Interieur

Beoordelingen van Hotel Carris Porto Ribeira

4 out of 5
Hotel Carris Porto Ribeira
Rua do Infante D. Henrique, 1, Porto

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 478 van 1006 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 373 van 1006 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 98 van 1006 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 38 van 1006 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 19 van 1006 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Chantal

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Maria João Viegas op 14 nov 2023
Dear XXX,We would like to thank you for choosing our hotel, CH Porto Ribeira!As well as the time you took to share a comment about how your stay with us was.We are delighted to hear that you enjoyed our location in the old town of Porto!We look forward to hosting you again in the near future.Yours sincerely,Hotel Carris Porto Ribeira

10/10 – Uitstekend

Annemieke

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij hadden de superior room aan de achterzijde van het hotel. Geen mooi uitzicht maar wel een mooie en stille kamer. Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet tussen 7 en 10.30 uur. Ligging van het hotel is perfect.
6 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Luana Santos op 13 nov 2023
Dear Annemieke,We would like to thank you for your preference in our hotel, CH Porto Ribeira! And above all, we would like to show our appreciation regarding the time you gave us to share a comment of how your stay was. We're looking forward to welcome you again sometime in the near future.Best regards, Hotel Carrís Porto Ribeira

10/10 – Uitstekend

Ine

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alkes was keurig netjes en vriendelijk personeel
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Luana Santos op 10 nov 2023
Dear Ine, We would like to thank you for your preference in our hotel, CH Porto Ribeira! And above all, we would like to show our appreciation regarding the time you gave us to share a comment of how your stay was. We're looking forward to welcome you again sometime in the near future.Best regards, Hotel Carrís Porto Ribeira

10/10 – Uitstekend

Huub

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig authentiek hotel bij de promenade en tegen het mooie centrum van Porto. Absolute aanrader voor de marathon lopers. Je komt 2x langs het hotel!!
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Luana Santos op 10 nov 2023
Dear Huub,We would like to thank you for your preference in our hotel, CH Porto Ribeira! And above all, we would like to show our appreciation regarding the time you gave us to share a comment of how your stay was. We're looking forward to welcome you again sometime in the near future.Best regards, Hotel Carrís Porto Ribeira

8/10 – Goed

Geertruida

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Huishoudelijke dienst was niet goed georganiseerd. Op de 2e dag werd onze kamer pas rond 1600uur gedaan. Op de 4e dag heb ik om 16.00 uur en om 18.00 uur gevraagd, wanneer zij onze kamer zouden doen. Om 19.00 uur weer gevraagd en toen bleek dat ze die vergeten waren. De douche liep niet helemaal goed door, daarom hebben we nog een handdoek op de vloer gelegd. Die hebben zij gewoon weer (kletsnat) opgehangen. Op de huishoudelijke dienst na, een geweldig hotel, met een fantastisch ontbijt buffet. Vriendelijk personeel.
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Hotel Carris Porto Ribeira op 29 jun 2023
Dear Geertruida,Thank you for sharing your experience during your stay at our hotel.We are sorry that your stay did not meet your expectations.We appreciate your suggestions so that we can continuously improve the service provided to our guests.We will pass on your feedback to our housekeeping department for necessary action.However, we hope you had a pleasant experience at our Hotel and would be very pleased to have the opportunity to welcome you again in the near future.With best regards,Hotel Carris Porto Ribeira

10/10 – Uitstekend

peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie en personeel.
4 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Catarina Moreira- Front Desk op 4 sep 2022
Cher Client,Merci infiniment de nous avoir fait part de vos impressions et d'avoir choisi le Hotel Carris Porto Ribeira.Vos mots confirment le dévouement de toute l'équipe et la volonté de toujours satisfaire les attentes de nos clients. Nous vous attendons lors d'une prochaine visite!Merci,Catarina Moreira- Front DeskHotel Carris Porto Ribeira

10/10 – Uitstekend

peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk gebouw met zeer behulpzaam personeel. Kleine dingetjes werden meteen opgelost.
4 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede locatie, vlak bij het water. Een van de gezelligste stukken van Porto. We zaten daar net voor de grote Corona uitbraak in heel Europa, dus veel winkels en bezienswaardigheden waren helaas al dicht. Het hotel was prima. Mooie kamer, heerlijk ontbijt. Enige minpunt was dat de kamers niet werden schoongemaakt tijdens ons verblijf vanwege Corona, maar dat is zeer begrijpelijk.
3 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accommodatie ligt heel centraal, net en mooi hotel Wel wat gehorig. (door coronavirus werden de kamers niet meer schoongemaakt en kon je geen gebruik maken van sportfaciliteiten)
3 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima ligging in historische centrum. Metro bereikbaar op 7 min lopen
4 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Lucienne, Bergen op zoom

