Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Suite, uitzicht op de stad laden

Suite, uitzicht op de stad
Hoogtepunten
Een balkon
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Ventilator
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, uitzicht op de stad laden

Superior tweepersoonskamer, uitzicht op de stad
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Ventilator
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Suite, terras, uitzicht op de stad laden

Suite, terras, uitzicht op de stad
Hoogtepunten
Een gemeubileerd balkon of terras
Individueel gemeubileerd
Eigen bubbelbad
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Ventilator
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

75 Triq San Pawl, Rabat, RBT 1208
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

1926 Le Soleil Hotel & SPA
1926 Le Soleil Hotel & SPA
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
8.8 van 10, Uitstekend, 950 beoordelingen
De prijs is € 181
inclusief belastingen en toeslagen
6 aug - 7 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante waarborg: EUR 60 per accommodatie per verblijf
- De stad heft de volgende belasting: EUR 0.50 per persoon, per nacht, voor maximaal 10 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
- Bestemmingstoeslag: EUR 0.50 per persoon per nacht
- Schoonmaakkosten: EUR 30.0 per accommodatie, per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 30 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
- Extra bedden zijn beschikbaar tegen een toeslag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een EHBO-koffer en buitenverlichting
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Kinderen t/m 14 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Casa Azzopardi Guesthouse Rabat
Casa Azzopardi Guesthouse
Casa Azzopardi Rabat
Casa Azzopardi
Casa Azzopardi Suites Rabat
Casa Azzopardi Suites Guesthouse
Casa Azzopardi Suites Guesthouse Rabat
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Casa Azzopardi Suites
Beoordelingen
10
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
10/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
21 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Richard
6 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect place to stay in Rabat
Richard
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Fernando, London
12 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fernando
7 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Mats
Reisde met familie
7 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mats
4 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Lisa
27 dec 2023
Lisa
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Hayley
Reisde met partner
2 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hayley
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Julian
Reisde met partner
30 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julian
2 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Sarah
5 sep 2022
Sarah
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Lindsay
1 jul 2022
Lindsay
2 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
laurent
23 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
topissime
laurent
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Joakim
9 nov 2021
Joakim
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Luc
4 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luc
3 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Ashanti
11 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location
Ashanti
4 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Erik
7 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenient and pleasant experience.
Erik
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Lene
26 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lene
7 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Catt
Reisde met partner
2 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Catt
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Kirsty
23 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kirsty
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
John C
10 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect location!
John C
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Dan, Paris
Reisde met partner
15 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dan
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in februari 2019