Vallas Hotel & Guest house
Hotel met gratis ontbijt in Pohang
Fotogalerie voor Vallas Hotel & Guest house





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 45
inclusief belastingen en toeslagen
7 dec - 8 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Smart-tv
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Vloerverwarming (badkamer)
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Smart-tv
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Vloerverwarming (badkamer)
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, voor 1 persoon laden

Standaard tweepersoonskamer, voor 1 persoon
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Smart-tv
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Vloerverwarming (badkamer)
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

22, Saecheonnyeon-daero 434beon-gil, Nam-gu, Pohang, North Gyeongsang, 37761
Over deze accommodatie
Vallas Hotel & Guest house
Gelijkaardige accommodaties

world house
world house
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Schoonmaakservice
- Geluiddichte kamers
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 251 beoordelingen
De prijs is € 51
inclusief belastingen en toeslagen
7 dec - 8 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector en een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Nationale beoordeling
De accommodatieklasse die wordt toegekend door ons classificatiesysteem is gebaseerd op accommodatietype, voorzieningen en diensten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Vallas & Guest House Pohang
Vallas Hotel & Guest house Hotel
Vallas Hotel & Guest house Pohang
Vallas Hotel & Guest house Hotel Pohang
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Vallas Hotel & Guest house
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Hwang-il
Zakenreiziger
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hwang-il
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Juan
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Juan
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
hyunyoung
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hyunyoung
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kimberly Michael
Reisde met een groep
31 jul 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kimberly Michael
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jungju
Reisde met familie
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jungju
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
SANGSIK
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SANGSIK
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
HYUN WOOK
Zakenreiziger
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HYUN WOOK
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kong Joo
Reisde met een groep
27 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kong Joo
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
KYUNG TAE
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KYUNG TAE
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jeonghyen
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeonghyen
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Eric
Reisde met partner
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eric
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Naksik
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Naksik
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Yung Doug
Zakenreiziger
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yung Doug
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Mihyun
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mihyun
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
세령
Zakenreiziger
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
세령
3 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
dongwok
12 mrt 2025
dongwok
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
dongju
Zakenreiziger
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
dongju
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
NAOKO
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
NAOKO
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
BAE
23 feb 2025
BAE
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
GEURE
17 feb 2025
GEURE
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
OSUK
6 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
OSUK
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
TAKAO
9 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
TAKAO
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
jongjin
Reisde met familie
29 dec 2024
jongjin
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Nam Seong
29 dec 2024
Positief: Personeel en service
Nam Seong
1 nacht verbleven in december 2024








