Hotel Borj Rabat – A member of Barcelo Hotel Group

5.0-sterrenaccommodatie
Luxe hotel met 2 restaurants en een healthclub

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Borj Rabat – A member of Barcelo Hotel Group

Een seizoensgebonden buitenzwembad
Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek
Dakterras
Lobby
Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Zwembad
  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeren inbegrepen
  • Spa
  • Fitnessruimte
De huidige prijs is € 124
inclusief belastingen en toeslagen
8 aug - 9 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Badjassen
Een haardroger
Een privébadkamer
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 queensize bed

Deluxe kamer, uitzicht

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Badjassen
Een haardroger
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 queensize bed

Junior suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een bidet
Badjassen
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Badjassen
Een haardroger
Een privébadkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Badjassen
Een haardroger
Een privébadkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 2 eenpersoonsbedden

Junior suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Badjassen
Een haardroger
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Badjassen
Een haardroger
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe suite

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een bidet
Badjassen
Een haardroger
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Place Sidi Makhlouf, Rabat, 10000

In de buurt

  • Hassan-toren - 5 min. wandelen - 0.5 km
  • Marina Bouregreg Salé - 9 min. wandelen - 0.4 km
  • Strand van Rabat - 20 min. wandelen - 1.7 km
  • Kasbah des Oudaias - 20 min. wandelen - 1.7 km
  • Parlementsgebouw van Marokko - 2 min. rijden - 2.2 km

Lokaal vervoer

  • Place du 16 Novembre Tram Stop - 1 min. wandelen
  • Station Rabat Ville - 19 min. wandelen
  • Luchthaven Rabat-Salé (RBA), Marokko - 15 min. rijden

Restaurants

  • ‪La rive - Marina Bouregreg - ‬20 min. wandelen
  • ‪MarinaSla - ‬3 min. rijden
  • ‪Cafe Nefertiti - ‬7 min. wandelen
  • ‪Dar El Medina - ‬12 min. wandelen
  • ‪Le Dhow | Restaurant - Lounge - ‬11 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Borj Rabat – A member of Barcelo Hotel Group

Hotel met een luxe stijl niet ver van Hassan-toren
Hotel Borj Rabat – A member of Barcelo Hotel Group bevindt zich dicht bij Marina Bouregreg Salé en Kasbah des Oudaias en biedt een dakterras, shoppen ter plaatse en een kapsalon. Geniet van een sauna of een Turks bad/hammam om tot rust te komen en verwen jezelf met een body scrub, een massage of een lichaamsbehandeling. Geniet van Marokkaanse gerechten en meer bij de 2 restaurants ter plaatse. Gratis wifi in de kamer, een droogkuis/wasserijservice en een open haard in de lobby zijn beschikbaar voor alle gasten.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Een seizoensgebonden buitenzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), snelle uitcheckservice en snelle incheckservice
  • Conciërgeservice, een 24-uurs receptie en koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte
Kamervoorzieningen
Alle 192 kamers bieden volop comfort met 24-uurs roomservice en laptopwerkplekken, bovenop leuke bijkomstigheden zoals airconditioning en badjassen.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Bidets, badkuipen of douches en haardrogers
  • Televisies met satellietzenders
  • (kleer)kasten, kinderopvang en verwarming

Talen

Arabisch, Engels, Frans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.30 uur: EUR 19 voor volwassenen en EUR 9,50 voor kinderen
  • 2 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Veranda

Dingen om te doen

  • Fitnesscentrum
  • Sauna
  • Seizoensgebonden buitenzwembad
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Kinderopvang op de kamer
  • Seizoensgebonden buitenzwembad
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Geldautomaat
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentieruimte

Buiten

  • Barbecue
  • Dakterras

Spa

  • 2 behandelingsruimtes
  • Body scrubs
  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Turks bad
  • Zwangerschapsmassages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte
  • Open haard in de lobby

