ibis Riga Centre
Hotel met een 24-uurs businesscentrum en een 24-uurs receptie in Riga
Fotogalerie voor ibis Riga Centre





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 52
inclusief belastingen en toeslagen
4 nov - 5 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed laden

Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed
8,2 van 10
Zeer goed
(32 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 eenpersoonsbed laden

Standaard kamer, 1 eenpersoonsbed
7,4 van 10
Goed
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Alle foto's voor Premium kamer, 1 tweepersoonsbed laden

Premium kamer, 1 tweepersoonsbed
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een espressoapparaat
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

Hampton By Hilton Riga Airport
Riga
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 416 beoordelingen
De prijs is € 61
inclusief belastingen en toeslagen
11 nov - 12 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Marijas Iela 5, Riga, LV 1050
Over deze accommodatie
ibis Riga Centre
Gelijkaardige accommodaties

Opera Hotel
Opera Hotel
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
8.2 van 10, Zeer goed, 1.003 beoordelingen
De prijs is € 48
inclusief belastingen en toeslagen
18 nov - 19 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 0.89 per persoon, per nacht, voor maximaal 10 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 12.00 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 25 per voertuig (enkele reis, voor maximum 4 personen)
- Toeslag voor huisdieren: EUR 20 per huisdier (varieert op basis van verblijfsduur)
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van ALLSAFE (Accor Hotels) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent een officiële sterrenclassificatie toe aan accommodaties in Letland. Deze accommodatie is beoordeeld met 3 star Superior en wordt op deze website weergegeven als een accommodatie met 3,5.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ibis Riga Centre Hotel
Ibis Riga Centre opening June 2016 Hotel
Ibis Riga Centre opening June 2016
Ibis Riga Centre (opening June 2016)
ibis Riga Centre Riga
ibis Riga Centre Hotel
ibis Riga Centre Hotel Riga
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over ibis Riga Centre
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
17 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Franciscus Hendrikus
18 aug 2023
Franciscus Hendrikus
3 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Laurens
Reisde met partner
30 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laurens
2 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Moussa
27 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Moussa
2 nachten verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 feb 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Mariel, rotterdam, nl
12 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mariel
3 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Stella
21 okt 2017
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Stella
2 nachten verbleven in oktober 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
28 aug 2017
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2017
10/10 – Uitstekend
kamal
Reisde met een groep
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kamal
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Edwin
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edwin
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Thavorn
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Thavorn
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Alejandro
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alejandro
3 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Aleksejs
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Aleksejs
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Karsten
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karsten
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Emily
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emily
2 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Riikka
25 sep 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten



Riikka
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Rebecca
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rebecca
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
kamal
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
kamal
4 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Michal
22 sep 2025
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Michal
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Alen
Reisde met een groep
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alen
4 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Adis
Reisde met een groep
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Adis
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Philip
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Philip
4 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Nicolò
21 aug 2025
Positief: Personeel en service
Nicolò
3 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Riina
Reisde met een groep
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Riina
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Ville-Veikko Antero
Reisde met een groep
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ville-Veikko Antero
3 nachten verbleven in juli 2025












