Mangrove Hotel
Hotel met 2 restaurants en gratis valetparkeerservice in Ras Al Khaimah
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Mangrove Hotel





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Presidentiële suite laden

Presidentiële suite
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een douche met hydromassage
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Televisie
Aparte slaapkamer
Een ligbad
Een haardroger
Een bidet
Een douche met hydromassage
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Televisie
Aparte slaapkamer
Een ligbad
Een haardroger
Een bidet
Een douche met hydromassage
Alle foto's voor Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Televisie
Aparte slaapkamer
Een ligbad
Een haardroger
Een bidet
Een douche met hydromassage
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Televisie
Aparte slaapkamer
Een ligbad
Een haardroger
Een bidet
Een douche met hydromassage
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Televisie
Aparte slaapkamer
Een ligbad
Een haardroger
Een bidet
Een douche met hydromassage
Misschien vind je dit ook leuk

DoubleTree by Hilton Resort & Spa Marjan Island
Al Marjan Eiland
- Op privéstrand
- Zwembad
- All-inclusive
- Spa
8.0 van 10, Zeer goed, 562 beoordelingen
De prijs is € 133
inclusief belastingen en toeslagen
20 jul - 21 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Ras al Khaimah, P O Box 2035, Ras Al Khaimah, 2035
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hilton Garden Inn Ras Al Khaimah
Hilton Garden Inn Ras Al Khaimah
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.2 van 10, Zeer goed, 546 beoordelingen
De prijs is € 58
inclusief belastingen en toeslagen
20 jul - 21 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante waarborg: AED 150 per nacht
- De stad heft de volgende belasting: AED 15.00 per accommodatie, per nacht.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer AED 50 voor volwassenen en AED 30 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: AED 250 per persoon (enkele reis)
- Kindertarief voor de luchthavenshuttle: AED 250 (retour), (van 7 tot 11 jaar oud)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Je dient de creditcard waarmee je hebt geboekt, bij het inchecken te tonen.
Lokale gasten dienen een geldig identiteitsbewijs voor de Emiraten te kunnen overleggen. Toeristen dienen bij het inchecken hun paspoort te laten zien.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 08.00 uur tot 18.00 uur
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Mangrove
Mangrove Bin Majid Hotel Ras Al Khaimah
Mangrove Hotel Ras Al Khaimah
Mangrove Ras Al Khaimah
Mangrove Hotel Bin Majid Hotels Resorts Ras Al Khaimah
Mangrove Hotel Bin Majid Hotels Resorts
Mangrove Bin Majid Hotels Resorts Ras Al Khaimah
Mangrove Bin Majid Hotels Resorts
Mangrove Bin Majid Hotel
Mangrove Bin Majid Ras Al Khaimah
Mangrove Bin Majid
Bin Majid Mangrove Hotel
Bin Majid Mangrove
Mangrove Hotel by Bin Majid Hotels Resorts
Mangrove by Bin Majid
Mangrove Hotel Hotel
Mangrove Hotel Ras Al Khaimah
Mangrove Hotel Hotel Ras Al Khaimah
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Mangrove Hotel
Beoordelingen
7,6
Goed
7,6/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
27 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
ALSHEHAB
8 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ALSHEHAB
10 nachten verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Ahmed
Reisde met een groep
29 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ahmed
1 nacht verbleven in januari 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Abdul
Reisde met familie
30 okt 2021
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Abdul
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Ali
Reisde met familie
10 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ali
3 nachten verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Hasan
6 mei 2021
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Hasan
1 nacht verbleven in januari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best lake view
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met familie
4 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Abdulaziz
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
2 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Abdulaziz
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 okt 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
reasonable hotel
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Jasem
2 jun 2019
Positief: Comfort kamer
Jasem
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Mohamed Rizan
22 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mohamed Rizan
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Easa
15 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Easa
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Khawla
12 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Khawla
1 nacht verbleven in januari 2019
4/10 – Matig
Sandra, Lahti, fi
24 dec 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Sandra
7 nachten verbleven in december 2018
4/10 – Matig
Loan, Geneva
22 nov 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Loan
1 nacht verbleven in november 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Nada
23 aug 2018
Very disappointed
Nada
1 nacht verbleven in augustus 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
3 jun 2018
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
En voi suositella
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
AHMED
29 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AHMED
8/10 – Goed
Khalid
29 apr 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Khalid
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Enas, Austria
7 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Swimming pool
Enas
6 nachten verbleven in maart 2018