Dafi

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een koffiebar/café in Plovdiv

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,2 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Gratis wifi
  • Airconditioning
  • Parking beschikbaar
  • Wasvoorzieningen
  • Schoonmaakservice
De huidige prijs is € 141
inclusief belastingen en toeslagen
1 jan - 2 jan 2026

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Eenvoudige kamer, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
23 G Benkovski Str Quarter Kapana, Plovdiv, 4000

In de buurt

  • Dzhumaya-moskee - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Kerk van St. Constantijn en Elena - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Amfitheater van Plovdiv - 5 min. wandelen - 0.5 km
  • Internationale Jaarbeurs Plovdiv - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Plovdiv International Fair Grounds - 10 min. wandelen - 0.9 km

Lokaal vervoer

  • Station Plovdiv - 3 min. rijden
  • Sofia (SOF) - 80 min. rijden

Restaurants

  • ‪Паваж - ‬1 min. wandelen
  • ‪Найлона (Nylon) - ‬1 min. wandelen
  • ‪Айлякрия - ‬2 min. wandelen
  • ‪Divino - ‬1 min. wandelen
  • ‪Complimenti - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Dafi

Hotel in Centrum van Plovdiv
Een terras, een koffiebar/café en een droogkuis/wasserijservice vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Dafi. Naast autoverhuur ter plaatse genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Parkeerplaatsen ter plaatse, een shuttleservice van/naar de luchthaven en snelle incheckservice
  • Bagageopslagruimte, hulp bij uitstappen/tickets en wasservice
  • Een lift, meertalig personeel en een automaat
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Dafi hebben leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, naast voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkuipen of douches, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Lcd-televisies van 28 inch met kabelzenders
  • Verwarming, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Parkeerplekken ter plaatse (EUR 7,67 per dag)
  • Beperkte plekken voor zelf parkeren ter plaatse per unit
  • Tot de parkeeropties ter plaatse behoort een garage

Eten en drinken

  • Een koffiebar/café

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Receptie met beperkte openingsuren
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Klamboes
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Lcd-tv van 28 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 5.11
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: EUR 20

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 08.00 uur tot 11.00 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 0.41 per persoon, per nacht.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Betaald parkeren: EUR 7.67 per dag
  • Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 5.11 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: EUR 20 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Dafi Hotel
Dafi Hotel Plovdiv
Dafi Plovdiv
Dafi Hotel
Dafi Plovdiv
Dafi Hotel Plovdiv

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Dafi?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Dafi?

Vandaag, 21 dec. 2025, kost een verblijf bij Dafi van één nacht voor twee volwassenen op 1 jan. 2026 min. € 140,00, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Parkeren kost EUR 7.67 per dag. De parkeermogelijkheden zijn beperkt.

Hoe laat kan ik bij Dafi inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment. Tegen een bedrag van EUR 5.11 kun je vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Dafi uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag van EUR 20 kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Dafi een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar staat Dafi?

Dit hotel ligt in Centrum van Plovdiv, vlak bij Hindlian Huis en Philippopolis Kunstgalerij. Ook Dzhumaya-moskee en Balabanov Huis liggen op 5 minuten wandelen. Station Plovdiv ligt op 26 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Dafi

8,2

Zeer goed

8,6

Netheid

9,2

Locatie

8,0

Personeel en service

8,0

Milieuvriendelijkheid

8,2

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 18 van 47 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 19 van 47 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 47 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 47 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 47 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

An

Positief: Netheid, personeel en service

Kleinschalig hotel met prima prijs- kwaliteit

-rustig -vriendelijk personeel -proper -simpel maar lekker en gezond ontbijt voor weinig geld -vlakbij de oude stad en het nieuwe centrum -gratis wifi -functionele kamers zonder extra's -badkamer heeft geen aparte douche waardoor alles nat is in de badkamer als je doucht -handdoeken zijn versleten
6 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Stuart

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location for exploring ild town and Roman amphitheatre. Spoilt for choice of restaurants with great selection within 100m walk. Hotel.com state buffet breakfast available- i was told this had been discontinued with Covid. Could hotels.com please amend their site to reflect this.
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Winston

