zentral gelegenes Hotel
Peter
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
wayne
29 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
wayne
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Delphine
14 nov 2019
Positief: Personeel en service
Great stay for Tren del Hielo
Delphine
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Marcelo, Quito
Reisde met partner
14 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marcelo
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Juan Manuel
16 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bueno
Juan Manuel
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Axel
6 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Axel
1 nacht verbleven in maart 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
2 mrt 2018
Negatief: Personeel en service
Not the luxury hotel they call themselves
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
edison
5 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enjoy trip
edison
1 nacht verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
edison
31 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
edison
1 nacht verbleven in januari 2018
6/10 – Redelijk
Kohei
31 dec 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Kohei
1 nacht verbleven in december 2017
8/10 – Goed
Gilles
24 mrt 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel sympa et propre
Gilles
10/10 – Uitstekend
Gene, Washington State
31 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Hotel in good location
Gene
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
6 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service
Good location, good breakfast
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Antony, Guayaquil
6 nov 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Desayuno
Antony
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
1 sep 2016
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer