Particuliere eigenaar
Chanakya BNR hotel
Hotel met gratis ontbijt en gratis valetparkeerservice in Puri
Fotogalerie voor Chanakya BNR hotel





Beoordelingen
7,0 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 67
inclusief belastingen en toeslagen
6 jan - 7 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Alle foto's voor Superior kamer, 1 kingsize bed laden

Superior kamer, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Chakra Tirtha Rd, Puri, OD, 752002
Over deze accommodatie
Chanakya BNR hotel
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Niladri Premium
Hotel Niladri Premium
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Kinderzwembad
8.0 van 10, Zeer goed, 11 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar, d.w.z. een persoon die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep. De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Voor je boeking geldt het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Chanakya BNR hotel Puri
Chanakya BNR Puri
Chanakya BNR
Chanakya BNR hotel Puri
Chanakya BNR hotel Hotel
Chanakya BNR hotel Hotel Puri
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Chanakya BNR hotel
Beoordelingen
7,0
Goed
6,8/10
Netheid
6,8/10
Personeel en service
6,4/10
Voorzieningen
6,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
4,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
19 mrt 2025
3 nachten verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
soumen
Reisde met familie
10 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
soumen
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Evelyn
27 mei 2024
Evelyn
1 nacht verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
Ramnendra
Reisde met familie
6 mrt 2022
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ramnendra
3 nachten verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
SBHATT, New Jersey
Reisde met familie
2 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SBHATT
3 nachten verbleven in december 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
26 nov 2019
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019