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Badjassen
  • Bidet
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor vroeg inchecken wordt een toeslag aangerekend
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 3.66 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 19 voor volwassenen en EUR 9.5 voor kinderen
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het seizoensgebonden zwembad is geopend van 01 januari tot 31 augustus
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Farah Golden Tulip Rabat
Golden Tulip Farah
Golden Tulip Farah Hotel
Golden Tulip Farah Hotel Rabat
Golden Tulip Farah Rabat
Golden Tulip Rabat
Golden Tulip Farah Rabat Hotel Rabat
Golden Tulip Farah Rabat Hotel
Rabat Golden Tulip
Farah Rabat Hotel
Farah Rabat
Borj Rabat – Of Barcelo Group
Hotel Rabat – A member of Barceló Hotel Group
Hotel Borj Rabat – A member of Barcelo Hotel Group Hotel
Hotel Borj Rabat – A member of Barcelo Hotel Group Rabat
Hotel Borj Rabat – A member of Barcelo Hotel Group Hotel Rabat

Veelgestelde vragen

Beschikt Hotel Borj Rabat – A member of Barcelo Hotel Group over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een seizoensgebonden buitenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Borj Rabat – A member of Barcelo Hotel Group?

Vandaag, 2 aug. 2025, kost een verblijf bij Hotel Borj Rabat – A member of Barcelo Hotel Group van één nacht voor twee volwassenen op 8 aug. 2025 min. € 116,90, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Borj Rabat – A member of Barcelo Hotel Group?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hotel Borj Rabat – A member of Barcelo Hotel Group voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hotel Borj Rabat – A member of Barcelo Hotel Group inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Borj Rabat – A member of Barcelo Hotel Group uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat Hotel Borj Rabat – A member of Barcelo Hotel Group?

Dit luxe hotel ligt in Quartier Hassan, op 2 km afstand van Hassan-toren, Parlementsgebouw van Marokko en Kasbah des Oudaias. Ook Strand van Rabat en Marina Bouregreg Salé liggen op 2 km afstand. Place du 16 Novembre Tram Stop ligt op maar 2 minuten wandelen en naar Pont Hassan II Tram Stop is het 6 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Borj Rabat – A member of Barcelo Hotel Group

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 57 van 268 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 77 van 268 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 62 van 268 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 37 van 268 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 35 van 268 beoordelingen

7,0/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Dounia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

saliha

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dicht
2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel heel vriendelijk en doe alles om u te vrede zijn.moest ik terug naar Rabat zal ik zeker terug booken
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Personnel heel vriendelijk maar niet 5 sterren waard zeker 4 of zelf nog maar 3
2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Vincent, Antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Up-scale zakenhotel, duur voor verouderde kamers

Zakenhotel ligt vlak aan Hassan-toren en mausoleum in drukke autobuurt. Oude stad op wandelafstand. Hotel voldoet aan alle eisen voor 5* accommodatie (mooie kamers, ruime badkamer, groot zwembad, chique bars en restaurants, statige gemene delen) maar hotel heeft wel haar beste tijd gehad. Kamers mogen gerenoveerd worden. Leuk verblijf maar duur in verhouding tot andere hotels in Marokko.

4/10 – Matig

Paulinus, Dronten

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Beslist geen 5 sterren!

Beslist geen 5 sterren (misschien Marokaanse). Personeel spreekt zeer matig engels. Service moeten ze nog leren. Locatie prima, vlak bij Medina en haven. Kamers ouderwets. Hotel kan wel een opknapbeurt gebruiken.

6/10 – Redelijk

Matthijs, Hellevoetsluis

Positief: Netheid

Goede ligging nabij bezienswaardigheden.

