Fotogalerie voor Adeba Plus





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer laden

Klassieke tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Comfort kamer laden

Comfort kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

Novotel Praha Wenceslas Square
Nové Mesto
- Zwembad
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 1.005 beoordelingen
De prijs is € 93
inclusief belastingen en toeslagen
17 nov - 18 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

16 Pernerova, Prague, Hlavní mesto Praha, 186 00
Over deze accommodatie
Adeba Plus
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Adeba
Hotel Adeba
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
7.8 van 10, Goed, 467 beoordelingen
De prijs is € 44
inclusief belastingen en toeslagen
4 nov - 5 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.04 per persoon, per nacht, voor maximaal 60 nachten.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 10 voor volwassenen en EUR 10 voor kinderen
- Betaald parkeren: EUR 12 per nacht
- Toeslag voor babybed: EUR 40.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Adeba Plus Hotel
Adeba Plus Prague
Adeba Plus Hotel Prague
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Adeba Plus
8,0
Zeer goed
8,4
Netheid
9,0
Voorzieningen
8,0
Personeel en service
7,6
Milieuvriendelijkheid
8,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
16 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Kurt
Zakenreiziger
16 okt 2025
Kurt
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Vanja
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Vanja
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
18 jun 2025
Negatief: Comfort kamer
Bene ma non benissimo
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Zeliha Delal
20 mei 2025
Zeliha Delal
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Josy
Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
9 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Josy
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Josy
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
9 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Josy
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Kurt
24 jan 2025
Kurt
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Pierpaolo
Reisde met een groep
4 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pierpaolo
5 nachten verbleven in december 2024
4/10 – Matig
Erik
Reisde met partner
10 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erik
3 nachten verbleven in december 2024
4/10 – Matig
dominique
9 dec 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mécontents
dominique
5 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Felix
26 sep 2024
Felix
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Yaimet
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
21 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yaimet
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Masahiro
Zakenreiziger
6 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Masahiro
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Jasmin
Reisde met partner
6 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jasmin
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Yasuo
Reisde met partner
30 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasuo
6 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Gisela
22 jul 2024
Gisela
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Haritha
12 jul 2024
Haritha
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Ralf Seher Stena Line Gmb
Zakenreiziger
11 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ralf Seher Stena Line Gmb
2 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Camilla
26 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Camilla
4 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 jun 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
susan
Reisde met partner
18 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
susan
3 nachten verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
Narek
19 apr 2024
Positief: Netheid
Narek
7 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Marco
8 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bello ma un labirinto
Marco
2 nachten verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Allan
3 mrt 2024
Negatief: Personeel en service
Kedeligt hotel med god beliggenhed.
Allan
4 nachten verbleven in februari 2024