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een mooi modern hotel met een leuke uitstraling. Erg vriendelijk personeel! Een ideale locatie tussen water en stad. Wel een drukke straat dus raam open in de nacht was geen optie.
3 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ruime en verzorgde kamer (502) ligging hotel perfect lekker en ruim voldoende aanbod bij ontbijt
3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Hotel
Fine Hotel in the centre of Porto with a friendly staf,. The breakfast was good and a nice bar to have a drink in the evening
4 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Maria Castro op 12 jul 2018
Thank you very much for your review. We are glad to know you had a pleasant stay and we look forward to welcoming you back again in the near future. Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooi hotel met prima bedden.
3 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Maria Castro op 5 jul 2018
Thank you very much for your comments. We are glad to know you had a pleasant stay and we appreciate your kind words regarding our staff. We look forward to welcoming you back again in the future. Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toplocatie
Hotel bevindt zich op een toplocatie. Vlakbij de rivier met de beroemde brug. Omringt door restaurants met terrassen en dichtbij allerlei bezienswaardigheden.
2 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Maria Castro op 29 mei 2018
Thank you very much for commenting on your stay with us. We are glad to know you enjoyed our location in Porto's Ribeira and hope you can visit us again if you ever return to our city. Kind regards,

8/10 – Goed

gerd, leuven

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
centraal gelegen
Het hotel is een aanrader;zeer verzorgd een grote foyer met leuke zithoeken en mooie inrichting
3 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Maria Castro op 6 apr 2018
Thank you very much for your comments and for recommending us. We appreciate your kind words regarding our location and facilities and we hope we can welcome you back again in the future. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

paul, Bemmel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Fijn hotel Netjes Modern Zeer goed ontbijtbuffet Instap bad voor douche veeel te hoog
3 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Maria Castro op 24 mrt 2018
Thank you very much for your review. We are glad to know you enjoyed our hotel and we look forward to welcoming you back again on your next visit to Porto. Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi goed hotel in het oude centrum
Onze kamer was wat kleiner. Netjes verzorgde kamer. Ietwat harde matras.
3 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Maria Castro op 6 feb 2018
Thank you very much for your assessment. We are glad to know you enjoyed your stay despite the size of the room and the mattress and we look forward to welcoming you back again very soon.

10/10 – Uitstekend

Marion, Leiden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gunstige ligging. Smaakvol interieur
Een sfeervol oud gebouw met een mooi modern ontworpen interieur.( Dit heb ik ook tegen de directeur en de binnenhuisarchitecte gezegd, die ik ontmoette
4 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van Maria Castro op 24 okt 2017
Thank you very much for your comment. We are glad to know you enjoyed our hotel design and look forward to welcoming you back again very soon. Kind regards,

6/10 – Redelijk

Pascal, Mol

Negatief: Personeel en service
Centraal gelegen hotel aan veel te drukke baan.
Centraal gelegen hotel dat momenteel gerestaureerd en omgebouwd wordt. Dit zorgt natuurlijk voor wat lawaaihinder. Wij betaalden wat extra en kozen voor een Junior-suite ! Wat een jammerlijke zaak. De kamer met N° 231 bevindt zich aan de voorzijde van het hotel en dus aan een zeer drukke straat. Het was gewoon niet mogelijk om een venster te openen of even van het balkon te genieten. Niet alleen de uitlaatgassen maar ook het lawaai van de bussen, auto's en hulpdiensten zorgden er voor dat ons geen rust gegund werd. De kamer was netjes maar de bescheiden badkamer had enkel een douche alhoewel op de meeste foto's een bad afgebeeld staat. De 2de avond van ons verblijf bleek er een probleem met de watertoevoer (enkel warm en zeer heet water uit de kraan en douche) en toen dit s'ochtends nog steeds het geval was zijn wij dit gaan melden aan de receptie. Bij navraag in de late namiddag kreeg ik van een arrogant personeelslid te horen dat ik moest leren hoe je een kraan moet bedienen en stuurde hij mij wandelen met een simpele OK zonder enige uitleg. ps: ik heb een technische opleiding genoten! Het ik voel mij hier thuis gevoel was hier nergens te bespeuren. Helaas geen aanrader en jammer van de dure kamer.
7 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Maria Castro op 24 okt 2017
Thank you very much for your review. First of all, we want to apologize if our staff attention was not the best. Customer care is a very important matter to us and we allways try to provide the best possible attention, so we are very sorry you did not feel this was so. We also apologize for any inconvenience regarding the work we are carrying out in our building that is coming to an end. We appreciate your kind words regarding our location and would be glad to have the opportunity to welcome you back in the future in order to offer you a pleasant stay in line with our usual quality, maybe in one of our new and improved rooms. Kind regards,