De luchtbehandeling kan storend hoorbaar zijn. Kan natuurlijk ook uit of laag maar dan wordt het te warm. De werking van de airco is sowieso twijfelachtig. De kamer is ruim, redelijk schoon en rookvrij. In het hotel zelf wordt wel gerookt bij de bar en in de grote animatie-zaal nabij de ingang. De balie is onderbezet. De mannen achter de balie verwijzen naar één vrouwelijk baliemedewerker die het maar moet doen. Zij is handig maar laat niet echt blijken dat het prettig is om een klant te helpen. Mijn Mastercard wekte verbazing en ze was benieuwd of die wel zou werken. 'Nog nooit gezien' zei ze letterlijk. Als een Europeaan voel ik mij niet echt thuis. De wijze waarop sjeik -achtige geklede mannen hier als gast worden behandeld verschilt nogal in mijn gevoel. De piccolo deed het uitstekend. Ik begrijp dat hij ook afhankelijk is van de tip maar de wijze van zijn klant-benadering is een voorbeeld voor de rest. Eén keer avonds gebruik gemaakt van het buffet: geen aanrader, zeker niet in vergelijking van de prijs kwaliteit die je krijgt in nabijgelegen restaurants aan de riviermonding: die zijn de helft in prijs en absoluut een aanrader! Zorg voor voldoende Dirham-munten. De afstandbediening van de TV werkte niet, ook niet na vervanging. Voor mij niet echt storend want de programma's zijn niet echt voor Europese gasten. Het water is smerig met veel chloor dus zorg voor bronwater. Het hotel is ca 10x duurder per liter dan de winkel. Taxi's: eerst prijs afspreken, dan pas instappen.

8/10 – Goed

Madiha

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

6/10 – Redelijk

Michiel

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Groot hotel op een goede plek.

Check-in verloopt nogal omslachtig, gezellige bar, Italiaans restaurant blijkt buffet (jammer!), de panoramabar is ongezellig, het ruikt onprettig in de gangen en in de kamer. Zeer ruime kamer met twee twijfelaars.

2/10 – Ontzettend slecht

cornelis, ede

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

bad internet for business use

This outdated hotel doesn't have a proper working internet system. Don't use the hotel for busines purpose Staff is not friendly

2/10 – Ontzettend slecht

Majed, San Antonio

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic location Miserable facilities and forneture Very good staff
2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Jacqueline

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Roylan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
For being a five star hotel, i expected more. The first room, horrible view and condition, we changed rooms, much better.
4 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Andrea

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Andrew

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was a little dated and run down. The room service was extremely slow, 1 hr wait for food and 40min for simple bottled drinks on ice.
1 nacht verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Bahria

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Majd

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Mohammed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muito bom !
3 nachten verbleven in januari 2025

4/10 – Matig

Shawn

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is dated, needs an update.
1 nacht verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Leyla, Longueuil

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I do not recommend this hotel. From the moment we arrived, the experience was disappointing. It took over an hour to get our rooms, and the digital key cards were a constant issue. Each time I went to my room, the card wouldn’t work, forcing me to return to reception to reactivate it. Combined with a painfully slow elevator, this became incredibly frustrating. The room itself was outdated, with old furniture and surfaces covered in dust, including inside the closet. The quality of the toilet paper was extremely poor, and there was no coffee maker in the room. The provided instant coffee was of very low quality and wasn’t replenished daily. The breakfast buffet was disappointing, with a very limited selection that was repetitive, and on some days, even fewer options were available. Service during breakfast was also very slow. Overall, the hotel does not offer value for the money. The staff were unfriendly, and you should not expect a greeting or a smile from them. It was clear they didn’t care much about customer satisfaction or the quality of their service. This is definitely not a 5-star hotel.
6 nachten verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

Francisco José

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Normal

Hotel habitaciones envejecidas, situacion excelente, servicio normal,
11 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Franck

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L'hôtel est placé à un carrefour stratégique de la ville, et facilement accessible depuis les axes principaux. son plus son toit terrasse avec piscine. En général l'hotel mériterait un petit coup de rafraichissement, mais il est très correcte et le personnel est acceuillant et serviable
2 nachten verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

Hamed

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service

Good

The hotel is good, but the furniture is very old, the location of the hotel is very excellent in the city and close to all shops and Old markets
4 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Kristina

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

Adam

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Old mobilia and bad it’s so bad it’s not good
1 nacht verbleven in oktober 2024