Hotel Las Tres Banderas
Koloniale accommodatie met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Plasmatelevisie
Gerenoveerd in 2020
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Familie villa, 1 slaapkamer, keuken, uitzicht op tuin laden

Familie villa, 1 slaapkamer, keuken, uitzicht op tuin
Hoogtepunten
Balkon of terras
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Keuken
Een koelkast/vriezer
Een eettafel
Plasmatelevisie
Alle foto's voor Huisje laden

Huisje
Hoogtepunten
Balkon of terras
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Plasmatelevisie
Gerenoveerd in 2020
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Studio suite laden

Studio suite
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Minikoelkast
Smart-tv
Gerenoveerd in 2020
Aparte slaapkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Road to Manuel Antonio, Quepos, Puntarenas, 60601
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Oceanfront Hotel Verde Mar direct access to the beach
Oceanfront Hotel Verde Mar direct access to the beach
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
7.8 van 10, Goed, 488 beoordelingen
De prijs is € 53
inclusief belastingen en toeslagen
29 jul - 30 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: CRC 9000 per huisdier, per nacht
- Toeslag voor laat uitchecken: CRC 12000
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Las Tres Banderas
Hotel Las Tres Banderas Manuel Antonio
Hotel Tres Banderas
Las Banderas Hotel
Las Tres Banderas
Las Tres Banderas Manuel Antonio
Tres Banderas
Hotel Las Tres Banderas Costa Rica/Manuel Antonio National Park
Hotel Las Tres Banderas Costa Rica/Manuel Antonio
Las Tres Banderas Hotel
Hotel Las Tres Banderas Hotel
Hotel Las Tres Banderas Quepos
Hotel Las Tres Banderas Hotel Quepos
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Las Tres Banderas
Beoordelingen
7,8
Goed
7,8/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
19 nov 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Alexandre
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexandre
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Chris
Reisde met een groep
14 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable and relaxing stay
Chris
6 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Rodrigo
Reisde met een groep, Reisde met familie
10 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pueden mejorar la entrada
Rodrigo
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Silvia
8 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Silvia
3 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Terry
22 jun 2024
Terry
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Ezequiel
10 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ezequiel
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Sidney
20 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sidney
5 nachten verbleven in mei 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Tasha
23 apr 2024
Negatief: Personeel en service
Tasha
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Jean-Marc
Reisde met een groep
26 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect choice
Jean-Marc
8 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Thomas
3 mrt 2024
Thomas
2 nachten verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
faritha
Reisde met familie
27 feb 2024
Negatief: Voorzieningen
faritha
2 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Rafael Angel
6 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Rafael Angel
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Lixiang
28 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lixiang
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Sabrina
Reisde met partner
23 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Sabrina
2 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Kevin
20 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
6 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Carlos
5 sep 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comodidad en el Hotel
Carlos
1 nacht verbleven in september 2023
4/10 – Matig
Shane
18 jul 2023
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Shane
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Charlene
Reisde met een groep
11 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charlene
4 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
David
3 apr 2023
David
1 nacht verbleven in april 2023
6/10 – Redelijk
Martin
28 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Martin
4 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super cute, amazing mixologist
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2023
6/10 – Redelijk
Marlene
Reisde met partner
18 feb 2023
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Marlene
3 nachten verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
VALERIE
Reisde met een groep
15 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon rapport qualité prix
VALERIE
2 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Kayla
Reisde met een groep
20 jan 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kayla
1 nacht verbleven in januari 2023