The Julius Prague
Luxe hotel met fitnessfaciliteiten en een 24-uurs receptie
Fotogalerie voor The Julius Prague





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 200
inclusief belastingen en toeslagen
9 nov - 10 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
15 van 15 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe studio laden

Deluxe studio
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Keuken
Een koelkast
Een eettafel
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(44 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Minikoelkast
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Gerenoveerd in 2022
Alle foto's voor Suite laden

Suite
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(27 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Keuken
Een koelkast
Alle foto's voor Deluxe suite laden

Deluxe suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Keuken
Een koelkast
Alle foto's voor Penthouse laden

Penthouse
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Keuken
Een koelkast
Alle foto's voor Premium suite laden

Premium suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een gemeubileerde patio
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Alle foto's voor Premium studio laden

Premium studio
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Keuken
Een koelkast
Alle foto's voor Deluxe One-Bedroom Suite With Bathtub laden

Deluxe One-Bedroom Suite With Bathtub
Alle foto's voor Penthouse laden

Penthouse
Alle foto's voor One-Bedroom Suite laden

One-Bedroom Suite
Alle foto's voor Superior King Room laden

Superior King Room
Alle foto's voor Deluxe Studio laden

Deluxe Studio
Alle foto's voor Deluxe Studio With Terrace laden

Deluxe Studio With Terrace
Alle foto's voor One-Bedroom Suite With Terrace laden

One-Bedroom Suite With Terrace
Premium Suite
Misschien vind je dit ook leuk

Novotel Praha Wenceslas Square
Nové Mesto
- Zwembad
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 1.005 beoordelingen
De prijs is € 93
inclusief belastingen en toeslagen
23 nov - 24 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3 Senovážné nám., Prague, Prague, 110 00
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

The Mozart Prague by Accor
The Mozart Prague by Accor
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 234
inclusief belastingen en toeslagen
27 okt - 28 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.04 per persoon, per nacht, voor maximaal 60 nachten.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 30 voor volwassenen en EUR 10 voor kinderen
- Betaald parkeren (overdekt): EUR 35 per nacht (incl. in- en uitrijden)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent een officiële sterrenclassificatie toe aan accommodaties in Tsjechië. Deze accommodatie is beoordeeld met 4 star Superior en wordt op deze website weergegeven als een accommodatie met 4,5 sterren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
The Julius Prague Hotel
The Julius Prague Prague
Julius Meinl House Prague
The Julius Prague Hotel Prague
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Julius Prague
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,8/10
Voorzieningen
10/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Tracy
Reisde met familie
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tracy
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Leighanne
Reisde met familie en kleine kinderen
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leighanne
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
andriannie
Zakenreiziger
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
andriannie
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jay, San Ramon
Reisde met partner
4 okt 2025
Positief: Voorzieningen
Jay
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Lauren
Reisde met partner, Reisde met familie
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lauren
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Rahul
Reisde met familie en kleine kinderen
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rahul
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Francisco
Reisde met partner
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francisco
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Djafar
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Djafar
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Toni
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Toni
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Debrah, London
Zakenreiziger
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Debrah
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
MEGUMI
27 sep 2025
MEGUMI
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Arjuna
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arjuna
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Amy, Kamas
Reisde met partner
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amy
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
harout, st laurent
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
harout
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Donald
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Donald
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Marouane
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marouane
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Vincent
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vincent
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Bernardo
Reisde met partner
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bernardo
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
barry, austin
Reisde met partner
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
barry
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Rohan
Zakenreiziger, Reisde met partner
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rohan
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Shahin
Reisde met partner
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shahin
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
H.D.
Reisde met familie
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
H.D.
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Mie
Reisde met familie
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mie
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Helen
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helen
1 nacht verbleven in augustus 2025

