3 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

活気のある古都

 旧市街の中心にあって駐車無料なのは良いが、基本は周辺の路上駐車で確保できない場合は地下駐車場が使える。部屋の内装設備は様々でエアコンの有無もある。ここは街の西側繁華街で飲食店が林立しているけれど東側の歴史地区も近い。
3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

thanks

good price, quiet comfortable room well located for the cafes , bars and historical sites, nice bed and good shower
3 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Winston

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Dafi

Plovdiv is an excellent city - European city of culture 2019. It is really worth visiting. Hotel Dafi is convenient for the local amenities and sightseeing. The Ancient theatre is a must!
3 nachten verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good stay, excellent location
1 nacht verbleven in juni 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Disappointment

Even we had a booking reservation and confirmation from Hotels.com Dafi hotel do not provide a room for us . They help us to get a room in another hotel, which was a quite unpleasant experience to stay. Lessons learned - even you have a confirmation # with you from Hotels.com , call to the hotel to check if you really have a room booked for you.
1 nacht verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Santos

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Weekend getaway

The reception personnel were very helpful throughout our stay. Breakfast was delicious with the fresh coffee and fruits. The location is ideal for walking anywhere in the city. I would highly recommend this place.

8/10 – Goed

Ping Hei

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Premium location

Receptionist quite helpful. Location just few minutes away from the pedestrian street. The bed too soft and worn out. No shower compartment and so the floor of bathroom all wet after showering.
3 nachten verbleven in september 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sicuramente posizionato molto bene in centro città. Carente a livello di confort, aria condizionata non funzionante, hanno preteso il pagamento di due bottigliette d'acqua mai utilizzate. Discreta la colazione.
2 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

gueorgui

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Paula

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

SONIA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

great location friendly service

Very good location and service, we arrived very early from the night train and were given a room without waiting till check in time, much appreciated after sleepless nigh. We booked the cheaper twin room with 2 single beds and they accomodated us by pushing the beds together and redoing the bedding
1 nacht verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

tono

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

旧市街観光スポットへ徒歩圏内

徒歩圏内にいろいろな観光スポットや商店街があり、ゆっくり観光でき、買い物にも便利であった。小さな商店が並ぶ道沿いに位置していたが昼夜とも静かであった。スタッフの対応も親切で気持ちよかった。
2 nachten verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ótima localização. Atendimento simpático

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

William

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good value for money.

Very helpful staff and good location!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Francis, Villebon sur Yvette

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hôtel dans un endroit calme

L'hôtel n'est pas facile à trouver lorsqu'on est en voiture car il y a beaucoup de sens interdits et de travaux en cours ; le mieux est de stationner sa voiture dans le voisinage et d'aller chercher l'hôtel à pied ou d'avoir un Gps à jour

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

angry visitor

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

hotel staff telling lies

The AC in first room was not working. I turned it on for 3 hours, and the room temperature was still higher than the hallway. The hotel staff A moved me to a bigger suite, with a working AC. Late afternoon, I asked staff A if I can cancel second night of stay, he agreed. However, around 10pm, I changed my idea, and asked staff B if I can "continue stay at second night", and staff B said "Yes". Late in the night, the AC became bad again. I called staff B came to the room to check, he agreed there is some problem with the AC, but he had no solution. Next morning, staff C said that there is NO room available for me for the second night. After some arguments, staff C states: 1. Staff B made mistake when he thought there is room for me (second night), however the room available is an upgrade suite. Staff C refused to offer that room to me for no surcharge. ------Staff B made mistake, and I have to pay extra?! Does that sounds right? 2. AC in first room was working properly. The hotel moved me to a bigger suite "only because I complained." and the AC in second room "should be fine". So the hotel has no fault at all -------I called the staff A and B to check up in the room, they all agreed that the AC was not functioning on site. When I asked staff C to call and confirm with A and B, she refused.

10/10 – Uitstekend

Pierre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Silja, Helsinki

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very nice hotel in a central location

The hotel was very good and modern. Personnel was very helpful and the breakfast was good. Central location - just 200 m from the main shopping street, 500 meters from Old town. Recommend!