8/10 – Goed

Hetty, Weert

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte ligging
De kamer was te klein voor die prijs. Het balkon met de stoeltjes was een aangename verrassing.
4 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Maria Castro op 24 okt 2017
Thank you very much for your comments. We are glad to know our hotel's location was of your liking. We apologize for any inconvenient regarding the work we are currently finishing in our building and hope you can visit us again in the future in order to enjoy our new and improved spaces and services. Kind regards,

8/10 – Goed

Mariska

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi modern hotel
Super hotel op een super locatie in Porto. Veel bezienswaardigheden op een paar minuten loopafstand.

8/10 – Goed

gerard en hilda, vreeswijk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanbeveling

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel, vlak bij de rivier.
Zeer goed en bijzonder hotel, vlak bij alle restaurantjes en openbaar vervoer. Zeer vriendelijk personeel. Schone kamers.

8/10 – Goed

carina, noordwijk

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, prima lokatie.
Lokatie was erg goed. Ontbijt was prima! Medewerkers erg vriendelijk en behulpzaam. Porto een leuke stedentrip!

10/10 – Uitstekend

Julizzette

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, friendly staff, nice accomodations for the price. Comfortable rooms.
2 nachten verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Sharon, Mendham

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
We are disappointed! We got shock when we came back to our room the day that the receptionist told us that we can move to a lower floor room without the extra 10 steps of the original room. We were told they are moving our room at 3pm, we told the staff, we will be back before 3pm we still have more things to pack. But, when we came back to our room, everything all gone, and the safe is empty and open!! We got very nervous, what happening? We went downstairs to us , she said she had the cleaning lady to pack everything for us. I asked what about my personal items in safe? That is one thing they should never touch! We traveled around the world staying many hotels always the hotel staffs will reminding you to remove your personal item in the safe, they won't go to open the safe especially we are still the guess there. We were told they will help us to carry the baggage for us, never mentioned they will go to the safe and move our passport, cash, and jewelry out, without our present in the room. The worst is next, after all the argument. She said our personal belonging is with the front desk. When I went there with her, i cant believe my eyes, they just leave all my items right at the reception counter, open area that anyone can just pick it up. I was more shocked at that point!! Why no common sense, these are vauleable items, at least should have keep it in the lock drawer and instead of just left in the open counter area that many people in and out can see it. I am
5 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Katharina

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect place
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Patricia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel for the price but breakfast at 20 euro is expensive
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Osama

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The ideal location to explore Porto. Staff are very professional. Elegant experience. The only comment would be is that the facilities could use an upgrade.
3 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Anita

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The first room I had flooded from all the rain then i was put into another room where the air conditioning didnt work.
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

John, Brookhaven

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Check in was easy and staff was friendly. This hotel is very conveniently located to the shopping and dining by the river.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

christopher, Colchester

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wet well positioned, the only downside for me was that the Window overlooked a stone wall
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Don

2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Emily

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean, great staff and amazing location!
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Hemanth

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely place by the Porto riverfront. Walkable to everywhere and great room with superb window views
2 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Martin

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Hotel Carris is well located near the Douro River area. Its a lively area. It can be noisy though at night. The hotel is relaxed, rooms are ok, although not brilliant, bit dated in my opinion. Overall my stay was ok.
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Anh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient, walkable to river, Sao Bento station,
3 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Rafael, Arecibo

3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Amy

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Lilit, Alexandria

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Carmella

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, friendly staff and beautiful aesthetic in the room, restaurant and lobby. Walking distance to everything. Paid underground parking down the road for 50€ a day.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Yaima

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love the hotel!!
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Jim

2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Jitin, Ashburn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stayed with family. We had to book two rooms since standard rooms can only accommodate two people. The location of the hotel was really good. Lots of places to eat and walk to. Rooms were clean, property was upscale. There was a shortage of conditioner and body cream in the entire area, so that was a bummer, otherwise a great stay.
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Juan Antonio

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nos atendieron genial. La gente de recepción fue súper amable. El desayuno temprano, cosa que interesa mucho para salir pronto a andar y comenzar el camino De Santiago desde Oporto.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Roy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything about the property as indicated by my answers above. Thanks for a lovely stay
4 nachten verbleven in maart 2024